2026-07-09, 20:35
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Nej just nu är jag inte attraherad av honom så pass att jag vill ha sex med honom. Men det kan ju vara så att han inte är så förtjust i sex och då skulle ju ett förhållande fungera. Typ att han har väldigt låg sexlust.
Wtf?
Citera
2026-07-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Om du inte känner attraktion så kommer du nog aldrig att göra det heller. Slösa inte hans eller din tid.

Edit: är bristen på attraktion 100% fysisk? Eller var du fysiskt attraherad innan du lärde känna honom lite?

Bara träffat honom en gång så svårt att veta innan man träffat någon om man är fysiskt attraherad av någon
Citera
2026-07-09, 20:47
Medlem
Citat:
Bara träffat honom en gång så svårt att veta innan man träffat någon om man är fysiskt attraherad av någon

Bilder och videos är ju något som existerar... sedan får man ju en fysisk bild av någon i samband med att man träffar dom innan man börjar lära känna varandra. Min fråga är alltså, innan han öppnade munnen, upplevde du några problem med hans utseende, att du direkt kände "nej, inte attraherad"? Man får ju syn på någon innan de öppnar käften menar jag
Citera
2026-07-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Wtf?

Jag misstänker att vi har en äkta snurr-Fia att göra med.
Citera
2026-07-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ja det skulle vara helt ok ja.
Men vad är du ute efter då?
Du gillar ju inte ens killen, snarare tvärtom.
Citera
2026-07-09, 21:47
Avstängd
Citat:
Var på dejt med en kille idag, vi har skrivit en MASSA och pratat i telefon innan. Verkligen en kille som skulle kunna passa mig. MEN jag kände ingen direkt attraktion när vi sågs. Ska jag fortsätta dejta honom och hoppas på att attraktion växer fram? för skulle verkligen kunna tänka mig honom som pojkvän.

Men kan det vara så att jag ska ge det en chans ändå. Kan ju vara så att jag har svårt att bli attraherad av "bra" killar.

Det är ju en jättebra ide! Om du planerar att leva hela ditt liv som fejk.
Citera
2026-07-09, 21:50
Medlem
Tearsinrains avatar
Tyvärr tyckte jag inte du var attraktiv heller.
Citera
2026-07-09, 21:55
Medlem
Dejta mig, istället. Denna kille är inte din typ.
Citera
2026-07-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Bilder och videos är ju något som existerar... sedan får man ju en fysisk bild av någon i samband med att man träffar dom innan man börjar lära känna varandra. Min fråga är alltså, innan han öppnade munnen, upplevde du några problem med hans utseende, att du direkt kände "nej, inte attraherad"? Man får ju syn på någon innan de öppnar käften menar jag

Ja när jag såg honom tänkte jag direkt, nej inte min typ, känner ingen attraktion
Citera
2026-07-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ja när jag såg honom tänkte jag direkt, nej inte min typ, känner ingen attraktion

Okej. Då är det ju helt fysiskt. Slösa inte hans eller din egen tid. Släpp och leta nytt. Enkelt.
Citera
2026-07-09, 22:23
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Var på dejt med en kille idag, vi har skrivit en MASSA och pratat i telefon innan. Verkligen en kille som skulle kunna passa mig. MEN jag kände ingen direkt attraktion när vi sågs. Ska jag fortsätta dejta honom och hoppas på att attraktion växer fram? för skulle verkligen kunna tänka mig honom som pojkvän.

Men kan det vara så att jag ska ge det en chans ändå. Kan ju vara så att jag har svårt att bli attraherad av "bra" killar.

Du låter extremt korkad (ja, människor som främst baserar val på initial attraktion är efterblivna missfoster), så lämna honom ifred. Det är uppenbart att varken du eller majoriteten av resten som svarar här har varit i framgångsrika längre förhållanden (ni kommer inte vara det heller).
Citera
2026-07-10, 01:22
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:

Ok, men dåså?

Är väl bara att gå vidare med livet, varför försöka skapa en relation med någon du endå inte verkar intresserad av, låter jättekonstigt i mina öron..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in