2026-06-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Om inte polisen använde spårhundar i jakten på den misstänkta mördaren så är det i så fall en anomali som kräver sin förklaring, helt riktigt.

Inga bevis. Som vanligt. Hänvisa till Candace .
Citera
2026-06-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Inga bevis. Som vanligt. Hänvisa till Candace .
Igen. Om inte polisen använde spårhundar i jakten på den misstänkta mördaren så är det i så fall en anomali som kräver sin förklaring, helt riktigt.
Citera
2026-06-21, 18:52
Medlem
Citat:
Igen. Om inte polisen använde spårhundar i jakten på den misstänkta mördaren så är det i så fall en anomali som kräver sin förklaring, helt riktigt.

Bevisa att de inte gjorde det. Vi finns kvar här.
Citera
2026-06-21, 19:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Spårhundar, bombhundar, hundar tränade för att känna lukten av avfyrad ammunition.
Ibland påstår du att de inte tilläts komma dit, ibland påstår du att de inte hittade något.

Skulle du kunna vara så snäll och bestämma dig för vad i helvete du påstår? Det är ju uppenbart att du åter är för feg för att svara mig - men det finns ju andra som undrar samma sak om ditt svammel…
Citera
2026-06-21, 19:33
Medlem
Citat:
Bevisa att de inte gjorde det. Vi finns kvar här.
Igen, att polisen INTE använde spårhundar i jakten på den misstänkte mördaren, är i så fall något som kräver sin förklaring.

Du hävdar det?
Citera
2026-06-21, 19:35
Medlem
Citat:
Igen, att polisen INTE använde spårhundar i jakten på den misstänkte mördaren, är i så fall något som kräver sin förklaring.

Du hävdar det?

Jag vill att du bevisar att hundarna inte användes. Kan du det?
Citera
2026-06-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Spårhundar, bombhundar, hundar tränade för att känna lukten av avfyrad ammunition.
Ibland påstår du att de inte tilläts komma dit, ibland påstår du att de inte hittade något.

Skulle du kunna vara så snäll och bestämma dig för vad i helvete du påstår?

Till er andra.
1. Enligt Candace och hennes anonyma insiders så användes spårhundar i jakten på den misstänkte mördaren, men att dessa INTE plockade upp lukten av ett nyss avlossat gevär i anslutningen till hundarnas spårning. Att vapnet ifråga istället 'hittades' av lokala poliser som senare återvände till platsen på uppdrag av, FBI.

2. Enligt Candace och hennes anonyma insiders så använder INTE spårhundar på platsen där CK sköts, trots att sådana i så fall kunde ha nosat fram t.ex. en kula/fragment, etc, som kunde ha forensisk/ballistisk betydelse för utredningen av mordet.
Något jag personligen litar på givet hennes fläckfria track record så här långt i hennes utredning av mordet.

Nu vet jag ju att Candace-hatarna i tråden inte kommer att acceptera uppgifterna i fråga, men jag skriver för er som fortfarande hänger på stängslet
Citera
2026-06-21, 19:45
Medlem
Citat:
Jag vill att du bevisar att hundarna inte användes. Kan du det?
Och jag vill att du förklarar varför hundar i så fall INTE användes. Kan du det?
Citera
2026-06-21, 19:45
Medlem
Citat:
Och jag vill att du förklarar varför hundar i så fall INTE användes. Kan du det?

En enkel fråga. Hur VET du att hundar inte användes?
Citera
2026-06-21, 19:46
Medlem
Citat:
Till er andra.
1. Enligt Candace och hennes anonyma insiders så användes spårhundar i jakten på den misstänkte mördaren, men att dessa INTE plockade upp lukten av ett nyss avlossat gevär i anslutningen till hundarnas spårning. Att vapnet ifråga istället 'hittades' av lokala poliser som senare återvände till platsen på uppdrag av, FBI.

2. Enligt Candace och hennes anonyma insiders så använder INTE spårhundar på platsen där CK sköts, trots att sådana i så fall kunde ha nosat fram t.ex. en kula/fragment, etc, som kunde ha forensisk/ballistisk betydelse för utredningen av mordet.
Något jag personligen litar på givet hennes fläckfria track record så här långt i hennes utredning av mordet.

Nu vet jag ju att Candace-hatarna i tråden inte kommer att acceptera uppgifterna i fråga, men jag skriver för er som fortfarande hänger på stängslet

Ditt "bevis" är ett påstående från Candace. Vi finns kvar här...
Citera
2026-06-21, 19:49
Medlem
Citat:
En enkel fråga. Hur VET du att hundar inte användes?
En enkel fråga. Och jag vill att du förklarar varför hundar i så fall INTE användes. Kan du det?
Citera
2026-06-21, 20:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.

Nu ljuger du väl ändå? Enligt länken du gav så säger Candace att bombhundar inte användes. Du förvränger det nu (du sa också tidigare bombhundar) till spårhundar.

Dessutom är spårhundar oftast tränade för att spåra människor (eller djur), bombhundar är tränade för att identifiera kemikalier i sprängmedel och GSR-hundar är tränade för att identifiera avlossad ammunition. Vilka hundar pratar du om (frågar jag alltså igen).
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-06-21 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in