2026-06-24, 16:33
Medlem
DonaldBidens avatar
Alldeles för få män som tränar i mankini!
Citera
2026-06-24, 16:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag som kvinna är också urbota trött på kroppshysterin. Jag skulle också kunna strutta runt i bikini på gymmet men det hör ju liksom inte dit. Jag vill också gå på gym med bara män istället. Tack.

Klart du vill. Då har du en massa män att spana på. Samtidigt som du slipper din kvinnliga avundsjuka.
Citera
2026-06-24, 16:34
Avstängd
Citat:
Jag förstår vad du menar och instämmer i vissa delar, men en man är ju inte kidnappad under sitt testosteron? Den där teorin är passé. Då kan män skylla allt på hormoner och göra sig till vandrande kukar utan frontallob. Jag som kvinna har också könshormoner som påverkar mig men inte tusan stirrar jag på sexiga män för det.

En man är inte kidnappad av testosteron men det är självklart att män med högre testosteron (tänker på unga killar eller killar som tar steroider) har mer sexlust, det rättfärdigar absolut inte sexuella övergrepp eller dyl men det är klart som fan att en kille med högre testosteron har mer sexlust och förmodligen kollar mer än en kille med lågt testesteron.

Så du menar att om en 195cm hunk med muskler som ser bra ut åkt till gymmet i bara kalsonger, hade han inte fått mer blickar av tjejer än om han klär sig i mjukisbyxor och T-shirt?
Senast redigerad av Loopmelon 2026-06-24 kl. 16:35. Anledning: Stavfel - autocorrect
Citera
2026-06-24, 16:39
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Klart du vill. Då har du en massa män att spana på. Samtidigt som du slipper din kvinnliga avundsjuka.

Haha, nej jag behöver inte spana på män och jag är inte avundsjuk på andra kvinnor. Bara less.
Citera
2026-06-24, 16:42
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
En man är inte kidnappad av testosteron men det är självklart att män med högre testosteron (tänker på unga killar eller killar som tar steroider) har mer sexlust, det rättfärdigar absolut inte sexuella övergrepp eller dyl men det är klart som fan att en kille med högre testosteron har mer sexlust och förmodligen kollar mer än en kille med lågt testesteron.

Så du menar att om en 195cm hunk med muskler som ser bra ut åkt till gymmet i bara kalsonger, hade han inte fått mer blickar av tjejer än om han klär sig i mjukisbyxor och T-shirt?

Jag får tala för mig själv och inte kvinnor i grupp, men jag hade absolut hajat till och tyckt att det vore patetiskt. Men jag skulle inte stirra. Snarare skulle jag inte vilja ge den mannen mer uppmärksamhet i allt det desperata tragiska. Jag hade faktiskt tyckt mjukisbyxor och t-shirt vore fan så mycket sexigare.
Citera
2026-06-24, 16:43
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Jag är varken ung kille eller tar steroider men jag har ganska hög sexlust så jag antar att jag har ganska högt testosteron. Dock håller jag ej på att bete mig som ett pervo. 195 cm är jag dock är jag inte någon hunk. Jag tycker det verkar sjukt oskönt att träna i något som skär in i arslet. Jag tycker det är jättejobbigt när kalsongerna åker in i rumpan som det gör ibland. Jag tränar i mysbyxor och tshirt.
Citera
2026-06-24, 16:45
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Alldeles för få män som tränar i mankini!
Jag tror man skulle bli utslängd då.
Citera
2026-06-24, 16:45
Medlem
Citat:
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.

Tjejer försöker impa på andra tjejer för att få status i hierarkin. Inte för att göra killar kåta.
Citera
2026-06-24, 16:49
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag är varken ung kille eller tar steroider men jag har ganska hög sexlust så jag antar att jag har ganska högt testosteron. Dock håller jag ej på att bete mig som ett pervo. 195 cm är jag dock är jag inte någon hunk. Jag tycker det verkar sjukt oskönt att träna i något som skär in i arslet. Jag tycker det är jättejobbigt när kalsongerna åker in i rumpan som det gör ibland. Jag tränar i mysbyxor och tshirt.

Klokt val. Sexigt dessutom.
Citera
2026-06-24, 16:50
Avstängd
Citat:
Jag får tala för mig själv och inte kvinnor i grupp, men jag hade absolut hajat till och tyckt att det vore patetiskt. Men jag skulle inte stirra. Snarare skulle jag inte vilja ge den mannen mer uppmärksamhet i allt det desperata tragiska. Jag hade faktiskt tyckt mjukisbyxor och t-shirt vore fan så mycket sexigare.

Det tror jag inte på för ett öre, klart han kommer dra till sig mer uppmärksamhet än någon som klär sig i mjukis och T-shirt. Du kanske tycker det är patetiskt, precis som att jag tyckte tjejerna igår var patetiska men det ändrar inte faktumet att andra kommer stirra.

Om hormoner inte spelar någon roll, vem tror du hade kollat mest? En höggravid kvinna eller en icke gravid kvinna?

Så du menar att t.ex. tjejerna igår inte förstår att folk kommer kolla mer om dom åker dit i bikini än om dom åker dit i mjukis och T-shirt?
Citera
2026-06-24, 16:52
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Det tror jag inte på för ett öre, klart han kommer dra till sig mer uppmärksamhet än någon som klär sig i mjukis och T-shirt. Du kanske tycker det är patetiskt, precis som att jag tyckte tjejerna igår var patetiska men det ändrar inte faktumet att andra kommer stirra.

Om hormoner inte spelar någon roll, vem tror du hade kollat mest? En höggravid kvinna eller en icke gravid kvinna?

Så du menar att t.ex. tjejerna igår inte förstår att folk kommer kolla mer om dom åker dit i bikini än om dom åker dit i mjukis och T-shirt?

Jo jag tror de förstår att folk kollar. Både män och kvinnor. För det är avvikande att komma i bikini till gymmet. Och en del tycker säkert de var läckra. Oavsett vad man tycker om bikinitränandet eller hur mycket hormoner i kroppen man har eller inte, har man ju ett ansvar hur man beter sig, eller hur? Svårare än så är det inte.
Citera
2026-06-24, 16:58
Avstängd
Citat:
Jo jag tror de förstår att folk kollar. Både män och kvinnor. För det är avvikande att komma i bikini till gymmet. Och en del tycker säkert de var läckra. Oavsett vad man tycker om bikinitränandet eller hur mycket hormoner i kroppen man har eller inte, har man ju ett ansvar hur man beter sig, eller hur? Svårare än så är det inte.

Så du menar att det var fel av dessa unga killar att titta på dom? Om du t.ex. kollat på mannen i kalsonger oavsett syfte, har du betett dig fel? Nej, det tycker jag inte. Vill dom inte bli tittade på ska dom inte åka till gymmet i bikini och sätta upp en jävla YouTube studio, gör dom det och folk kollar på dom är det 1000% tjejernas fel i min mening.

Tycker iofs inte att något av det är fel direkt, men det är fan inte svårare än sunt förnuft. Varför klär sig strippor som dom gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in