Citat:
Ursprungligen postat av
MargoMCCCX
Snälla du, du är en helt vanlig svennebanan med ett sparande. Du tillhör ingen privilegierad klass och om skiten hinner träffa fläkten under vår livstid sitter du lika illa till som alla andra dödliga.
Klart som fan jag är en "svenne banan", men jag sitter inte med ett vanligt sparande och gick full mgtow för länge sedan. Så jag har haft muskler länge och jag har använt min avsky väl, till min fördel.
Min ekonomi och framtid är inte byggd på enbart ett ISK. Realkapital, produktiva resurser, kunskap och erfarenhet är större delar av min ekonomi.
Det är ca. 15 år sedan jag förstod att er keynesianism kommer att kosta er allt och ni kommer att ha inga värden kvar.
Ni har sedan en längre tid haft ett tillstånd av perpetuellt undantagstillstånd, vaggandes mellan olika sektorer. Min favorit är er energi. Jag såg det komma 2012 och hade min positionering klar ca. 2014.
Sedan dess har jag tweakat och byggt ut mina investeringar allt eftersom jag vet att konsekvenserna av er feminisering kommer att fortgå bortom t.ex. 10 år.
Det är snabbare och mer on point än ni kommunister hinner organisera era problem för social konstruering. Jag både sparar och tjänar på många av era problemkonstruktioner. Som en 2-stegsraket.
Det finaste av allt är att det aldrig varit enklare att stå utanför och samtidigt få spaktakulärt god insyn.
Er psy-op-verksamhet(era tårar) är den perfekta pre cursorn för investering.
Att ha gått MGTOW är essentiellt i enkelheten. Det frigör den enorma kapaciteten i ens manlighet 24/7. Man hinner arbeta, träna, vara investerare, byggherre, mekaniker, tekniker, hälsoexpert, strateg och förvaltare. ALLT.
Igår "sprängde" jag mina benmuskler under ett bergspass, så idag blir det trädgårdsarbete. Livet är rätt skönt som ensam man. Inte perfekt men väldigt väldigt mycket bättre än kvinnors i er radikaliserade värld.