Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Är det någon som vet om Babs är mamma? eller har hon tjatat klart om att hon är det nu? Troligtvis inte. Blir man mamma 2025 så ska det tjatas.

Verkligen! Fattar att det är ett internskämt, men Babs självgodhet över att vara mamma lyser igenom. Då lyssnar jag hellre på Rånge och hennes spelade sociala ångest.
Citera
2025-12-12, 08:30
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa
Jag vet inte om David verkade extra osympatisk post-doktorn eller troligtvis att jag har en post-Musikhjälpendepression men jag hade extra svårt för honom idag.

Linnea och Margret lyfte upp detta under MH och det kanske är nåt jag började uppmärksamma först då men vad ofta han avbryter sina gäster och sina medprogamledare till den grad att han derailar programmet (IAF under måndagens program efter MH).

Tyvärr blir det tröttsamt att båda manliga programledare har den tendensen. Och då gillar jag ändå verkligen David annars.

David har i vanliga fall kommit att bli min favorit, men det är något med honom när han sänder med Margret som jag inte gillar. Jag tror det är ganska nytt också? Att han tycker att mycket av det hon säger är ointressant och oviktigt typ, och det märks i för hög utsträckning och det sker inte med någon direkt snällhet.
Citera
2025-12-18, 13:26
Medlem
Slipper man Linnea är det rätt lugnt.
David håller fortet ännu. Branne är ju inte mycket till komiker. Annars okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in