2026-06-13, 01:10
  #8089
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Kvinnor är de mest lättpåverkade och gjorda till dysfunktionella i atomiseringens namn.

Ni är gjorda till värde-lösa i modern tid och nöjet att få beskåda den moderna kvinnligheten på bekvämt avstånd är mitt. Som ensam man har jag full kontroll över ekonomin och prioriteringarna i mina hushåll. Min situation ser väldigt mycket bättre ut än era statsberoende kvinnors. Detta t.o.m. om de kvoterats in på högavlönade tjänster. Min ekonomi jobbar åt mig.

Era "rättigheter" kommer kosta er allt, medan jag och min sort befriats från skyldigheterna.
Lycka till.

Snälla du, du är en helt vanlig svennebanan med ett sparande. Du tillhör ingen privilegierad klass och om skiten hinner träffa fläkten under vår livstid sitter du lika illa till som alla andra dödliga.
Citera
2026-06-13, 01:11
  #8090
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Vi har samma plastikkirurg min fru och jag. Jag står för notan givetvis, men det är jämlikhet 2026.

Vi pratar aldrig om sånt där.

Rätt, keep it clean
Citera
2026-06-13, 10:40
  #8091
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Snälla du, du är en helt vanlig svennebanan med ett sparande. Du tillhör ingen privilegierad klass och om skiten hinner träffa fläkten under vår livstid sitter du lika illa till som alla andra dödliga.

Klart som fan jag är en "svenne banan", men jag sitter inte med ett vanligt sparande och gick full mgtow för länge sedan. Så jag har haft muskler länge och jag har använt min avsky väl, till min fördel.

Min ekonomi och framtid är inte byggd på enbart ett ISK. Realkapital, produktiva resurser, kunskap och erfarenhet är större delar av min ekonomi.
Det är ca. 15 år sedan jag förstod att er keynesianism kommer att kosta er allt och ni kommer att ha inga värden kvar.
Ni har sedan en längre tid haft ett tillstånd av perpetuellt undantagstillstånd, vaggandes mellan olika sektorer. Min favorit är er energi. Jag såg det komma 2012 och hade min positionering klar ca. 2014.
Sedan dess har jag tweakat och byggt ut mina investeringar allt eftersom jag vet att konsekvenserna av er feminisering kommer att fortgå bortom t.ex. 10 år.

Det är snabbare och mer on point än ni kommunister hinner organisera era problem för social konstruering. Jag både sparar och tjänar på många av era problemkonstruktioner. Som en 2-stegsraket.
Det finaste av allt är att det aldrig varit enklare att stå utanför och samtidigt få spaktakulärt god insyn.
Er psy-op-verksamhet(era tårar) är den perfekta pre cursorn för investering.

Att ha gått MGTOW är essentiellt i enkelheten. Det frigör den enorma kapaciteten i ens manlighet 24/7. Man hinner arbeta, träna, vara investerare, byggherre, mekaniker, tekniker, hälsoexpert, strateg och förvaltare. ALLT.
Igår "sprängde" jag mina benmuskler under ett bergspass, så idag blir det trädgårdsarbete. Livet är rätt skönt som ensam man. Inte perfekt men väldigt väldigt mycket bättre än kvinnors i er radikaliserade värld.
Citera
2026-06-13, 10:50
  #8092
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Klart som fan jag är en "svenne banan", men jag sitter inte med ett vanligt sparande

Att ha gått MGTOW är essentiellt i enkelheten. Det frigör den enorma kapaciteten i ens manlighet 24/7. Man hinner arbeta, träna, vara investerare, byggherre, mekaniker, tekniker, hälsoexpert, strateg och förvaltare. ALLT.
Igår "sprängde" jag mina benmuskler under ett bergspass, så idag blir det trädgårdsarbete. Livet är rätt skönt som ensam man. Inte perfekt men väldigt väldigt mycket bättre än kvinnors i er radikaliserade värld.

Ja jösses ja, tillvaron är så mycket enklare när man kommit hithän. Bara träffa 'honom' när man är sugen på kuk och ha nån att tex roadtrippa med.
Citera
2026-06-13, 14:34
  #8093
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Ja jösses ja, tillvaron är så mycket enklare när man kommit hithän. Bara träffa 'honom' när man är sugen på kuk och ha nån att tex roadtrippa med.

Vi slipper er parasiter, helt och hållet. Vi bestämmer
Er degenerering/samhälleliga parasitering kommer att koka ned lösningar till våld, förr eller senare. Där sitter jag och min sort med alla kort på hand.

I Britanien, Frankrike, Tyskland mm. börjar det nu gå fort med att ert horande kokas ned till att våld/våldskapital blir en avgörande faktor i större skala.
Med brutna kontrakt har ni noll riktigt kapital till att välja eller förhandla.
Det är sociala kriser i grunden som ni kommunister skapat.

Du kan komma dragandes med de små "gibs" du kan få om du särar på benen, medan jag och min sort tog världen och har noll plikter i.o.m. att ni horade sönder det sociala kontraktet.
Framtiden är ljuv, den är min och jag har gjort min generationell. Manlig.
Citera
2026-06-13, 14:39
  #8094
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Jag har aldrig känt den drivkraften att ens tänka "våra" kvinnor.
Världen är rund, fylld med horor i alla färger och man lever bara ett liv.
Citera
2026-06-13, 14:46
  #8095
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Vi slipper er parasiter, helt och hållet. Vi bestämmer
Er degenerering/samhälleliga parasitering kommer att koka ned lösningar till våld, förr eller senare. Där sitter jag och min sort med alla kort på hand.

I Britanien, Frankrike, Tyskland mm. börjar det nu gå fort med att ert horande kokas ned till att våld/våldskapital blir en avgörande faktor i större skala.
Med brutna kontrakt har ni noll riktigt kapital till att välja eller förhandla.
Det är sociala kriser i grunden som ni kommunister skapat.

Du kan komma dragandes med de små "gibs" du kan få om du särar på benen, medan jag och min sort tog världen och har noll plikter i.o.m. att ni horade sönder det sociala kontraktet.
Framtiden är ljuv, den är min och jag har gjort min generationell. Manlig.

Ja parasiter och kommunister kan dra dit pepparn växer. Samma här, redan som spädbarn åkte jag över till Britannien, Franker-riket och de germanska stammarna och startade en massa bråk och våld och se på dem nu hahahaha Så går det när man bryter ett kontrakt med mej!!!! Vem är det som skrattar hela vägen till banken nu va??

Nja vettefan, knulla är fint och livet är kort. Du ska nog inte tolka in så jäkla mycket i det.
Citera
2026-06-13, 14:48
  #8096
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
Jag har aldrig känt den drivkraften att ens tänka "våra" kvinnor.
Världen är rund, fylld med horor i alla färger och man lever bara ett liv.

Precis, horor av alla färger och kön
Citera
2026-06-13, 14:50
  #8097
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
Jag har aldrig känt den drivkraften att ens tänka "våra" kvinnor.
Världen är rund, fylld med horor i alla färger och man lever bara ett liv.

Den drivkraften kommer sig av ressentiment. Incels som fått nobben av svenska kvinnor och som måste köpa sig kärlek i andra länder. Att Sverige är på fallrepet är också främst svenska mäns fel.

Dags att överge svenskarna helt således.

(Tar personligen avstånd från uttrycket "horor".)
Citera
2026-06-13, 14:58
  #8098
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Precis, horor av alla färger och kön
Vissa horar ut sig med stilettklackar andra horar ut sig med stålhätta skor.

Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Den drivkraften kommer sig av ressentiment. Incels som fått nobben av svenska kvinnor och som måste köpa sig kärlek i andra länder. Att Sverige är på fallrepet är också främst svenska mäns fel.

Dags att överge svenskarna helt således.

(Tar personligen avstånd från uttrycket "horor".)
Jag tror människor alltid fungerat så men aldrig kunnat agera som de gör idag. Det är egentligen bara andra uttryck för saker människor alltid gjort/gör. Jag ser inte att pigan Hilda-Lisa och drängen Sven-Arvid levde annorlunda år 1891 utan agerade efter samma inställning men bara under andra omständigheter.

(Tar personligen avstånd från uttrycket "avstånd".)
Citera
2026-06-13, 19:13
  #8099
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Ja parasiter och kommunister kan dra dit pepparn växer. Samma här, redan som spädbarn åkte jag över till Britannien, Franker-riket och de germanska stammarna och startade en massa bråk och våld och se på dem nu hahahaha Så går det när man bryter ett kontrakt med mej!!!! Vem är det som skrattar hela vägen till banken nu va??

Nja vettefan, knulla är fint och livet är kort. Du ska nog inte tolka in så jäkla mycket i det.

Spilld tid och energi.
Jag har fått massor av viktigt årligt underhåll gjort idag, Kroppen/benen igår t.ex.
Vi har fått ett liv på denna jord.

Svensk/västerlänsk kvinnlighet har med all önskvärd tydlighet visat var de står i förhållande till värdigt leverna t.ex.
Bara startandet av sitt könskrig är en spektakulär uppvisning i Dunning Krüger-effekten, på exakt alla fronter. Radikalfeminismen inom sociologin har visat att de inte ens är intresserade av att veta hur de själva fungerar.

Jag har testat allt och kan med god säkerhet säga att det inte är värt att spilla en aftons produktivitet på ett ligg. Har man gått sin egen väg under några år, börjar man även att leva i en helt annan värld...med riktiga värden, rakt på sak mm.
Kvinnor vet sällan vad de menar och än mindre vad de verkligen behöver t.ex. Sådant gör ett meningsfullt utbyte osannolikt.

Jag filar hellre motorsågskedjor... tar en avsugning/ett ligg kanske 0,5 ggr. på ett år.
Citera
2026-06-13, 19:43
  #8100
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Spilld tid och energi.
Jag har fått massor av viktigt årligt underhåll gjort idag, Kroppen/benen igår t.ex.
Vi har fått ett liv på denna jord.

Svensk/västerlänsk kvinnlighet har med all önskvärd tydlighet visat var de står i förhållande till värdigt leverna t.ex.
Bara startandet av sitt könskrig är en spektakulär uppvisning i Dunning Krüger-effekten, på exakt alla fronter. Radikalfeminismen inom sociologin har visat att de inte ens är intresserade av att veta hur de själva fungerar.

Jag har testat allt och kan med god säkerhet säga att det inte är värt att spilla en aftons produktivitet på ett ligg. Har man gått sin egen väg under några år, börjar man även att leva i en helt annan värld...med riktiga värden, rakt på sak mm.
Kvinnor vet sällan vad de menar och än mindre vad de verkligen behöver t.ex. Sådant gör ett meningsfullt utbyte osannolikt.

Jag filar hellre motorsågskedjor... tar en avsugning/ett ligg kanske 0,5 ggr. på ett år.

Kriget mot kvinnor och kvinnligheten startade för många många århundraden sen. Vi sitter fortfarande med efterverkningarna av det hela.

Lite som män då med andra ord. Säger en massa de inte menar, kan inte uttrycka i ord vad de verkligen behöver, känslor av sorg och rädsla kommer ut som nåt annat, osv osv

Vi prioriterar alla olika. Sätter man väl igång skulle jag aldrig kunnat nöja mig med hälften.
__________________
Senast redigerad av MargoMCCCX 2026-06-13 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in