Citat:
Ursprungligen postat av
obyn
Min far har en liknande dator som TS och vakade hela natten under uppdateringen. Han tillhör den där generationen som inte kan låta en dator vara igång under natten. En gång när han skulle göra något viktigt, så började uppdateringshelvetet. Då slog han sönder datorn.

Jag förstår din far, det finns inget jävligare än datorer och alla ständigt återkommande problem som gör att man tillslut vill slå sönder skiten.
Jag förstår inte varför inte datorn bara automatiskt laddar ner det den behöver istället för att hela tiden ställa frågan, vill du ladda ner, vill du installera , vill du, fan gör som steam, så fort man gör omstart så laddas allt ner automatiskt och du behöver inte svara på tusen frågor som du inte vet svaret på.
Varför är det jämt så mycket problem med datorer, men att spelkonsoler funkar så bra utan behöva ladda ner dittan och dattan och ladda ner ty112 876 NY, sedan så måste man ladda ner bla bla wlt 20, sedan måste man ladda ner....osv
Fan man blir ju bara utmattad och vansinnig när man är tvungen att sitta och ladda ner o installera o uppdatera o.....osv
Suck jag undrar om jag någonsin kan få min nya dator att funka!