Citat:
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.
Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.
Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.
Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.
Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.
Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.
Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
Dom älskar uppmärksamhet.
Det är en ego boost utan dess like såklart.
Tänk dig själv att vart du än gick så sneglar alla kvinnor på dig.
Du känner dig mäktig, åtråvärd, snygg.
Jag brukar kolla snett på såna brudar och behandla dom som luft, det hatar dom.