2026-06-24, 17:00
Medlem
Håller med om att Allsången igår var botten men till PW:s försvar så är det inte hon som väljer artister och inte hon heller som bestämmer tågordningen. Hon är bara programledare och måste väl trots allt försvara programmet. Hon förväntas nog vara lojal mot sin arbetsgivare.
Citera
2026-06-24, 17:01
Medlem
Bekräftar bara mer och mer vad många tror, jag själv inkluderad. Skulle vara mycket intressant att hon nu får möjlighet att yttra sin uppfattning annars finns inte någon som helst relevans i vad han säger. Som f ö verkar ljuga om mycket, allt för att försöka framstå som någon hyvens man.
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Jag tror folkkära Pernilla åker rätt ned i popularitet och det pågrund av Bauer. Om hon har några rådgivare borde de plocka bort Bauer från rutan. De kan ju vara man och fru privat.

Det är så många röda flaggor kring honom. Bauer medverkar i en podd, Pappahjärtat. Har inte lyssnat själv men fått vissa delar återberättat. Han lyfter mamman till sitt äldsta barn medan han är mer aggressiv när han talar om mamman till hans yngre barn. De uppfattade att programledaren snyggt stoppade honom när han var på väg att slänga henne under bussen. Tänk om man fick höra hennes version det hade varit intressant. För Bauer tycker så synd om sig själv för att hon inte tillät honom vara pappa på sitt sätt ( vad det nu innebar )

Pernilla verkar ha gift sig med en narcissist som verkar ha en konstig uppfattning om hur en kvinna ska bekräfta honom inte bara genom ord utan hon måste visa det också. Bauer måste sen känna att det är äkta och han tycker ju själv att hans mamma är den perfekta kvinnan. Skräckfilmstema.
Citera
2026-06-24, 17:23
Medlem
Ligger nog en del i det.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Låter som han är född på 1800-talet, inte sextitalet. Måste ha haft en väldigt dominant pappa. Han nämns aldrig, vara mamma mamma mamma.Hyllar henne till tusen. Någonting med honom talar för en taskig barndom. Osedd, alkoholism,mobbing eller vad det nu kan vara . Något måste ha väckt detta enorma bekräftelsebehov. Nyfiken på Pappa Bauer nu.
Citera
2026-06-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Bekräftar bara mer och mer vad många tror, jag själv inkluderad. Skulle vara mycket intressant att hon nu får möjlighet att yttra sin uppfattning annars finns inte någon som helst relevans i vad han säger. Som f ö verkar ljuga om mycket, allt för att försöka framstå som någon hyvens man.

Jag undrar hur mycket som eventuellt fick klippas ner innan dom ens kunde sända podden. Har nu lyssnat några minuter och jag tappade räkningen på hur många gånger Bauer underströk att det var han som slutade älska mamman till det yngsta barnet. Jag tror det var precis tvärtom. För vem uttrycker sig så ens så om någon som är mamma till sitt eget barn så många år senare. En narcissist utan tvekan.
Någon reporter borde söka upp denna kvinna och låta henne ge sin version. Nu är hon utmålad som en mamma som roat sig med umgängessabotage gissar jag.
Citera
2026-06-24, 17:55
Medlem
Citat:
Jag undrar hur mycket som eventuellt fick klippas ner innan dom ens kunde sända podden. Har nu lyssnat några minuter och jag tappade räkningen på hur många gånger Bauer underströk att det var han som slutade älska mamman till det yngsta barnet. Jag tror det var precis tvärtom. För vem uttrycker sig så ens så om någon som är mamma till sitt eget barn så många år senare. En narcissist utan tvekan.
Någon reporter borde söka upp denna kvinna och låta henne ge sin version. Nu är hon utmålad som en mamma som roat sig med umgängessabotage gissar jag.

Hoppas han retar upp henne ordentligt så hon skriver och berättar allt om honom här som hämnd 😆
Citera
2026-06-24, 17:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Är inte pappan död? Var det inte minnen av honom som den där fula inglasade tavlan, med gamla löv och nån håv, innehöll 😅? Och den enda möbel han fick ta med sig vid inflyttning, fåtöljen, var väl också ett arv från honom?

CB har nog fått en sträng uppfostran utan kärlek med tanke på att han söker ständig bekräftelse som vuxen. Har en känsla av att han varit sjukligt svartsjuk i tidigare förhållanden.

Kan inget gammalt ex delge oss lite info 🙏
Haha om något ex skrev här skulle det väl gå för er hatare.
Citera
2026-06-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Haha om något ex skrev här skulle det väl gå för er hatare.

Jajemen 😆😆
Citera
2026-06-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Penningtvätten kände jag tilll men knarkhandel hade jag missat. Berätta mer?
Jag har för mig att han har figurerat i knarkhandeln i Palma som Jonas Falk är/var misstänkt i.
Citera
2026-06-24, 19:54
Medlem
Citat:
När PW och Bauer nyss träffats så skrevs det redan då mycket negativt om honom. Han sa i nåt program att han fick ta så mycket skit och fattade inte varför. Om man kollar typ 5 år tillbaka i denna tråd så nämndes det att en grupp kvinnor träffades regelbundet på nåt fik och gemensamma ämnet var Bauer. Han var en stor skitstövel, otrogen, övergav sina barn mm. Riktigt rövhål alltså! Nämndes nog narcissism även då. Blivit utkastad från lägenhet i Solna av en tjej mm. Säkert utnyttjat sina kvinnor tidigare, precis som han gör nu.Manipulativ och skyldig pengar till höger och vänster.
Citera
2026-06-24, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
När PW och Bauer nyss träffats så skrevs det redan då mycket negativt om honom. Han sa i nåt program att han fick ta så mycket skit och fattade inte varför. Om man kollar typ 5 år tillbaka i denna tråd så nämndes det att en grupp kvinnor träffades regelbundet på nåt fik och gemensamma ämnet var Bauer. Han var en stor skitstövel, otrogen, övergav sina barn mm. Riktigt rövhål alltså! Nämndes nog narcissism även då. Blivit utkastad från lägenhet i Solna av en tjej mm. Säkert utnyttjat sina kvinnor tidigare, precis som han gör nu.Manipulativ och skyldig pengar till höger och vänster.
Jag tror inte ett dugg på att en grupp kvinnor har träffats och diskuterat Bauer. Du hittar ju bara på. Och du vet ingenting om hans skulder. Du har livlig fantasi.
Citera
2026-06-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag tror inte ett dugg på att en grupp kvinnor har träffats och diskuterat Bauer. Du hittar ju bara på. Och du vet ingenting om hans skulder. Du har livlig fantasi.
Inget jag har hittat på . Kolla några år tidigare här i tråden. Runt när dom träffades. Allt står där. Du kan kolla själv. Om det är sant eller inte har jag ingen aning om. Om du ska gnälla så gör det till rätt person
Citera
2026-06-24, 22:12
Medlem
Helt klart! Om inte, varför vill inte denna podd ge sanning. "Pappapodd", javisst, men är den till för att sänka mammorna? Hans syfte är endast till för hans egen fördel. Förmodligen lyssnar hans yngsta dotter till detta.
Citat:
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-06-24 kl. 22:18. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in