Citat:
Här är en riktad sprängladdning med 20 gram petn. Förklara nu varför det inte skulle funka med en riktad ladding på endast 6 gram.
Det här med den exploderande mikrofonen har jag skrivit om i tråden flera gånger. Jag är av den uppfattningen att det inte går att konstruera en sån riktat sprängladdning som ni påstår användes, och så länge som ingen har demonstrerat en fungerande sån så existerar den inte.
Visa en som fungerar så ska jag bemöta det.
Visa en som fungerar så ska jag bemöta det.
Citat:
Samtliga listade omständigheter går utmärkt att förklara med att ansvariga ville mörka att CK mördades med en exploderande mikrofon.
Så de behövde inte mörklägga nåt, för nån sprängladdning användes inte.
Inte? Ta en punkt i taget och förklara varför.
Citat:
Källa på det?
Tiden för att göra GSR tester på en persons händer är inom fyra till sex timmar från skjutningen, Tyler blev gripen 36 timmar efter skjutningen. [min emfas]
Citat:
Vad jag förstår så är GSR-test rutin, men att ingen sådan genomfördes.
Även om det stannar längre på kläder så är det knappast troligt att han skulle ha samma kläder på sig en och en halv dag efter skjutningen.
Och även om polisen letade igenom hans hus och hittade kläder med krutstänk på. Vad bevisar det?
Och även om polisen letade igenom hans hus och hittade kläder med krutstänk på. Vad bevisar det?
Citat:
GSR-testades det utpekade vapnet?
Han hade vapen, det var helt naturligt för honom att ha kläder med krutstänk på.