Citat:
Det är ren välmening. Om Sverige inte passar dig så vore det väl bättre för dig att bo i ett annat land?
Nej, du missuppfattar, de ska lämna Sverige för att de inte passar in, inte för att jag inte gillar deras åsikter. Du tex, med dina åsikter, passar inte in.
Ok. Och då håller jag på stringbikinin.. Du kan ju ta dig en funderare på det massiva motstånd du mött här, majoriteten håller inte med dig. Kan det vara en hint om att du kanske borde byta land? Du måste ju fatta att du alltid kommer att vara i minoritet och ingen kommer någonsin att rätta sig efter dina åsikter.
Nej, du missuppfattar, de ska lämna Sverige för att de inte passar in, inte för att jag inte gillar deras åsikter. Du tex, med dina åsikter, passar inte in.
Ok. Och då håller jag på stringbikinin.. Du kan ju ta dig en funderare på det massiva motstånd du mött här, majoriteten håller inte med dig. Kan det vara en hint om att du kanske borde byta land? Du måste ju fatta att du alltid kommer att vara i minoritet och ingen kommer någonsin att rätta sig efter dina åsikter.
Nej, detta skitsamhället passar mig inte och därför kommer jag kämpa mot det och förklara för er hur sjukt ert samhälle är.
De flesta som kommenterat i denna tråden är sjuka människor som njuter av kvinnlig nakenhet och vill att kvinnor ska vara nakna offentligt. Och du bryr dig om detta? Du tycker detta är en tävling om vem som är i majoritet eller inte? Du är en sjuk människa som tycker det är okej med att kvinnor är nakna offentligt.
Jag kommer så länge jag lever att påpeka hur sjukt detta är. Hur sjukt det är att kvinnor är nakna offentligt och visar sin röv för allihopa. Sen kan ni gråta eller klaga hur mycket ni vill, men jag kommer göra det väldigt klart och tydligt för er att detta är sjukt och att ni är sjuka som stödjer och accepterar detta.
Men som jag skrev tidigare, tack och lov lever vi en kort tid på jorden och vi kommer alla snart dö ändå.