Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
...eller ta en återställarsnaps och likt en gris mumsa i sig resterna av gårdagens sill och lax. Efter det ta med sig en stor Licor 43 ut i solen, lägga på sin favoritplatta som strömmar ut mot verandan...
*suck* Är väl därför jag håller på att dö... måste finnas en mellanväg dock!
Tänk på om det är värt det?
Är det värt att misshandla kroppen och riskera en alkohol relaterad död?
Har du några anhöriga eller nära vänner och i så fall var det värt att göra dem ledsna och att inte få vara med dem längre på grund av missbruket?
Jag önskar dig lycka till!