2026-06-27, 12:10
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nån här skrev att hon bor på landet så då behöver man ju bilen. Men Ellie bor ändå nära allt i byn typ, hon kan gå till förskolan, till affären är det en 10–5 min, och det finns en liten badplats de kan gå till också. De har buss knappt ens 2 min från huset så de kan åka buss och handla (om man ska handla mycket liksom).
Precis. Hon bor ju inte mitt ute i skogen. Hon är bara lat och korkad.
Citera
2026-06-27, 13:15
Medlem
Hör ni kolla vilka som hejar på henne och att hon kör bil just nu😂😂😂 såna som hon själv. Kollat några profiler 😂
Citera
2026-06-27, 20:24
Medlem
Dagens vlogg avslöjar pojken vad hon sagt om hunden. Hon svarar honom varför skulle vi ge bort henne, inget han hittar på själv.
Citera
2026-06-27, 22:47
Medlem
Har Lina YouTube? Jag kollar en äldre video där de pratar om hennes kanal. Kan nån länka?
Citera
2026-06-27, 22:48
Medlem
Hm undra om hon tänker vara med och gräva i källaren!? Vore väl direkt olämpligt med den inflammationen hon har i ögonen? Risken är ju stor att, jord damm och eventuella jordmögelsporer hamnar i ögonen. Men hon kanske har heltäckande glasögon på sig.
Citera
2026-06-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Har Lina YouTube? Jag kollar en äldre video där de pratar om hennes kanal. Kan nån länka?

https://youtu.be/eHH9rn27wYs
Citera
2026-06-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hm undra om hon tänker vara med och gräva i källaren!? Vore väl direkt olämpligt med den inflammationen hon har i ögonen? Risken är ju stor att, jord damm och eventuella jordmögelsporer hamnar i ögonen. Men hon kanske har heltäckande glasögon på sig.

De hade inte ens munskydd (inte pojken heller) när de grävde första gången. Tror inte de bryr sig så mycket om damm, mögelsporer eller tex harpest.
Citera
2026-06-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
https://youtu.be/eHH9rn27wYs

Tack
Citera
2026-06-28, 08:52
Medlem
MissFitt73s avatar
Det jag är mest fascinerad över är alla prylar. Hon har saker precis överallt. När hon städar flyttar hon bara runt prylar. Sen åker hon till loppis och köper på sig ännu mer. Hennes liv skulle bli så mycket lättare med mindre saker. Sluta handla för guds skull och rensa liksom. Rensa bort alla de där tråkiga sängkläderna och köp nytt fräscht. Dessutom de där tvättarken hon använder har fått sämst betyg i tester. De tvättar inte rent. Varför inte köpa allergivänliga riktigt tvättmedel så allt tvättas rent ordentligt.
Citera
2026-06-28, 08:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det jag är mest fascinerad över är alla prylar. Hon har saker precis överallt. När hon städar flyttar hon bara runt prylar. Sen åker hon till loppis och köper på sig ännu mer. Hennes liv skulle bli så mycket lättare med mindre saker. Sluta handla för guds skull och rensa liksom. Rensa bort alla de där tråkiga sängkläderna och köp nytt fräscht. Dessutom de där tvättarken hon använder har fått sämst betyg i tester. De tvättar inte rent. Varför inte köpa allergivänliga riktigt tvättmedel så allt tvättas rent ordentligt.
Var det inte i senaste vloggen hon pratade om att hon vill leva minimalistiskt?
Samtidigt är det som du säger, saker precis överallt.
Det kan ju dock kännas jobbigt när man inte vet vart man ska börja. Men loppis hade varit super och börja med typ ett skåp en dag, sen ett nytt skåp och jobba sig successivt.
Citera
2026-06-28, 09:16
Medlem
Hon har sagt det sen hon bodde i Stockholm att hon ska bli minimalistisk. Men ändå händer det inte. Perfekta tillfället var ju när hon flyttade. Hon kunde rensa ur 2/3 av sitt hem. Och så asade hon med hela sin mammas bohag. Varför?!!!!

Hon har så mycket SKIT. Ta dit en container och bara släng. Finns ju ingen ledig yta nånstans. Hon har så mycket grisiga saker som inte ens hennes ungar vill ha.
Citera
2026-06-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Var det inte i senaste vloggen hon pratade om att hon vill leva minimalistiskt?
Samtidigt är det som du säger, saker precis överallt.
Det kan ju dock kännas jobbigt när man inte vet vart man ska börja. Men loppis hade varit super och börja med typ ett skåp en dag, sen ett nytt skåp och jobba sig successivt.

Att leva minimalistiskt pratade hon om redan när hon bodde i Vallentuna och gjorde en rensning där. Funkar ju så där om man köper ett par lådor med blandat porslin på loppis med kommentaren ”har ju ungdomar som snart flyttar hemifrån. Om jag inte minns fel så finns en del utrensat porslin och glas i källaren sen innan
Nu skyller hon på att hon inte vet var hon ska göra av det som rensats ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in