2026-06-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.

Dom älskar uppmärksamhet.
Det är en ego boost utan dess like såklart.
Tänk dig själv att vart du än gick så sneglar alla kvinnor på dig.
Du känner dig mäktig, åtråvärd, snygg.
Jag brukar kolla snett på såna brudar och behandla dom som luft, det hatar dom.
Citera
2026-06-25, 20:37
Medlem
utforskarens avatar
Tråd finns, typ:
(FB) Gymtjejer som bara kör rumpa och sedan gråter ut över att killar stirrar...
Citera
2026-06-25, 20:43
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kvinnor saknar det där med logiskt tänkande. Dom anser att om dom klär sig så att precis allt syns, så är det bara snygga killar som får titta, annars så blir det ett jävla liv.

Sen så klär dom sig då bara för sin egen skull. Ja, för att boosta deras ego för att folk tittar på deras kroppar och blir kåta.

Detta. Är det en (i deras ögon) snygg kille som tittar så är det nog inga problem. Således är jag själv exkluderad och undviker alltid dessa tjejer (eller egentligen alla människor) med blicken.

Alla snygga tjejer där jag gymmar har dock i regel alltid en pojkvän i närheten.
Citera
2026-06-25, 22:07
Medlem
Citat:
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.

Kvinnor kan vara luriga och svåra att förstå sig på för många. Dom klär sig utmanande för att dom vill att vissa killar/män ska kolla in dom. Om killar/män som dom anser är under deras liga kollar så blir dom förnärmade och kränkta.
Citera
2026-06-25, 23:00
Medlem
Dom låtsas ”undra” det och i hemlighet får de sitt ego tillfredsställt! De blir så att säga bekräftade. Inte min sorts kvinnor.
Citera
2026-06-26, 06:34
Medlem
Du skulle aldrig våga gå fram och säga dina åsikter på ett gym så varför sitta här och skriva och tro att någon kommer hålla med dig haha

Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Nu går du över styr igen. Vad är ditt problem? Varför är det så viktigt för dig att kunna gå till gymmet och spela in Instagramfilmer?

Tycker du inte att det är mer respektfullt mot andra människor om det inte finna massa stativ och filmkameror överallt som filmar omgivningen utan deras medgivande bara för att kvinnor som du ska kunna få till en snygg video att lägga upp på Instagram?
Eller går du runt och frågar alla människor på gymmet först om du får filma?

På gymmet tränar man, ingenting hindrar dig från att köpa egen utrustning och gå ut på gräsmattan och filma dig själv där.
Citera
2026-06-26, 10:01
Medlem
Citat:

Kvinnorna har lärt sig från sociala medier.
Frågan är varför ni killar inte står på er och sätter kvinnorna på plats.
Citera
2026-06-26, 17:16
Medlem
Krappfiskarns avatar
De klagar inte på att killar stirrar. De klagar på att vi fula killar stirrar.

Lär er skillnaden.
Citera
2026-07-02, 08:16
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
De klagar inte på att killar stirrar. De klagar på att vi fula killar stirrar.

Lär er skillnaden.

Brudarna som klagar borde läsa igenom sinnesrobönen, tänka igenom vilket budskap som förmedlas och hur de kan använda det i sin egen vardag. Men för dessa egotrippade själsliga dvärgar är andlig utveckling lite väl mycket begärt.

Gud, ge mig sinnesro att acceptera
det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem