2026-06-15, 22:29
Medlem
Alla gånger, och det var ju vad Theo trodde också. Han känner väl honom tillräckligt vid detta laget.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hade han gjort det så erkänner man väl inte 🤣. Grannarna kanske blev störda? Vatten i eluttag känns långsökt. Tror nog villans elnät är säkrare än så. Ska nog till en del för att slå ut hela det huset Jag tror det är SurBauer som ville lägga sig .
Citera
2026-06-16, 07:08
Medlem
Felpost
Citera
2026-06-16, 07:42
Medlem
Citat:
Hade han gjort det så erkänner man väl inte 🤣. Grannarna kanske blev störda? Vatten i eluttag känns långsökt. Tror nog villans elnät är säkrare än så. Ska nog till en del för att slå ut hela det huset Jag tror det är SurBauer som ville lägga sig .
Hur det nu var med strömavbrottet så är det första Theo tänker att det är Bauer som vill få stopp på festen och drog ut sladden. Det är det som säger allt om denna psykopat, om det vore Bauer som gjorde det så skall han ge fan i Pernillas son Theo!!!!Theos första tanke mitt i glädjeyran BAUER🚩🤮
Citera
2026-06-16, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Hur det nu var med strömavbrottet så är det första Theo tänker att det är Bauer som vill få stopp på festen och drog ut sladden. Det är det som säger allt om denna psykopat, om det vore Bauer som gjorde det så skall han ge fan i Pernillas son Theo!!!!Theos första tanke mitt i glädjeyran BAUER🚩🤮
Håller med. Sjuk jävel! Och Theo vet precis vad han går för.
Han hade väl inte fått uppmärksamhet på flera timmar stackaren!
Citera
2026-06-16, 12:00
Medlem
Exakt. Styr och ställer bland PW och hennes barn i deras hem.
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Citera
2026-06-16, 12:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Nu granskas PW av Konsumentverket för otillåten alkoholreklam.

Källa: Aftonbladet https://share.google/dpvbOk5itI3PGrrpg
Citera
2026-06-16, 12:59
Medlem
Citat:

Klart det var! 😂
Citera
2026-06-16, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu granskas PW av Konsumentverket för otillåten alkoholreklam.

Källa: Aftonbladet https://share.google/dpvbOk5itI3PGrrpg

Rätt åt henne.

https://www.expressen.se/noje/konsumentverkets-krav-pa-pernilla-wahlgren-gjorde-otillborlig-reklam-for-alkohol/
Konsumentverket fastställer att Pernilla Wahlgren gjort reklam för en alkoholhaltig
dryck på ett sätt som går utöver vad som anges i marknadsföringslagen.

Nu kräver K-Verket att Pernilla Wahlgren återkommer med förslag på åtgärder.
Citera
2026-06-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flukterskan
Jag kan lugna er alla så ni kan sluta spekulera. Christian jobbar på ICA fortfarande.
Jag är själv anställd där. Frågor på detta?

Hur kommer det sig att Bauer blir uppgraderad under en nedskärning av personalen på huvudkontoret samtidigt som han ofta ses ledig och nu också ska jobba som chaufför åt Pernilla i sommar.
Frågar åt en vän…
Citera
Igår, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flukterskan
Jag kan lugna er alla så ni kan sluta spekulera. Christian jobbar på ICA fortfarande.
Jag är själv anställd där. Frågor på detta?
Jamän kör! Berätta allt du vet...
Citera
Igår, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Hur kommer det sig att Bauer blir uppgraderad under en nedskärning av personalen på huvudkontoret samtidigt som han ofta ses ledig och nu också ska jobba som chaufför åt Pernilla i sommar.
Frågar åt en vän…

Det är några helger under juli och augusti, ej vardagar, det borde väl de flesta med kontorsjobb och körkort kunna fixa?
Citera
Igår, 11:49
Medlem
Citat:
Jamän kör! Berätta allt du vet...
Jaaa! Jag vill också veta mer....😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto