Citat:
Ursprungligen postat av
rautakanki
Helt seriöst, vad är det med Kodjo och engelskan? Har han asperger och hans symptom är att skrika ut meningslösa amerikanska monologer en gång i kvarten? Katherine och David funkar men verkligen dags att byta ut Kodjo. Är det någon som tycker han är bra något mer?
Han har gjort sitt i det där programmet. Han har länge varit som det tredje, och mycket barnsliga, hjulet i trion.
Jag skäms när högt uppsatta eller andra gäster som driver seriösa samhällsfrågor kommer dit och han ställer idiotiska frågor som en ettaplättare. David är på gränsen han också, men han har åtminstone bra flow med Linnea och hade även det med Kath.
Jag kan dock inte se vilken plattform som Kodjo skulle kunna byta till - han håller nog fast I sin anställning i morgonstudion för glatta livet för att han inser detsamma. Nä, han behöver antingen steppa upp i seriositet eller move on till dockteater i barn-tv där han kan larva sig och skräna så som han gör nu.
Känner mig elak, men men... Barnkanalen kanske inte är så dum idé ändå, och då är jag allvarlig. Tror han skulle kunna gå hem hos kidsen med sin personlighet. Han kanske skulle kunna göra nån remake på Bullen.
Jag fattar att det inte är P1, men många gånger ligger dom på en lägre nivå än åldern på deras målgrupp.
Lyssnar alltmer sällan på programmet eftersom jag tycker att dom blivit ganska löjliga. Både David och Kodjo vill ju vara clowner och roliga på liknande sätt vilket är en clown för mycket. Det blir slagsida ibland.
Jag brukar lyssna på Eftermiddag i P3 där Christopher Garplind är programledare. Gillar honom skarpt. Han är rolig på ett mer subtilt sätt.
Jag gillade när Martina var där och höll i spakarna.
Såg att nån tyckte att Hanna också börjat skräpa ihop lite och jag håller med. Hon har tappat lite av sin journalistiska roll och flamsar rätt mycket hon också.
Hoppas att inte Linnea också ramlar ner längs den tramsvägen som morgonpasset verkar leda dom in på, för henne har jag gillat att lyssna på sedan PP3.