2026-06-26, 19:27
Medlem
Undviker fortfarande alltid helg och dagar när Branne hoppar in men nu gav jag honom en chans och lyssnar ikapp podden eftersom det är Linnéas sista dagar innan semestern. Jag blev förvånad att han fortfarande säger samma saker om att vara jugge, basket, sina köttbullar, standup osv. Men nej, det går inte. Han förstår fortfarande inte jobbet och tror det är någon kompissnack där han inte behöver anpassa samtalet efter alla tusentals lyssnare. Helt sjukt hur han får sända riksradio. En av de sjukare kompisrekryteringarna på SR?
Citera
2026-06-29, 13:53
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Branne i all sin glans. Är hyfsat att lyssna på.
Men vissa gånger undrar man ju om han gått på särskolan. Men Branne är väldigt bra på film och Tv- serier faktiskt. Generellt rätt puckad och obegåvad. Ta det som en komplimang
Citera
2026-07-03, 12:51
Medlem
Branne är toppen! Är lite nyfiken på var han jobbar, han ska ju ha ett "vanligt" jobb också? Häromdagen sa han att han är säljare, är det samma sak som Key Account Manager som det skrivs tidigare i tråden?
Undrar också vem hans stalker till ex är... Nån som har skvaller?
Citera
2026-07-03, 17:25
Medlem
rabarberslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NevyNoo
100%. Han är tyvärr inte lika kvick och har inte samma referenser som David, Linnea och Magge. Tycker Assad är den som kommer närmst av de som varit inhoppare, om vi ska ha en fjärde permanent så bör det vara han. Tyvärr, Branne visar efter ett år att det är inte ny på jobbet som är problemet, utan fel man på fel plats.

Assaad är briljant och väldigt vass. Han kommer in med en egen vinkel och spaning varje gång (iom att han hör till HBTQ-sfären). Jag är förvånad över att han inte fick ta större plats i programmet mer än att han får hoppa in när David har försovit sig.

Är dock glad över att han är med i Eftermiddag i P3 i sommar så man får sin beskärda del av honom när man väljer bort helglyssningen.
Citera
2026-07-03, 17:32
Medlem
rabarberslampas avatar
Vet någon varför Babs inte har varit med i någon sändning under våren? Har hon valt att endast arbeta inom redaktionen eller är hon fortsatt föräldraledig?
Citera
2026-07-04, 11:20
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa
Vet någon varför Babs inte har varit med i någon sändning under våren? Har hon valt att endast arbeta inom redaktionen eller är hon fortsatt föräldraledig?

Hon är föräldraledig.
Citera
2026-07-15, 09:58
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa

Hon var med i Morgonpasset en sväng i dag. Hon återvänder från sin föräldraledighet om några veckor sa hon!
Citera
2026-08-15, 08:20
Medlem
Linnea Wikblad känns så jävla oskön numera. Hon ger intrycket att hon är något mer. Så hon behöver inte vara i den studion egentligen.
Aldrig gillat henne om jag ska vara ärlig. Men hon känns Diva härmed. Ja, stolt över mongolida TV- produktioner kanske? Bäst i test. Men herre jävla gud !!
Citera
2026-08-15, 08:26
Medlem
Hade David lagt ner projektet. Hade Morgonpasset fått hälsat hem. Är Gudfadern inom P3 Radio. Är egentligen inget att tävla om när alla är sopor
Stör på David också. Men just han som gör att jag äter en lång frukost och lyssnar på radio ibland.
Citera
2026-08-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Hade David lagt ner projektet. Hade Morgonpasset fått hälsat hem. Är Gudfadern inom P3 Radio. Är egentligen inget att tävla om när alla är sopor
Stör på David också. Men just han som gör att jag äter en lång frukost och lyssnar på radio ibland.
Skulle säga att Magge är minst lika bra.
Citera
2026-08-19, 20:16
Medlem
Har Linnea börjat med Ozempic? Tycker hon ser avsmalnad ut.
Citera
2026-08-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har Linnea börjat med Ozempic? Tycker hon ser avsmalnad ut.

Svårt att avgöra via radioapparaten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in