2026-06-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nej men eller hur. Hon verkar göra allt för att inte vara hemma, och när hon väl är det, då ska det vara med stora leenden att det "är så härligt "! Showen lyser igenom så man tycker faktiskt lite synd om henne. Ser sina närmaste vänner med parter som är kära och lyckliga. Och hon får dras med Bauer. Usch det kryper i mig när jag ser hans ansikte!
Svettig, svettigare, Bauer!!! Huvva huvva. Ser Allsången nu och hon är inte alls så sprallig och fnittrig som hon brukar. Lite mer genuina allsånger så dom har lyssnat på kritiken =toppen, men hon ser så allvarlig ut. Hoppas hon tinar upp litet😁🤩
Citera
2026-06-30, 21:09
Medlem
Är inte övervakaren med? Han har inte kommenterat med så mycket som ett hjärta på några dagar. Sur för utebliven resa med PW och hennes band på den sista resan?
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Svettig, svettigare, Bauer!!! Huvva huvva. Ser Allsången nu och hon är inte alls så sprallig och fnittrig som hon brukar. Lite mer genuina allsånger så dom har lyssnat på kritiken =toppen, men hon ser så allvarlig ut. Hoppas hon tinar upp litet😁🤩
Citera
2026-06-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Är inte övervakaren med? Han har inte kommenterat med så mycket som ett hjärta på några dagar. Sur för utebliven resa med PW och hennes band på den sista resan?
Han var som bortblåst 👍🤩...Jippi! Underbart att slippa se den där karljäveln en kväll till...🤬
Citera
2026-06-30, 21:23
Medlem
Håller verkligen med dig 👌🤩!
Citat:
Han var som bortblåst 👍🤩...Jippi! Underbart att slippa se den där karljäveln en kväll till...🤬
Citera
2026-06-30, 21:51
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Han kanske var med sin fina, pigga, levnadsglada mamma och hade kvalitetstid? Patetiska jävla människa! Fick upp ett gammalt klipp idag, på TikTok, när de ska gifta sig i Spanien. Han sitter och raljerar om att Pernilla poddar, är med barn och barnbarn när hon har viktigare saker att göra🤬 Han är ett skämt…hur kan Pernilla inte ha gjort slut med honom ännu? Dessutom sån äcklig uppsyn. Är sällan jag får sån avsmak för människor.
Citera
2026-06-30, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Han kanske var med sin fina, pigga, levnadsglada mamma och hade kvalitetstid? Patetiska jävla människa! Fick upp ett gammalt klipp idag, på TikTok, när de ska gifta sig i Spanien. Han sitter och raljerar om att Pernilla poddar, är med barn och barnbarn när hon har viktigare saker att göra🤬 Han är ett skämt…hur kan Pernilla inte ha gjort slut med honom ännu? Dessutom sån äcklig uppsyn. Är sällan jag får sån avsmak för människor.
Samma här men han spelar verkligen i en egen division 🤢😵‍💫🤮💩‼️
Citera
2026-07-01, 06:28
Medlem
Citat:

Ja han är helt vidrig!
Sitter vid bordet med sin dator och domderar. Begär möten med henne?? Är väl bara prata med varandra som vanligt folk gör!
Undra vad alla anhöriga tänker? Hur länge kan de köra på med WV? Blir det skilsmässan vi får följa om något år 🤪
Citera
2026-07-01, 09:25
Medlem
Såg det också för ett tag sedan. Och ja, han raljerar, är spydig, gör narr av henne inför kameran, och är ibland helt enkelt elak. Han kommer aldrig att ändra sitt beteende, för det där är han, det är Bauers personlighet. Lisma, håva in, ta över. Så PW när du läser här, tänk till (!) för det där kommer bli värre.
Citat:
Citera
2026-07-01, 12:40
Medlem
Men vart är han? Inga inlägg om fotboll, inget hyllande av Pernilla i allsång… åter radioskugga.
Citera
2026-07-01, 13:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Men vart är han? Inga inlägg om fotboll, inget hyllande av P*rnilla i allsång… åter radioskugga.

Han läste väl att tittarsiffrorna har dalat 😁

Allsång på Skansen har under inledningen av säsongen 2026 drabbats av ett kraftigt tittarras jämfört med tidigare år. Enligt mätningar har intresset dalat markant, vilket har beskrivits som ett hårt besked för programledaren efter sommarens premiär.

Radioskugga finns av en anledning ☺️
Citera
2026-07-01, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han läste väl att tittarsiffrorna har dalat 😁

Allsång på Skansen har under inledningen av säsongen 2026 drabbats av ett kraftigt tittarras jämfört med tidigare år. Enligt mätningar har intresset dalat markant, vilket har beskrivits som ett hårt besked för programledaren efter sommarens premiär.

Radioskugga finns av en anledning ☺️

ALT Pernilla er med på har gått fel i retning etter at hon traff honom. Før såg jag alle episoder av WV, jag tykte det var underholdnande. Nu orkar jag inte, mår velklingende illa av att se hans ackla flirende. Samme med Allsången, klarar bare inte å se han eller hans mamma sitte impubkliken og forsøka å Vara kandis.
Citera
2026-07-01, 14:13
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
ALT P*rnilla er med på har gått fel i retning etter at hon traff honom. Før såg jag alle episoder av WV, jag tykte det var underholdnande. Nu orkar jag inte, mår velklingende illa av att se hans ackla flirende. Samme med Allsången, klarar bare inte å se han eller hans mamma sitte impubkliken og forsøka å Vara kandis.

Vi andra här i tråden kan inte hjälpa dig, varför kontaktar inte du PW så att hon säger åt maken att inte närvara i publiken på allsång så du slipper lida?

Du kan också låta bli att följa den där familjen om du känner att du inte orkar längre.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-07-01 kl. 14:20. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in