Idag, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Tycker dom gör sällan saker bara dom 2 .Måste nästan alltid ha med ett extra par .
Kan man psykologi så.säger det så mkt.

Har haft mina män genom åren & vi var ex ensamma i en stuga 1 vecka bara vi 2 .Promenera fiska & bara slappa.
Fast då måste man ju trivas i varanns sällskap för att det ska fungera.
Jag har oxå ex där det aldrig hade fungerat att vara i en stuga 1 vecka ensamma.

Så.det faktum att dom så sällan är ensam bara en weekend ännu mindre 1 vecka bara de två.säger enligt mig massor om deras förhållande .

Om jag nu bedömer det hela rätt ?

Tror du har rätt. Under mitt första (dåliga) äktenskap var min fru och jag väldigt sällan bara vi två. Antingen var barnen med (så länge de var små) eller ett annat par. Vi reste t ex aldrig bort nånstans bara vi två.
Citera
Idag, 15:40
Medlem
Hänt skriver:

Pernilla Wahlgren

Fastställd förvärvsinkomst: 10 974 000 kronor

Överskott av kapital: 30 691 667 kronor

Christian Bauer

Fastställd förvärvsinkomst: 806 000 kronor

Överskott av kapital: 127 878 kronor

Så ser äktenskapsförordet ut
I januari 2024 skickade paret in sitt äktenskapsförord till Skatteverket. Där framgick att deras tillgångar inte kommer att delas upp vid en eventuell skilsmässa.

”All egendom som envar av oss nu äger samt all egendom som vi i framtiden kommer att förvärva, skall vara vardera makens enskilda egendom vari den andre av oss således inte skall ha någon giftorätt”, skrev de i äktenskapsförordet.

”Detsamma gäller all egendom som vi kan komma att erhålla genom arv, gåva eller testamente”, skrev de i samma dokument.

Tror nog att Sauer får ändra attityd, eller söka upp någon annan rik kändis utan äktenskapsförord

🤓🤓🤓

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Som vanligt med andra ord. Bauer ser ut att hålla hov....🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Barnsligt glad att få joina, med äldsta dottern som vanligt, inte den yngsta, PWs hus och hänga med några kändisar. Egot slår kullerbyttor 🤡

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Fast i hans värld är det DERAS hus. Skit samma vem som pröjsat liksom...🥴💰💰💰
Citera
Idag, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Något som PW faktiskt klagade på, att hennes ex inte betalat. Nu vet jag inte om det gällde underhåll men oavsett var det ju pengar som inte kom in på det kontot som också drabbade barnen. Tydligen är det inte lika viktigt med andra barn om hon nu ser mellan fingrarna på Bauers yngsta dotter som han behandlade henne. OCH baktalade hennes mor. Vidrigt av dej fejksmajlet! Och det ger även vibbar på hur PW tänker.

Pernilla dras till samma typ av man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in