Citat:
Ursprungligen postat av
Beckahesten
Varför? Undrar jag då. På vilket sätt påverkas du negativt av om någon kvinna är lättklädd? Kan du inte bara ignorera det?
Nej, det går inte att bara ignorera det. För vi pratar inte om någon magtröja eller en kort kjol eller kort klänning eller en urringad tröjda.
Vi pratar om att man får se hela röven på en tjej/kvinna rakt framför sitt ansikte. För ungefär 10 år sedan, när jag oftare gick på stranden, såg jag en ung kvinna/tjej på stranden duscha. Det fanns en utedusch nära stranden där folk gick och duschade efter att ha badat i havet. När jag promenerade intill duschen (det fanns en väg där folk promenerade intill stranden), så såg jag denna kvinnan böja sig ner med ryggen och röven riktade mot mig. Hon hade en stringbikini på sig.
Jag såg hela hennes röv rakt framför mitt ansikte. Det var sjukt irriterande och medans jag tittade på hennes röv såg jag hennes vänner titta på mig. Jag tittade på hennes röv tills hon duschade färdigt och gick bort från duschen. Jag var väldigt arg och irriterade och hade hennes vänner konfronterat mig då (dessa gjorde det inte) så hade jag svarat och sagt åt dem att hon får skylla sig själv. Det är hon som borde ha anständighet att täcka för röven.
Sen jag noterade att kvinnor bär stringbikini på stranden har jag försökt undvika stranden så mycket som möjligt då det är riktigt sjukt hur kvinnor kan klä sig på detta sättet på stranden.