2009-02-16, 14:22
Medlem
Är det bara jag som undrar hur en man som han som kan få jobb på morgonpasset i p3?
De kan ju inte finnas nån som tycker han är de minsta rolig, han måste ju ha fått jobbet pågrund av personliga kontakter i SR..
Får upp ett kraftigt hat bara jag tänker på den där fan, måste stänga av radion mellan 06:00-10:00...
Citera
2009-02-16, 16:22
Medlem
micaeles avatar
För min del finner jag hela P3 förvånansvärt. Hela den kanalen ger hatkänslor.
Citera
2009-02-16, 16:36
Medlem
Håller med, han är jävligt jobbig. Blev riktigt besviken när dom flyttade olle garp (han kanske valde själv att bara köra 1 timme på fredagar? pappaledighet?)

Slutade lyssna på morgonpasset o kör bara radio Stockholm, duger bara det inte är reklam :P

Tyvärr drar inte Martina thun så mycket att ja ens orkar stå ut me kodjo.

Aja världen gick ju inte under för att man bytt radiokanal i brytstationen
Senast redigerad av DarkSol 2009-02-16 kl. 16:40.
Citera
2009-02-16, 18:09
Medlem
BRZMs avatar
Hela P3 är en enda lekstuga. Tänk att jobba som efterbliven!
Citera
2009-02-16, 18:14
Medlem
Corazons avatar
För att inte tala om den där jävla Henrik Torehammar! Jag slänger mig på stänga-av-knappen när jag hör hans äckliga röst. Idag pratade han om bögporr, och menade på att fildelningsfrågan skulle kunna lösas genom att man började "streama" i stället, som dom gör i bögporren.

BLÄ! BORT!
Citera
2009-02-16, 20:03
Medlem
Ja sen ska man inte glömma Din gata i p3 som ersatte Deluxe, helt obegripligt dåligt.
Två invandrare som sitter och gurglar på skånska/svenskbrytning, det pogrammet är tyvärr ännu värre
Citera
2009-02-17, 07:26
Medlem
Crilles avatar
Det går inte att lyssna på morgonpasset längre, jag gillar verkligen inte Kodjo, men den vidriga värmlänska idioten är fan värre.

Precis nu så kallade hon Sverige "ett rasitiskt jävla skitland"
Citera
2009-02-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crille
Det går inte att lyssna på morgonpasset längre, jag gillar verkligen inte Kodjo, men den vidriga värmlänska idioten är fan värre.

Jag lyssnade på P3 idag för första gången på mycket länge och den vidriga subban lyckades förstöra min dag helt och hållet, vilken rabiat liten jävla avart till kvinna hon var
Citera
2009-02-17, 20:10
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crille

Rasistiskt mot svenskarna, åtminstone. Men så funkar det inte enligt PK-media. Här är det den som blir mest kränkt som vinner!
Citera
2009-02-17, 20:25
Medlem
Perrans avatar
det var ett par år sen P3 var bra.. det var fina goda tider det
Citera
2009-02-17, 20:28
Medlem
P3 va bra på den tiden då Kjell Eriksson ledde morgonpasset och Rally gick på fredagskvällarna (va det va?)...Det va tider det
Citera
2009-02-17, 21:11
Medlem
kappuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxmete
Är det bara jag som undrar hur en man som han som kan få jobb på morgonpasset i p3?
De kan ju inte finnas nån som tycker han är de minsta rolig, han måste ju ha fått jobbet pågrund av personliga kontakter i SR..
Får upp ett kraftigt hat bara jag tänker på den där fan, måste stänga av radion mellan 06:00-10:00...

Jag tycker att han är rätt kul och att Morgonpasset är bättre än på länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in