2026-06-23, 22:39
Medlem
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
Citera
2026-06-23, 23:23
Medlem
franges avatar
Det handlar om att killarna de skrek på inte var tillräckligt snygga. Hade det varit Henry Cavil, Robert Pattinson eller Jensen Ackles som tittat på dem hade de garanterat inte klagat.
Citera
2026-06-23, 23:36
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det handlar om att killarna de skrek på inte var tillräckligt snygga. Hade det varit Henry Cavil, Robert Pattinson eller Jensen Ackles som tittat på dem hade de garanterat inte klagat.
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Och de där jävla tightsen som är sydda så de går rakt in i röven. Vad fan är det? Har man sådana är det troligtvis för att få uppmärksamhet.
Citera
2026-06-24, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
Varför gick du inte mellan och sa åt dem? "Vill ni inte ha uppmärksamhet så klär ni er lite mer lämpligt och använder inte heller gymmet som en TikTok-scen". Svårare än så är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Den första var den enda som såg hyfsat fräsch ut, andra karln är riktigt ful och den tredje medelmåttig med för tätt sittandes ögon. Tyckte bilderna varierade kraftigt men jag uppfattade att han var ungefär på samma nivå som min farsa var som ung. Vanlig snubbe dvs. Alltså ögonen fick mig att tänka på farsan.

Nu var nog problemet mer att kvinnorna var i 25 årsåldern och pojkarna i 18 årsåldern enligt TS. Dvs inte de mest maskulina och inte särskilt attraktiva. TS borde självklart ha gått emellan och tagit dem i försvar då det inte är okej att ge sig på unga män/pojkar för att de befinner sig på en plats där man vet att de faktiskt rör sig på. Vill man som hyfsat ung kvinna visa upp sig i bikini så kanske man ska välja en annan scen än gymmet om man nu blir arg för att yngre tittar.

Jag gymmar inte. Borde göra det pga svag ryggmuskulatur och gamnacke men men. Jag har dock ägt ett gymkort förr även om det var några år sedan och då kunde unga flickor i tonåren ha lågt sittandes byxor och bara träningsbehå. Tyckte inte att det var ett dugg störande men gillade inte att äldre män glodde som om det vore någon uppvisning. Nuförtiden är gymkläderna annorlunda och mer sexualiserade. Bikini eller byxor som delar häcken i syftet att det ska se ut som världens springa med rund rumpa, innebär en del blickar kan jag tänka mig. Vill man inte bli uttittad kanske man ska klä sig i mer traditionella kläder. Och nej, vanliga former och lite mage är inte skäl för att någon ska stå och glo. Däremot om du uppträder på ett sexualiserat vis så finns viss följd.

Å andra sidan ska kvinnor kunna gå på stranden utan att utsättas så kanske bör de kunna gå klädda i bikini även på gymmet om män är mer lättklädda där.

Alla vill ha en snygg, attraktiv partner med då de egna preferenserna för vad man upplever som åtråvärt och inte specifikt att folk måste se ut som modeller. Tror t.ex inte ni män skulle uppskatta om jag och en rad andra medelålders kvinnor stack till gymmet och började glo in er överallt för att börja bära oss åt som män om ni tror att män är roliga för attraktiva, unga kvinnor. Kan garantera att ni skulle klaga snabbt om ni hade ligor av medelålders kärringar som började se äckliga ut var gång ni vände er om och mötte deras blickar, blev utstirrade och synade noga med allt från smackande ljud, visslingar till direkta närmanden där vi bar oss åt såsom män alltid gjort.

Alla har rätt att vilja attrahera någon man sjäkv attraheras av och rätt att få gå fredade från dem man inte upplever särskilt attraktiva.
Citera
2026-06-24, 00:40
Medlem
Majsmannen2s avatar
Damned if you do damned if you dont.

Hela den här kemin bygger på ett finlir eller på en skör tråd.

Du bör inte tappa hakan och runka av dig själv till blicken av dom.

Men du vill såklart ta del av smulpajen så försök att göra det på ett sätt som blir diskret men samtidigt att du bekräftar dom.

Som en perfekt ton på gurran. Det får inte skära sig det lilla minsta.

Då blir du ett pervo utan taktkänsla.

Inte lätt.
Citera
2026-06-24, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Självklart är det så. Det är ju bara att kolla på alla Youtubeklipp med Anatoly där han utklädd till städare hela tiden får onda ögat av brudarna. När han sedan visar upp sin kropp smälter dom som de snöflingor de är en varm sommardag.
Citera
2026-06-24, 01:03
Medlem
Kamera borde förbjudas på gymmet. Då försvinner många av dessa kvinnor.
Citera
2026-06-24, 01:33
Medlem
1754s avatar
Kvinnor saknar det där med logiskt tänkande. Dom anser att om dom klär sig så att precis allt syns, så är det bara snygga killar som får titta, annars så blir det ett jävla liv.

Sen så klär dom sig då bara för sin egen skull. Ja, för att boosta deras ego för att folk tittar på deras kroppar och blir kåta.
Citera
2026-06-24, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Kamera borde förbjudas på gymmet. Då försvinner många av dessa kvinnor.
Ligger lite i det. Med mobilförbud i träningsytan skulle dessutom folk träna effektivare o det skulle bli mindre kö på grejer
Citera
2026-06-24, 05:18
Medlem
Ja, du har rätt, sociala medier kryllar av halvnakna kvinnor som "gymmar".
Citera
2026-06-24, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon

Ja, många gym har blivit mer som strippklubbar. Bokstavligen. Jag har sett tjejer gå i bokstavligen string och bh – sådana tjejer som ska tävla i "Fitness" eller liknande. Grejen är att de inte ens tränar hårt, de är bara smala och har oftast bara måttligt bra gener. Så går de runt och spänner röven och så vidare i spegeln och tar bilder.

Jag menar, skulle man se en brud gå i bh och string på Ica Maxi skulle man ju också glo som fan. Gymmet är fan inte annorlunda än andra allmänna platser.
Citera
2026-06-24, 06:33
Medlem
halaltarzans avatar
TS får börja med någon idrott istället där de har eget gym. Nej, har inte många gym blivit ett ställe där du bara så att säga bygger utseende, och där i princip ingen tränar för att använda sina muskler?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in