2026-06-12, 15:33
  #8077
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Sant, jag har träffat fler män som varit otrogna mot sina kvinnliga partners än män som endast velat vara med sina kvinnliga partners. Troligen för att de sistnämnda är mer sällsynta.

Tycker absolut inte det är hotfullt. Tycker det är vackert och fint med män som är trogna och värdesätter sina fruar/flickvänner/sambos över allt annat. Det är många kvinnors dröm att träffa såna män.

Shit vad tröttsam du är. Så nu har majoriteten svenska kvinnor trasiga relationer med sina fäder..... Till skillnad från tyska, colombianska och thailändska kvinnor? Du är fan dummare än tåget.

Tackar

Äntligen fattar du är i colombianska och thailändska kvinnors division.

Jag har hört att baltiska kvinnor fortfarande har normala värderingar och nordiskt utseende. Välutbildade och bra påbrå.

Gillar man blondiner är det nog bättre att leta där än bland svenskor.

Hurru du får lycka till med att hävda dig i konkurrensen nu.
Citera
2026-06-12, 15:36
  #8078
Avstängd
Comitiums avatar
Om man ska överge de svenska kvinnorna vad ska man då ägna sig åt? Gossekärlek?
Citera
2026-06-12, 15:48
  #8079
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Äntligen fattar du är i colombianska och thailändska kvinnors division.

Jag har hört att baltiska kvinnor fortfarande har normala värderingar och nordiskt utseende. Välutbildade och bra påbrå.

Gillar man blondiner är det nog bättre att leta där än bland svenskor.

Hurru du får lycka till med att hävda dig i konkurrensen nu.

? Hatar du colombianska och thailändska kvinnor också?

Eller Balkan, Tyskland, Ryssland, Kanada, osv.

Svenskor skiljer sig inte jättemycket åt från andra kvinnor i väst eller från kvinnor på Balkan, Ukraina osv. Ibland blir jag faktiskt överrumplad av hur starkt feministiska de låter. Eller hur starkt feministiska kvinnor i många sydamerikanska länder låter. Mycket mer än här, men det är klart de har hela uppförsbacken framför sig fortfarande.

Tackar, men jag avnjuter en man åt gången.
__________________
Senast redigerad av MargoMCCCX 2026-06-12 kl. 15:53.
Citera
2026-06-12, 15:49
  #8080
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Om man ska överge de svenska kvinnorna vad ska man då ägna sig åt? Gossekärlek?

Det får nog bli så ja. Eller köpa "kärlek" i låginkomstländerna, män kommer ju fortfarande vilja ligga.
Citera
2026-06-12, 16:12
  #8081
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Om man ska överge de svenska kvinnorna vad ska man då ägna sig åt? Gossekärlek?

Om det känns som ett alternativ för dig istället för att t.ex. knulla en norsk kvinna är det väl rätt för dig?
Citera
2026-06-12, 17:29
  #8082
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
? Hatar du colombianska och thailändska kvinnor också?

Eller Balkan, Tyskland, Ryssland, Kanada, osv.

Svenskor skiljer sig inte jättemycket åt från andra kvinnor i väst eller från kvinnor på Balkan, Ukraina osv. Ibland blir jag faktiskt överrumplad av hur starkt feministiska de låter. Eller hur starkt feministiska kvinnor i många sydamerikanska länder låter. Mycket mer än här, men det är klart de har hela uppförsbacken framför sig fortfarande.

Tackar, men jag avnjuter en man åt gången.

Hurru du måste få serberna att tända på dig, kan du vara vänlig att sluta snacka om feminism.

Turkmördarna.

Vem f-n går igång på det där tugget. Typiskt svenskor. Det är klart man inte orkar med svenska kvinnor.

Lycka till i livet.
__________________
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-06-12 kl. 17:37.
Citera
2026-06-12, 17:38
  #8083
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Om det känns som ett alternativ för dig istället för att t.ex. knulla en norsk kvinna är det väl rätt för dig?

Jag tänkte inte på det. En norska! De pratar ju så roligt också. Man kan bli pilsk för mindre.
Citera
2026-06-12, 18:30
  #8084
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Hurru du måste få serberna att tända på dig, kan du vara vänlig att sluta snacka om feminism.

Turkmördarna.

Vem f-n går igång på det där tugget. Typiskt svenskor. Det är klart man inte orkar med svenska kvinnor.

Lycka till i livet.

Nej jag behöver inte få serberna (plural) att tända på mig.

Ja det märks att du inte klarar att hålla en normal vuxen konversation.

Tackar
Citera
2026-06-12, 18:47
  #8085
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Nej jag behöver inte få serberna (plural) att tända på mig.

Ja det märks att du inte klarar att hålla en normal vuxen konversation.

Tackar

Nä, det är klart att en sexgudinna som du inte behöver den sortens råd du delar ut så frikostigt till andra.

Serbiska killar älskar feminism, det vet alla. Det är därför de är turkmördare.

Du jag ska åka och hämta min fru sen över tio år nu. Vi tänkte vara barnsliga tillsammans, det är fredag.
Citera
2026-06-12, 20:01
  #8086
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Dysfunktionella män sticker utomlands så fort de märker att hemlandets kvinnor har den ekonomiska tryggheten att säga "nej"/ta ut skilsmässa/lämna dem.

Lätt som en plätt sticker de då till låginkomstländerna som Thailand och Colombia och nosar upp nya offer.......eller förlåt "kvinnor som fortfarande är familjekära" = fortfarande "tycker om" att diska, städa och laga mat och sköta barnen + mansbebisen 24/7 för resten av livet.

Kvinnor är de mest lättpåverkade och gjorda till dysfunktionella i atomiseringens namn.

Ni är gjorda till värde-lösa i modern tid och nöjet att få beskåda den moderna kvinnligheten på bekvämt avstånd är mitt. Som ensam man har jag full kontroll över ekonomin och prioriteringarna i mina hushåll. Min situation ser väldigt mycket bättre ut än era statsberoende kvinnors. Detta t.o.m. om de kvoterats in på högavlönade tjänster. Min ekonomi jobbar åt mig.

Era "rättigheter" kommer kosta er allt, medan jag och min sort befriats från skyldigheterna.
Lycka till.
Citera
2026-06-12, 20:10
  #8087
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Nä, det är klart att en sexgudinna som du inte behöver den sortens råd du delar ut så frikostigt till andra.

Serbiska killar älskar feminism, det vet alla. Det är därför de är turkmördare.

Du jag ska åka och hämta min fru sen över tio år nu. Vi tänkte vara barnsliga tillsammans, det är fredag.

Självinsikt/självkännedom kommer inte gratis.

De levde under det ottomanska styret under 500(?) år ja. Lät sig aldrig kuvas och konverterade aldrig. Till slut lyckades de besegra turkarna. Tror nog att du liksom jag inte hade velat ha turkarna så nära inpå fortfarande.

Nja, många serber ogillar ju Islam och blir djupt triggade av beslöjade kvinnor. Serbiska kvinnor är oftast go-getters. Påminner om hur svenskarna var förr.

Ohh najs, dags för fredagsknullet 🙏
Citera
2026-06-12, 22:39
  #8088
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Självinsikt/självkännedom kommer inte gratis.

De levde under det ottomanska styret under 500(?) år ja. Lät sig aldrig kuvas och konverterade aldrig. Till slut lyckades de besegra turkarna. Tror nog att du liksom jag inte hade velat ha turkarna så nära inpå fortfarande.

Nja, många serber ogillar ju Islam och blir djupt triggade av beslöjade kvinnor. Serbiska kvinnor är oftast go-getters. Påminner om hur svenskarna var förr.

Ohh najs, dags för fredagsknullet 🙏

Vi har samma plastikkirurg min fru och jag. Jag står för notan givetvis, men det är jämlikhet 2026.

Vi pratar aldrig om sånt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in