2026-06-12, 20:59
Medlem
För att spinna vidare och avsluta min rant i tidigare posts

Benjoo tror han att han kan överkompensera för allt det här genom att bygga en bra kropp, vilket stämmer till viss del, ditt SMV kan gå upp kanske 1 poäng av det, men tjejer gillar inte steroid looken i 99.999% av alla fall, för det ser ohälsosamt ut

Han var redan maxad för typ 5 årsen kroppsligt när han knappt hade börjat med Bolan än, nu skadar det honom mer än hjälper han, det behöver man nog inte vara ett geni för att inse
Citera
2026-06-13, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
Benjoo är så mentalt stark att han de senaste månaderna börjat prata om självmord på ett väldigt likgiltigt sätt.

Självmordstankar verkar snurra runt frekvent i huvudet på honom men han har kommit fram till att självmord både är ”haram” och ”han skulle aldrig göra det mot sin mamma”.

Dock tänker han på självförvållade dödsolyckor vilket iofs är självmord.

”I cant wait to die in some bike accident or so..”

I videon efter har han börjat åka motorcykel ”i takt till musiken med hörlurar”

Jag är på riktigt orolig för Benjoos mentala hälsa och jag vill absolut inte att han ska dö, jag vill på riktigt att det ska gå bra som fan för Benjoo och det tror jag alla här i tråden innerst inne vill, det skulle äga om Benjoo blev skitstor och asrik, han skulle förvalta pengarna på ett sjukt underhållande sätt.

BOB kommer göra honom större hoppas jag, han är 1 på miljonen.

De där är helt sjukt faktiskt, han har ju sneat helt på all Tren

Han har ju varit lite mer stabil dom senaste videorna, men han lär väl balla ur snart igen
Citera
2026-06-13, 03:44
Medlem
har sett lite gamla klipps från ca 5 år sedan. han har ett helt annan personlighet. han verkade vara mycket mera sympatisk person då jämfört med nu. liknar rätt mycket förvandlingen i personlighet jag sett andra tren missbrukare få. tråkigt på en så sympatisk person som han verkade vara.
Citera
2026-06-13, 07:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ska jag personligen bedöma Benjoos utseende så måste vi hålla 2 tankar i huvudet samtidigt

1. Hur snygg du är i endast ansiktet
2. Ditt overall SMV / Dejtingmarknads värde

Benjoos ansikte har varit en 6a enl mig själv, alltså precis lite över average men inget märkvärdigt, hälften av alla man ser ute på gatan är 6or, men detta var för flera år sen när han hade allt hår, och var väldigt lean, typ när han körde sin tävlingssatsning och var oerhört lean, annars vanlig form, en 5a max och då är jag endå lite snäll mot honom

I dagsläget är ansiktet en 4a max, om inte en 3a, fast det betyder egentligen samma sak, det finns en term inom looksmaxxing som heter "sub 5" det betyder att ingen tjej knappt kommer ge dig en chans om du är under en 5a, om det inte själv är tex en singel mamma med massa ungar osv, vilket överensstämmer med vem Benjoo dejtade innan han lämnade Sverige

Men om man ska väga in allt som allt, längd, pengar, personlighet och allting, då rankar han tyvärr ännu lägre än sitt ansikte

Oavsett vad så ligger han någonstans i Sub-5 Kategorin, FAST

I asien så bumpas man upp 2-3 poäng, så om Benjoo är en 4a i Sverige så kan han vara en 6-7a i Asien, vilket också överensstämmer med att han kan få tjejer där nere, fast kanske inte absoluta toppskicket, och ibland så köper han horor också när han vill ha lite högre kvalitet

(vilket han bägge gladligen skryter om i sina videos)
Grymt bra sammanfattning. Jag tror även att Benjoo är max 4a i Asien och då tänker jag på alla hans tatueringar på huvudet och över kroppen. Dessutom så får man inte glömma bort att Benjoo har inte något liv att erbjuda någon kvinna. Hade han varit miljoner så okej då kanske. Jag tror att det är kört för Benjoo med kvinnor oavsett Sverige elr Asien.
Citera
2026-06-13, 07:51
Medlem
Haha Benjoo säger att han var en bråkstake när han var liten o var i många slagsmål men han har aldrig landat en box på någon?? Vad exakt för masokist-skit är det han hållt på med alltså??
Citera
2026-06-13, 10:32
Medlem
Telepatisks avatar
Efter långa avancerade beräkningar så har jag kommit fram till att Benjoo är 172.88 cm max, men högst troligen under 170 cm!

Vad har Benjoo för skostorlek förresten?
https://www.youtube.com/watch?v=W3GIpEvPxtk&t=508s
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
Det var min video, tänkte dock att det är lika bra att Mingy la upp den från sin kanal så allt Benjoo content hamnar på ett och samma ställe, om jag gör fler så skickar jag gärna dom till Mingy igen, om han inte har något emot det!

Måste lösa att det går att skicka PM, har en rolig idé som jag tror alla trogna fans e taggade på!
Haha han Momo verkar rätt snäll och skön ändå, men det är lite som en vårdare (Momo) är ute med sin brukare (Benjoo) och handlar
Citera
2026-06-13, 10:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Haha Benjoo säger att han var en bråkstake när han var liten o var i många slagsmål men han har aldrig landat en box på någon?? Vad exakt för masokist-skit är det han hållt på med alltså??
Hahha tänkte samma, lät som om han bara stått där och fått stryk
Citera
2026-06-13, 13:12
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ska jag personligen bedöma Benjoos utseende så måste vi hålla 2 tankar i huvudet samtidigt

1. Hur snygg du är i endast ansiktet
2. Ditt overall SMV / Dejtingmarknads värde

Benjoos ansikte har varit en 6a enl mig själv, alltså precis lite över average men inget märkvärdigt, hälften av alla man ser ute på gatan är 6or, men detta var för flera år sen när han hade allt hår, och var väldigt lean, typ när han körde sin tävlingssatsning och var oerhört lean, annars vanlig form, en 5a max och då är jag endå lite snäll mot honom

I dagsläget är ansiktet en 4a max, om inte en 3a, fast det betyder egentligen samma sak, det finns en term inom looksmaxxing som heter "sub 5" det betyder att ingen tjej knappt kommer ge dig en chans om du är under en 5a, om det inte själv är tex en singel mamma med massa ungar osv, vilket överensstämmer med vem Benjoo dejtade innan han lämnade Sverige

Men om man ska väga in allt som allt, längd, pengar, personlighet och allting, då rankar han tyvärr ännu lägre än sitt ansikte

Oavsett vad så ligger han någonstans i Sub-5 Kategorin, FAST

I asien så bumpas man upp 2-3 poäng, så om Benjoo är en 4a i Sverige så kan han vara en 6-7a i Asien, vilket också överensstämmer med att han kan få tjejer där nere, fast kanske inte absoluta toppskicket, och ibland så köper han horor också när han vill ha lite högre kvalitet

(vilket han bägge gladligen skryter om i sina videos)

Om inte Benjoo attraherar dig, vilken typ av män blir du blöt i trosan av då?
Citera
2026-06-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
😂😂😂😂😂😂😂

https://youtube.com/shorts/EPK0JcQBhtk

Rolig blick, han ser inte manligare ut. Tvärtom. Om det är syftet?

Fattar inte varför han kör den här skitserien. Ingen vill titta på det.

Han borde odla lite balle och bemöta Flashback tråden igen.
Citera
2026-06-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Rolig blick, han ser inte manligare ut. Tvärtom. Om det är syftet?

Fattar inte varför han kör den här skitserien. Ingen vill titta på det.

Han borde odla lite balle och bemöta Flashback tråden igen.

Det ser ut som han kör gaymaxxing nu hehe
Citera
2026-06-13, 13:46
Medlem
Tjena FB såg ni att Benjoo ska vara med i guldtands podcast .? Det blir kul!!
Citera
2026-06-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Tjena FB såg ni att Benjoo ska vara med i guldtands podcast .? Det blir kul!!

Hoppas han inte är mesig med frågorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in