2026-07-10, 05:18
Medlem
loooser123s avatar
Denna användare har haft några trådar om personer som man kanske vill dela livet med.

Läs de trådarna.
Citera
2026-07-10, 05:48
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Varit på en dejt bara, så attraktionen kanske kommer. Men dålig andedräkt, små klumpiga fingrar, hårig, gillade inte hans stil riktigt, hans gångstil.

Ne rik är han inte, men omtänksam och kommunikativ. Pojkvänsmaterial helt enkelt. Men han kanske inte är så förtjust i sex då skulle det ju kunna fungera, typ om man har sex någon gång i månaden bara.
Låt honom vara, dra inte in honom i din veliga värld.
Han vill säkert bara ha lugn och ro, låt honom slippa dig.
Gillar inte hans gångstil...
Citera
2026-07-10, 09:15
Medlem
Om ni bara träffats en gång och annat stämmer i er övriga kontakt så hade jag nog försökt lite till, träffats nån mer gång och se vart det leder. Ta det i små steg liksom.

Vad specifikt stämde inte? Utseendet? Hur han för sig?
Övrigt har du ju kommunicerat med honom innan tänker jag.
Citera
2026-07-10, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Om ni bara träffats en gång och annat stämmer i er övriga kontakt så hade jag nog försökt lite till, träffats nån mer gång och se vart det leder. Ta det i små steg liksom.

Det låter elakt mot killen. Om TS inte är tänd på honom från början lär det sannolikt inte växa fram. Jag tror TS kommer känna mer och mer avsky om hon tvingar sig själv.
Citera
2026-07-10, 09:27
Medlem
Man kan ju inte begära perfektion men jag tror nog det måste finnas någonting som man finner attraktivt hos en annan person för att det ska kunna bli ett förhållande av det, i alla fall ett långvarigt.

Att man skulle kunna bli attraherad av någon som man inte omedelbart har känt någon sorts attraktion till har i alla fall jag aldrig varit med om.
Citera
2026-07-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Man kan ju inte begära perfektion men jag tror nog det måste finnas någonting som man finner attraktivt hos en annan person för att det ska kunna bli ett förhållande av det, i alla fall ett långvarigt.

Att man skulle kunna bli attraherad av någon som man inte omedelbart har känt någon sorts attraktion till har i alla fall jag aldrig varit med om.
Sant och om man lär känna någon kan det resultera i att man börjar se människan som oattraktiv.
Citera
2026-07-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ja när jag såg honom tänkte jag direkt, nej inte min typ, känner ingen attraktion
Då är det ju bara oschysst. Du skrev först att du verkligen kunde tänka dig honom. Såg sen dina andra trådar..
Citera
2026-07-11, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.

Alltså jag kände ingen fysisk attraktion. Men han är en toppen-kille. Men kan inte tänka mig ligga med honom. Men ett förhållande utan sex skulle jag kunna tänka mig med honom.
Citera
2026-07-11, 16:52
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Alltså jag kände ingen fysisk attraktion. Men han är en toppen-kille. Men kan inte tänka mig ligga med honom. Men ett förhållande utan sex skulle jag kunna tänka mig med honom.
Vad tror du han vill då? Också tänka sig ett förhållande utan sex om han känner fysisk attraktion?
Citera
2026-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Vad tror du han vill då? Också tänka sig ett förhållande utan sex om han känner fysisk attraktion?

Tror inte han känner fysisk attraktion
Citera
2026-07-11, 20:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Tror inte han känner fysisk attraktion
Okej, då så. Då är det inga problem när ni båda känner samma sak.

Nu kan få en bra kompisrelation. Allt behöver inte handla om sex för man har en dejt.
Citera
2026-07-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Okej, då så. Då är det inga problem när ni båda känner samma sak.

Nu kan få en bra kompisrelation. Allt behöver inte handla om sex för man har en dejt.

Exakt vad jag tänker med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in