2025-12-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Är det någon som vet om Babs är mamma? eller har hon tjatat klart om att hon är det nu? Troligtvis inte. Blir man mamma 2025 så ska det tjatas.

Verkligen! Fattar att det är ett internskämt, men Babs självgodhet över att vara mamma lyser igenom. Då lyssnar jag hellre på Rånge och hennes spelade sociala ångest.
Citera
2025-12-12, 08:30
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa
Jag vet inte om David verkade extra osympatisk post-doktorn eller troligtvis att jag har en post-Musikhjälpendepression men jag hade extra svårt för honom idag.

Linnea och Margret lyfte upp detta under MH och det kanske är nåt jag började uppmärksamma först då men vad ofta han avbryter sina gäster och sina medprogamledare till den grad att han derailar programmet (IAF under måndagens program efter MH).

Tyvärr blir det tröttsamt att båda manliga programledare har den tendensen. Och då gillar jag ändå verkligen David annars.

David har i vanliga fall kommit att bli min favorit, men det är något med honom när han sänder med Margret som jag inte gillar. Jag tror det är ganska nytt också? Att han tycker att mycket av det hon säger är ointressant och oviktigt typ, och det märks i för hög utsträckning och det sker inte med någon direkt snällhet.
Citera
2025-12-18, 13:26
Medlem
Slipper man Linnea är det rätt lugnt.
David håller fortet ännu. Branne är ju inte mycket till komiker. Annars okej
Citera
2026-03-17, 08:47
Medlem
Det är som att Babs är den första någonsin att bli mamma och Linnea den första någonsin att ha pojkvän. Orkar inte höra mer om ”min kille” och om skillnader mellan manligt och kvinnligt beteende från Linnea, maken till att vara besatt av det!

Och föredrar Rånge så rätt skönt att Babs gått på mammaledighet igen faktiskt..
Citera
2026-03-18, 14:03
Medlem
Marabouoreos avatar
Tycker Rånge är kass faktiskt. Vill framstå sympatisk med hennes påhittade och extremt överdrivna sociala motgångar men det blir bara så uppenbart dikterat och forcerat. Inte alls den "sköna" person hon försöker framstå som.

Nej tack. Längtar efter babs. Hennes personlighet är i alla fall äkta.
Citera
2026-03-25, 15:51
Medlem
NevyNoos avatar
Vad är det för hemligt heltidsjobb som Branne har? Har sagts flera gånger att han har ett vanligt kneg vid sidan av. Nån som vet?
Citera
2026-03-26, 07:41
Medlem
rabarberslampas avatar
Älskar verkligen kombon David Druid och Siri Fagerudd, har nog inte skrattat så mycket på flera månader.
Citera
2026-03-26, 07:46
Medlem
rabarberslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NevyNoo
Vad är det för hemligt heltidsjobb som Branne har? Har sagts flera gånger att han har ett vanligt kneg vid sidan av. Nån som vet?

Key Account Manager på ett IT-företag. (Googlade fram infon).
Citera
2026-03-26, 11:48
Medlem
Citat:
Älskar verkligen kombon David Druid och Siri Fagerudd, har nog inte skrattat så mycket på flera månader.
Ooh, har längtat efter avsnitt utan Magge och Linnea. Varför hoppade Siri in?
Citera
2026-03-26, 15:55
Medlem
rabarberslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigMus
Ooh, har längtat efter avsnitt utan Magge och Linnea. Varför hoppade Siri in?

Framgick inte mer än att hon var i Stockholm och ställde upp. Vilket var ett positivt inslag då hon och David hade fantastisk kemi.
Senast redigerad av rabarberslampa 2026-03-26 kl. 16:00.
Citera
2026-03-28, 15:38
Medlem
rabarberslampas avatar
Över ett år in och jag klarar fortfarante inte av Branne. Jag gav det tid men han upplevs fortfarande som otroligt inställsam. När jag lyssnade in hans tidigare poddar med Ahmed Berhan upplevdes han som otroligt arg av sig (vilket jag i efterhand fattar för han hade det svårt i livet).

Han passar inte in. Margret, Linnea och David har full koll på vad de gör även om vi inte håller med varandra men Branne kan inte säga att han är ny på jobbet över ett år in och behöver låta en kollega styra rodret när han inte har koll på läget.

Det är så tröttsamt att höra att han var en basketspelare och att han är serb. Jag är blatte själv som har spelat basket men nog är nog?
Senast redigerad av rabarberslampa 2026-03-28 kl. 15:46.
Citera
2026-05-25, 08:27
Medlem
NevyNoos avatar
Citat:
Över ett år in och jag klarar fortfarante inte av Branne. Jag gav det tid men han upplevs fortfarande som otroligt inställsam. När jag lyssnade in hans tidigare poddar med Ahmed Berhan upplevdes han som otroligt arg av sig (vilket jag i efterhand fattar för han hade det svårt i livet).

Han passar inte in. Margret, Linnea och David har full koll på vad de gör även om vi inte håller med varandra men Branne kan inte säga att han är ny på jobbet över ett år in och behöver låta en kollega styra rodret när han inte har koll på läget.

Det är så tröttsamt att höra att han var en basketspelare och att han är serb. Jag är blatte själv som har spelat basket men nog är nog?

100%. Han är tyvärr inte lika kvick och har inte samma referenser som David, Linnea och Magge. Tycker Assad är den som kommer närmst av de som varit inhoppare, om vi ska ha en fjärde permanent så bör det vara han. Tyvärr, Branne visar efter ett år att det är inte ny på jobbet som är problemet, utan fel man på fel plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in