2026-07-08, 20:09
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det är ren välmening. Om Sverige inte passar dig så vore det väl bättre för dig att bo i ett annat land?

Nej, du missuppfattar, de ska lämna Sverige för att de inte passar in, inte för att jag inte gillar deras åsikter. Du tex, med dina åsikter, passar inte in.

Ok. Och då håller jag på stringbikinin.. Du kan ju ta dig en funderare på det massiva motstånd du mött här, majoriteten håller inte med dig. Kan det vara en hint om att du kanske borde byta land? Du måste ju fatta att du alltid kommer att vara i minoritet och ingen kommer någonsin att rätta sig efter dina åsikter.

Nej, detta skitsamhället passar mig inte och därför kommer jag kämpa mot det och förklara för er hur sjukt ert samhälle är.

De flesta som kommenterat i denna tråden är sjuka människor som njuter av kvinnlig nakenhet och vill att kvinnor ska vara nakna offentligt. Och du bryr dig om detta? Du tycker detta är en tävling om vem som är i majoritet eller inte? Du är en sjuk människa som tycker det är okej med att kvinnor är nakna offentligt.

Jag kommer så länge jag lever att påpeka hur sjukt detta är. Hur sjukt det är att kvinnor är nakna offentligt och visar sin röv för allihopa. Sen kan ni gråta eller klaga hur mycket ni vill, men jag kommer göra det väldigt klart och tydligt för er att detta är sjukt och att ni är sjuka som stödjer och accepterar detta.

Men som jag skrev tidigare, tack och lov lever vi en kort tid på jorden och vi kommer alla snart dö ändå.
Citera
2026-07-08, 20:10
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Tittar du på hennes röv om hon har stringbikini på sig kommer hon förstå att detta inte är acceptabelt och försöka täcka för röven vilket är vad vi vill att hon ska göra.
Ok
Så vill du att jag ska åka till stranden och titta argt på brudar med stjärtsnören för att stödja din kamp?

Tycker det är en så konstig kamp du för, varför är det så viktigt att kvinnor täcker sig?
Citera
2026-07-08, 20:16
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Ok
Så vill du att jag ska åka till stranden och titta argt på brudar med stjärtsnören för att stödja din kamp?

Tycker det är en så konstig kamp du för, varför är det så viktigt att kvinnor täcker sig?

Det är ju inte så konstigt. Varför täcker kvinnor för brösten? För att män hade stirrat och gjort en stor sak av det hela. Hade det varit mode för kvinnor att vara topless och män inte reagerat så hade kvinnor varit topless på stranden idag. Om alla män börjar stirra på kvinnors rövar om kvinnorna har stringbikini på sig så hade kvinnor börjat täcka för röven istället.

Finns en video på Tiktok om en kvinna som åkte till Spanien på semester och berättade om sin upplevelse. Hon var från England och berättade att hon ville testa att sola topless i Spanien då inga kvinnor är topless i England (precis som i Sverige). Hon märkte att när hon började visa brösten offentligt att massa män kom fram till henne och frågade om hennes nummer och hotellrum. Det gjord e henne irriterad och obekväm och hon valde då att ta på sig bikinitoppen och täcka för brösten.

Det är klart att om män börjar titta och stirra på kvinnor och göra kvinnorna obekväma kommer dessa kvinnor att börja täcka sig för. Om alla män börjar titta och stirra på kvinnors rövar när dessa kvinnor visar upp sin röv så förstår du väl att kvinnorna kommer vilja täcka för röven.

Problemet är ju när männen normaliserar detta, och beter sig som att detta är helt okej och normalt. Man ska inte legitimera detta utan man måste göra det klart och tydligt för kvinnorna att detta inte är normalt och acceptabelt.
Citera
2026-07-08, 20:18
Medlem
Men du är ju muslim och pedofil. Nakenbad, lättklädda damer har alltid funnits här. Om det inte passar, åk hem!
Citera
2026-07-08, 20:21
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Men du är ju muslim och pedofil. Nakenbad, lättklädda damer har alltid funnits här. Om det inte passar, åk hem!

Nej, det har det inte alls. Sluta hitta på saker. Och sluta med dina lögner och kränkningar här, det hör inte hemma i detta forumet
Citera
2026-07-08, 20:24
Medlem
Citat:
De allra flesta kvinnor på Tiktok är mellan 15-22 år, så man får ju dessa kvinnor på sin flöde oavsett vad man tittar på.

Varför hänger du på TikTok för? Är du en honkönad 15-22 åring?

15-17 åringar är inte kvinnor. De är tjejer.

Citat:
Du borde be om ursäkt för det du skrev här. Jag har aldrig någonsin skrivit att man ska få lov att begå sexuella övergrepp. Snarare tycker jag att straffet för riktiga sexuella övergrepp ska vara hårda. Dessutom tycker jag kvinnor ska vara extra skyddade i samhälle på grund av att kvinnor är fysiskt svagare. I fall där kvinnor är genuint offer då. Så vad du skrev här är fruktansvärt och kränkande och du borde be om ursäkt för detta.

Och ja, jag tycker inte att det ska vara lagligt att gå runt i stringbikini offentligt. Om du hade varit en anständig person hade du haft samma åsikt.

Ok. Förtydligande, så att du förstår vad jag menar:

Du kallar ju 12-17 åringar för "kvinnor". Och tycker att överåriga män/gubbar ska få sätta på dessa. Vilket i flertalet fall skulle vara = övergrepp.

Så. Det blir väldigt märkligt att du tycker det är ok att kalla 12-17 åringar för "kvinnor" som män ska få sätta på (dvs. förgripa sig på, blir det i flertalet fall) samtidigt som du tycker det är hemst med stringbikini på stranden.

Vad tror du är värst?
1. Att en 14-årig tjej blir bortgift med en gubbe och på regelbunden basis blir våldtagen av honom?
2. Att en 18-årig kvinna har stringbikin för att bli brun om rumpan på stranden?

Är man vid sunda vätskor, så inser man att nummer 1 är värst.

Om du hade insett att 12-17 åringar är tjejer som vi ska skydda från gubbar/pedofiler/hebefiler. och värnat om 12-17 åringarna. Då först hade det känts mer rimligt om du även diskuterade förbud mot stringbikini på stranden. Men nu blir hela din trådstart bara jädrigt orimlig, med tanke på dina skeva åsikter i den andra frågan.
Citera
2026-07-08, 20:24
Medlem
proconsuls avatar
[quote]
Citat:
Nej, detta skitsamhället passar mig inte och därför kommer jag kämpa mot det och förklara för er hur sjukt ert samhälle är.

Go for it, Don Quijote.

Citat:
De flesta som kommenterat i denna tråden är sjuka människor som njuter av kvinnlig nakenhet och vill att kvinnor ska vara nakna offentligt.
Nej, ingen har kommit med förslaget att kvinnor ska vara nakna offentligt. Men om så vore finns det ingen lag som förbjuder offentlig nakenhet.
Det är inte sjukt att uppskatta en naken kvinnas former, tvärtom. Det är naturligt och en förutsättning för fortplantning.

Det som är riktigt riktigt sjukt är att kvinnor ska bylsa på sig lager med kläder så att inte formerna ska synas, eller att de måste dölja håret, det är ju för fan sinnessjukt.
I ditt favoritland Iran blev en kvinnlig artist nyligen dömd till 78 piskrapp för att hon inte haft slöja.
Är det sjukt eller vad? Fy fan.

Citat:
Och du bryr dig om detta? Du tycker detta är en tävling om vem som är i majoritet eller inte?
Jag säger bara att du är rätt ensam om dina åsikter.

Citat:
Jag kommer så länge jag lever att påpeka hur sjukt detta är. Hur sjukt det är att kvinnor är nakna offentligt och visar sin röv för allihopa. Sen kan ni gråta eller klaga hur mycket ni vill, men jag kommer göra det väldigt klart och tydligt för er att detta är sjukt och att ni är sjuka som stödjer och accepterar detta.
Fast ingen bryr sig om vad du tycker. Ingen kvinna kommer att sluta med string för att du vill det.
Ditt uppdrag är dödfött.
Citera
2026-07-08, 20:27
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Jag hatar dagens samhälle, jag är väldigt tydlig med detta.

Dessutom tycker jag att döden är det vackraste i livet och tycker det är otroligt skönt att vi alla ska dö snart då människor i Väst är så ruttna, onda och sjuka. När man ser hur människor, speciellt kvinnor, beter sig här i Väst så blir man lycklig av att tänka tanken att vi alla kommer dö snart och att livet kommer avslutas väldigt snart för oss alla. Det är skönt att veta. Det är skönt att veta att allt detta kommer ta slut.

Det är ni liberala feminister som lever här i Väst som önskar att ni kunde fortsätta med ert ruttna och sjuka liv i 1000 år. Men det kommer ni inte kunna och det är det som är så skönt.

Alla är omöjligen liberala feminister. Det låter onekligen som att du behöver hjälp för att tackla din personliga situation. Att döma av ditt intresse, på en närmast sjuklig nivå, så verkar du närmast besatt av dessa unga tjejer på TikTok. I andra trådar vill du hålla dem inlåsta och förgripa dig på dem, alternativt så önskar du livet av dem. Du har postat mängder med bilder i forumet på unga tjejer. Jag förstår ärligt talat inte den sjukliga besattheten. Och en liten bit synlig hud kan väl knappast vara ett kvitto på att hela Väst går i kras? Allt mode går i vågor. När jag växte upp gick tjejerna topless på stranden, det ser man knappt idag. Är det då ett tecken på att hela Väst går i rätt riktning för att det då minskat? På Tik Tok spelar dem musik också, hur går det egentligen ihop med ditt leverne som en god muslim? Musik, lättklätt... Det är ju förbjudet enligt er. Varför tar du del av innehållet?
Citera
2026-07-08, 20:27
Medlem
Citat:
Nej, det har det inte alls. Sluta hitta på saker. Och sluta med dina lögner och kränkningar här, det hör inte hemma i detta forumet
Du din äckliga hazar, jo det har funnits sedan iaf 70talet att våra kvinnor solat i topless.
Om det stör åk hem till öken till dina huckelkärringar. Gärna igår din idiot!
Citera
2026-07-08, 20:30
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det är ju inte så konstigt. Varför täcker kvinnor för brösten? För att män hade stirrat och gjort en stor sak av det hela. Hade det varit mode för kvinnor att vara topless och män inte reagerat så hade kvinnor varit topless på stranden idag. Om alla män börjar stirra på kvinnors rövar om kvinnorna har stringbikini på sig så hade kvinnor börjat täcka för röven istället.

Finns en video på Tiktok om en kvinna som åkte till Spanien på semester och berättade om sin upplevelse. Hon var från England och berättade att hon ville testa att sola topless i Spanien då inga kvinnor är topless i England (precis som i Sverige). Hon märkte att när hon började visa brösten offentligt att massa män kom fram till henne och frågade om hennes nummer och hotellrum. Det gjord e henne irriterad och obekväm och hon valde då att ta på sig bikinitoppen och täcka för brösten.

Det är klart att om män börjar titta och stirra på kvinnor och göra kvinnorna obekväma kommer dessa kvinnor att börja täcka sig för. Om alla män börjar titta och stirra på kvinnors rövar när dessa kvinnor visar upp sin röv så förstår du väl att kvinnorna kommer vilja täcka för röven.

Problemet är ju när männen normaliserar detta, och beter sig som att detta är helt okej och normalt. Man ska inte legitimera detta utan man måste göra det klart och tydligt för kvinnorna att detta inte är normalt och acceptabelt.

Här har vi din idioti i ett nötskal.
Kvinnor ska inte klä sig efter mannens vilja/lust/preferenser/smak etc över huvud taget.
Männen ska för fan lära sig att hålla fingrarna i styr. Varför skulle man göra topless-kvinnor obekväma?
Du är ju störd för fan. Det är inte din sak hur kvinnor klär sig, fatta det ditt jävla pucko.
"Göra klart och tydligt för kvinnorna..." dra åt helvete. Vem tror du att du är? Kör upp dina sunkiga jävla patriarkaliska åsikter i din egen röv.
Citera
2026-07-08, 20:32
Medlem
Citat:
Du inser att jag inte är mentalt efterbliven, va?

Anledningen till att jag undviker stranden så mycket som möjligt är just hur kvinnor klär sig. Med stringbikinin. Jag har upplevt väldigt många gånger när jag var yngre hur kvinnor går runt helt utan skam med stringbikinin där man ser nästan hela röven. Även idag när jag råkar se kvinnor på stranden eller utanför stranden i bikini, så ser man stringbikinin som visar 95 % av röven. Mina ögon ljuger inte, detta är verkligheten.

Jag önskar ju att alla kvinnor klädde sig anständighet men det går inte att blunda för verkligheten.

Vart är du och badar?
Där jag är och badar ser jag i princip aldrig tjejer eller kvinnor med stringbikini.
Och jag är med min familj både på badhus, sjöar, utomhuspooler och hav...
Killarna/männen har badshorts.
Barn och äldre kvinnorna har baddräkt.
Unga tjejer, unga vuxna kvinnor, medelålders kvinnor har vanlig bikini.
Och några få muslimska kvinnor har burkini.
That´s it.
Citera
2026-07-08, 20:35
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Varför hänger du på TikTok för? Är du en honkönad 15-22 åring?

15-17 åringar är inte kvinnor. De är tjejer.

Ok. Förtydligande, så att du förstår vad jag menar:

Du kallar ju 12-17 åringar för "kvinnor". Och tycker att överåriga män/gubbar ska få sätta på dessa. Vilket i flertalet fall skulle vara = övergrepp.

Så. Det blir väldigt märkligt att du tycker det är ok att kalla 12-17 åringar för "kvinnor" som män ska få sätta på (dvs. förgripa sig på, blir det i flertalet fall) samtidigt som du tycker det är hemst med stringbikini på stranden.

Vad tror du är värst?
1. Att en 14-årig tjej blir bortgift med en gubbe och på regelbunden basis blir våldtagen av honom?
2. Att en 18-årig kvinna har stringbikin för att bli brun om rumpan på stranden?

Är man vid sunda vätskor, så inser man att nummer 1 är värst.

Om du hade insett att 12-17 åringar är tjejer som vi ska skydda från gubbar/pedofiler/hebefiler. och värnat om 12-17 åringarna. Då först hade det känts mer rimligt om du även diskuterade förbud mot stringbikini på stranden. Men nu blir hela din trådstart bara jädrigt orimlig, med tanke på dina skeva åsikter i den andra frågan.

Problemet här är att du har startat en annan diskussion här som inte är relevant med tråden. Om jag svarar på vad du skrev här och startar en diskussion om detta kommer tråden att låsas. Har haft andra trådar på FB som låsts då ni startat en liknande Off-topic diskussion.

Men jag måste klargöra här eftersom du är den som som lade fram denna otroligt kränkande anklagelsen mot mig. Så låt mig göra det klart och tydligt för dig. Jag är inte för övergrepp alls. Däremot har vi uppenbarligen en annorlunda åsikt i frågan rörande ålder och förhållanden. Jag kan inte gå igenom detta här för det är inte relevant med tråden.

Däremot så räknas det inte juridiskt som övergrepp om en kvinna är mellan 15-17 år gammal och det sker med samtycke. Det är väldigt konstigt om du tycker det är övergrepp om en 17 år gammal kvinna går med på att ha sex med en 30 år gammal man. Det innebär i sådana fall att du tycker att en 17 år gammal kvinna lider av grov mental funktionssnedsättning. Men hur som helst, det är off-topic. Ville bara klargöra för dig att jag INTE stödjer övergrepp eller liknande och du borde sluta göra dessa anklagelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in