Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Igen. Om inte polisen använde spårhundar i jakten på den misstänkta mördaren så är det i så fall en anomali som kräver sin förklaring, helt riktigt.
Spårhundar, bombhundar, hundar tränade för att känna lukten av avfyrad ammunition.
Ibland påstår du att de inte tilläts komma dit, ibland påstår du att de inte hittade något.
Skulle du kunna vara så snäll och bestämma dig för vad i helvete du påstår? Det är ju uppenbart att du åter är för feg för att svara mig - men det finns ju andra som undrar samma sak om ditt svammel…