Citat:
Ursprungligen postat av
VivaLaMusica
Äntligen fattar du är i colombianska och thailändska kvinnors division.
Jag har hört att baltiska kvinnor fortfarande har normala värderingar och nordiskt utseende. Välutbildade och bra påbrå.
Gillar man blondiner är det nog bättre att leta där än bland svenskor.
Hurru du får lycka till med att hävda dig i konkurrensen nu.
? Hatar du colombianska och thailändska kvinnor också?
Eller Balkan, Tyskland, Ryssland, Kanada, osv.
Svenskor skiljer sig inte jättemycket åt från andra kvinnor i väst eller från kvinnor på Balkan, Ukraina osv. Ibland blir jag faktiskt överrumplad av hur starkt feministiska de låter. Eller hur starkt feministiska kvinnor i många sydamerikanska länder låter. Mycket mer än här, men det är klart de har hela uppförsbacken framför sig fortfarande.
Tackar, men jag avnjuter en man åt gången.