Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
God kväll Flashback!
Jag tar gärna lite konstruktiv feedback på mina värsa s.k. icks på dejtingsidan.
1. "Har du snap?"
90% av mina konversationer slutar såhär. Hur kan man ställa den frågan till någon som är 40+?
Är jag överkänslig? Eller har jag rätt i att man bör undvika vuxna människor som använder Snap?
2. Flertalet gånger har jag blivit kontaktad av män som refererar till mig som en "trevlig prick"....?
Ursäkta mig? TREVLIG PRICK? 😆 Hur kan man beskriva en mogen, vacker kvinna på det viset? Finns det någon kvinna som går igång på att bli kallad "prick"?
Jag känner folk i lite olika åldrar så frågan om snap är inte speciellt anmärkningsvärd för min del i något sammanhang (det gäller ju oxå att hänga med i tiden!!! haha).
"Trevlig prick" - liite märkligt uttryck måste jag säga oxå. Dom får fan skärpa sig - "jädra trevligt fruntimmer" kanske skulle passa bättre?
Har mest sociala medier som snap för skojs skull och för att vissa vänner befinner sig där (ovana vid sms-kulturen som numera anses "för gammal och alltför personlig"). Aktiv dejting på nätet slutade jag med typ 2010 å har inga som helst planer att nånsin återgå till det. Läste på flb häromdagen att tel-linjer åter igen blivit smått populära - för "bara" typ 5 spänn i minuten. Heta Linjen på 90-talet var ju helt rimliga med sina priser. Nä, jag stannar hellre i min lilla cell. (
"I've been in this room for eight years now, Clarice, and I know they will never, ever let me out while I'm alive")