2026-06-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Är ej samma skapare, ska ej sno cred från någon!

Jaha antog att det var samma för det kom upp på samma kanal

Bra video iaf
Citera
2026-06-12, 19:43
Medlem
biohack.by.benjoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Jaha antog att det var samma för det kom upp på samma kanal

Bra video iaf

Det var min video, tänkte dock att det är lika bra att Mingy la upp den från sin kanal så allt Benjoo content hamnar på ett och samma ställe, om jag gör fler så skickar jag gärna dom till Mingy igen, om han inte har något emot det!

Måste lösa att det går att skicka PM, har en rolig idé som jag tror alla trogna fans e taggade på!
Citera
2026-06-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
Det var min video, tänkte dock att det är lika bra att Mingy la upp den från sin kanal så allt Benjoo content hamnar på ett och samma ställe, om jag gör fler så skickar jag gärna dom till Mingy igen, om han inte har något emot det!

Måste lösa att det går att skicka PM, har en rolig idé som jag tror alla trogna fans e taggade på!

Ah det blir jättebra tycker videon var toppen, älskar att du fick med att han 'hanterar hatet' bra lol för det gör han verkligen inte.
Citera
2026-06-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ah det blir jättebra tycker videon var toppen, älskar att du fick med att han 'hanterar hatet' bra lol för det gör han verkligen inte.

Benjoo är så mentalt stark att han de senaste månaderna börjat prata om självmord på ett väldigt likgiltigt sätt.

Självmordstankar verkar snurra runt frekvent i huvudet på honom men han har kommit fram till att självmord både är ”haram” och ”han skulle aldrig göra det mot sin mamma”.

Dock tänker han på självförvållade dödsolyckor vilket iofs är självmord.

”I cant wait to die in some bike accident or so..”

I videon efter har han börjat åka motorcykel ”i takt till musiken med hörlurar”

Jag är på riktigt orolig för Benjoos mentala hälsa och jag vill absolut inte att han ska dö, jag vill på riktigt att det ska gå bra som fan för Benjoo och det tror jag alla här i tråden innerst inne vill, det skulle äga om Benjoo blev skitstor och asrik, han skulle förvalta pengarna på ett sjukt underhållande sätt.

BOB kommer göra honom större hoppas jag, han är 1 på miljonen.
Citera
2026-06-12, 20:04
Medlem
Nya videon är en smörgåsbuffé. Att få Seb med gör innehållet betydligt mer sevärt. Killen outshinar benjo framför kameran. Nu när det är någon annan som inte bara filmar ovanför midjan i en normal vinkel så är det bekräftat, längden är KORT, dieten skulle lika väl kunna bestå av mac and cheese och träningen vara baserat på en produkt som är införskaffad från TV-Shop.

Självförtroende är bra, en sann verklighetsuppfattning är bättre. Men men - ännu en BANGER!
Citera
2026-06-12, 20:13
Medlem
https://imgur.com/a/CkJzbo2
Citera
2026-06-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
https://imgur.com/a/CkJzbo2

Herregud är den inte redigerad? Han ser ut att vara en smällfet person där med det huvudet.
Citera
2026-06-12, 20:23
Medlem
Citat:
Herregud är den inte redigerad? Han ser ut att vara en smällfet person där med det huvudet.

I wish. Det är när de går på stranden vid 09:30. Jag kvarstår med mitt statement av laglig version av downs. Med det sagt vill jag honom allt väl och lycka. Fuck Jante. Men självförtroende är bra, sann verklighetsuppfattning bättre.
Citera
2026-06-12, 20:23
Medlem
Blir Benjoo på riktigt glad när alla tjejer säger att han är en 7a?

Förstår han inte själv att det är virtue signaling?

Tjejer vill inte skarpt förolämpa två manliga främlingar, som dessutom ser ut som galna pundare, då är det mest enkla att säga, "du är ungefär en 7a" fast att dom flesta kanske aldrig hade swipat på honom på en dating app

Och nej Benjoo, du blir inte en 8a för att du byter outfit och tar ut dina öronhängen, är du en riktig 8a, dvs en Chad så kan du välja och vraka bland alla tjejer du vill och måste inte fly bort till asien för att få ligga

En riktig 7a dvs en "Chad Lite" har också väldigt mycket alternativ, problemet är att dom flesta killar överskattar sig själva med 2-3 poäng, men i Benjoos fall skulle jag nog säga att han överskattar sig själv med mer än så
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-12 kl. 20:34.
Citera
2026-06-12, 20:37
Medlem
En annan sak jag tänkt på med Benjoo och hans väldigt höga IQ som han enligt egen utsago besitter är att ⤵️

IQ är väl till stor del att se olika samband och mönster.

Benjoo upprepar samma misstag och samma mönster gång på gång på gång…

Livet äger först och sedan raserar allt och videos med titlar som t.ex Allt gick åt helvete etc etc dyker upp titt som tätt.

Den fullvärdiga Mensamedlemmen Benjoo borde kunna se sambandet? Hela omvärlden kan ju typ se det iaf.

Benjoo kan säkert skylla ifrån sig på att han tar såna otroliga risker som vi andra inte vågar göra och därför blir det si och så.

BTW

Benjoo sa i nån gammal video att han gjorde ett IQ-test på Mensas hemsida när han va runt 18 år och fick alla rätt och vågar inte göra om det för han är rädd för att få lägre nu.

Om Benjoo fortfarande ska skryta om sitt höga IQ så tycker jag att han ska göra ett nytt test som han spelar in för att lägga upp på youtube och motbevisa hatarna!!!
Senast redigerad av biohack.by.benjoo 2026-06-12 kl. 20:40.
Citera
2026-06-12, 20:39
Medlem
Ska jag personligen bedöma Benjoos utseende så måste vi hålla 2 tankar i huvudet samtidigt

1. Hur snygg du är i endast ansiktet
2. Ditt overall SMV / Dejtingmarknads värde

Benjoos ansikte har varit en 6a enl mig själv, alltså precis lite över average men inget märkvärdigt, hälften av alla man ser ute på gatan är 6or, men detta var för flera år sen när han hade allt hår, och var väldigt lean, typ när han körde sin tävlingssatsning och var oerhört lean, annars vanlig form, en 5a max och då är jag endå lite snäll mot honom

I dagsläget är ansiktet en 4a max, om inte en 3a, fast det betyder egentligen samma sak, det finns en term inom looksmaxxing som heter "sub 5" det betyder att ingen tjej knappt kommer ge dig en chans om du är under en 5a, om det inte själv är tex en singel mamma med massa ungar osv, vilket överensstämmer med vem Benjoo dejtade innan han lämnade Sverige

Men om man ska väga in allt som allt, längd, pengar, personlighet och allting, då rankar han tyvärr ännu lägre än sitt ansikte

Oavsett vad så ligger han någonstans i Sub-5 Kategorin, FAST

I asien så bumpas man upp 2-3 poäng, så om Benjoo är en 4a i Sverige så kan han vara en 6-7a i Asien, vilket också överensstämmer med att han kan få tjejer där nere, fast kanske inte absoluta toppskicket, och ibland så köper han horor också när han vill ha lite högre kvalitet

(vilket han bägge gladligen skryter om i sina videos)
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-12 kl. 20:42.
Citera
2026-06-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Blir Benjoo på riktigt glad när alla tjejer säger att han är en 7a?

Förstår han inte själv att det är virtue signaling?

Tjejer vill inte skarpt förolämpa två manliga främlingar, som dessutom ser ut som galna pundare, då är det mest enkla att säga, "du är ungefär en 7a" fast att dom flesta kanske aldrig hade swipat på honom på en dating app

Och nej Benjoo, du blir inte en 8a för att du byter outfit och tar ut dina öronhängen, är du en riktig 8a, dvs en Chad så kan du välja och vraka bland alla tjejer du vill och måste inte fly bort till asien för att få ligga

En riktig 7a dvs en "Chad Lite" har också väldigt mycket alternativ, problemet är att dom flesta killar överskattar sig själva med 2-3 poäng, men i Benjoos fall skulle jag nog säga att han överskattar sig själv med mer än så

Ja de ser ut som de just muckat från ett långt fängelsestraff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in