2026-08-02, 04:52
Medlem
Skulle inte killen gå ALL IN på träning å komma i sin livs form typ 3 dagar sen?

Nu svänger han IGEN å ska droppa roidandet.

Denna kille är ju fan sjuk i huvudet. Vilken jävla virrpanna alltså. Han kan ALDRIG hålla sig till något, NÅGONSIN.

Förövrigt misstänker jag att han ljuger och bara hittar på att han ska "sänka till en låg dos" så han slipper bli terrad över att han är så liten även fast han trycker 3g.

Tror han kommer fortsätta med 3g.
Citera
2026-08-02, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Skulle inte killen gå ALL IN på träning å komma i sin livs form typ 3 dagar sen?

Denna kille är ju fan sjuk i huvudet. Vilken jävla virrpanna alltså. Han kan ALDRIG hålla sig till något, NÅGONSIN.

Förövrigt misstänker jag att han ljuger och bara hittar på att han ska "sänka till en låg dos" så han slipper bli terrad över att han är så liten även fast han trycker 3g.

Misstänker också att vi inte fick hela sanningen

Han påstod väl att han skulle dra ner på bolan för hälsans skull? när fan har Benjoo brytt sig ett piss om sin hälsa? han säger ju tom själv att han är oerhört "blessed" på den fronten och att han får noll sidoeffekter enl han själv

Vi kan inte veta hans motiv än, men det kan vara att han är trött på att bli trollad över sina skit resultat, eller att han är rädd för att Måns ska gå på han igen om han kommer tillbaka till Sverige

Tror inte han var helt ärlig iallafall, men vi kommer nog se på honom om han faktiskt går ner i dos, då lär han ju krympa ganska snabbt

Min gissning är att han kanske går ner från 3-4 gram till kanske 2-2.5 gram, och på sikt KANSKE 1.5 gram eller nåt sånt, men tror han är livrädd för att gå ner på en vanlig dos på typ 500mg eller liknande, det är ju typ värre än döden för han att tappa sina muskler
Citera
2026-08-02, 06:01
Medlem
Kan nån hjälpa mig här. Jag såg precis videon, men har dålig anslutning och den bröts precis när han skulle säga vilka 3 grejor han som liten alltid ville ha när han blev stor?
Citera
2026-08-02, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Kan nån hjälpa mig här. Jag såg precis videon, men har dålig anslutning och den bröts precis när han skulle säga vilka 3 grejor han som liten alltid ville ha när han blev stor?

Okej, om jag inte minns fel så tror jag det var

1. Motorcykel
2. Muskler
3. Tatueringar

Framförallt så har han haft en bild i huvudet när han står och tankar motorcykeln och spänner sin biceps och så ska han se cool ut när alla står och kollar in honom 😂
Citera
2026-08-02, 06:41
Medlem
Benjoo behöver tillbaka sin gamla tuppkam nu ASAP, den hjälpte honom oerhört

Den auran underskattade man totalt och tog den för givet

Seriöst, vem fan vill dra ner på roidsen, YOU ONLY LIVE ONCE. Han behöver GÅ ALL IN nu, BOLA, TUPPKAMM, MOTORCYKEL, ALLT

PUMPA UPP BOLAN TILL 5 GRAM, WHATEVER IT TAKES!!!!!!!!!!!
Citera
2026-08-02, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

1. Motorcykel
2. Muskler
3. Tatueringar

Framförallt så har han haft en bild i huvudet när han står och tankar motorcykeln och spänner sin biceps och så ska han se cool ut när alla står och kollar in honom 😂

TACK! jag hade totalt glömt vad det var. Det e ju inte alls så att han sagt det i 50-60st videos 😂🤣😂🤣

Men han fick:
1. Wt-tattoos
2. Kagge
3. Moped

Så man kan säga att han är en TEMU-version av sin drömbild av sig själv där nere i Da nang
Citera
2026-08-02, 08:39
Medlem
Det är för mig ofattbart hur man kan trycka fem påsar chips på en kväll. Ännu mindre när man går på reta.

Jag antar att det är hans alfa mindset och vilja som gör att han klarar av det. Ungefär som att svinga i pec decken varje dag.
Citera
2026-08-02, 11:23
Medlem
Tycker benjoo borde ställa upp på en intervju med Måns, vi kan fixa så han får lägga upp den på hans egna kanal, kommer ju ändå ge massa views. (Skulle han klippa om det lägger vi ut hela oklippt i bob)
Citera
2026-08-02, 13:19
Avslutad
Fast är det inte uppenbart att Benjoo inte mår bra? Han ändrar sig var och varannan dag. Det är väl att han är så jävla självsäker som gör att man/jag retar sig på honom. 😊 om 2 dagar kanske han ska satsa på MR universe.
Citera
2026-08-02, 14:16
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu

Citat:
Misstänker också att vi inte fick hela sanningen

Han påstod väl att han skulle dra ner på bolan för hälsans skull? när fan har Benjoo brytt sig ett piss om sin hälsa? han säger ju tom själv att han är oerhört "blessed" på den fronten och att han får noll sidoeffekter enl han själv

Vi kan inte veta hans motiv än, men det kan vara att han är trött på att bli trollad över sina skit resultat, eller att han är rädd för att Måns ska gå på han igen om han kommer tillbaka till Sverige

Tror inte han var helt ärlig iallafall, men vi kommer nog se på honom om han faktiskt går ner i dos, då lär han ju krympa ganska snabbt

Min gissning är att han kanske går ner från 3-4 gram till kanske 2-2.5 gram, och på sikt KANSKE 1.5 gram eller nåt sånt, men tror han är livrädd för att gå ner på en vanlig dos på typ 500mg eller liknande, det är ju typ värre än döden för han att tappa sina muskler
Haha, han har nog en helt ny plan inom 2 veckor

I varje nytt klipp så motsäger han sig själv i ett tidigare klipp..
Citat:

1. Motorcykel
2. Muskler
3. Tatueringar

Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
TACK! jag hade totalt glömt vad det var. Det e ju inte alls så att han sagt det i 50-60st videos 😂🤣😂🤣

Men han fick:
1. Wt-tattoos
2. Kagge
3. Moped

Så man kan säga att han är en TEMU-version av sin drömbild av sig själv där nere i Da nang
Hahah undrar om han ser upp till Jan Emanuel?
https://nyheter24.se/nyheter/ekonomi/1264500-jan-emanuels-miljonbolag-sa-mycket-pengar-tjanar-han
Citera
2026-08-02, 14:22
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Fast är det inte uppenbart att Benjoo inte mår bra? Han ändrar sig var och varannan dag. Det är väl att han är så jävla självsäker som gör att man/jag retar sig på honom. 😊 om 2 dagar kanske han ska satsa på MR universe.
Haha sa han inte i förra klippet något i stil med att han hade kunnat ha tävlat i Mr. Olympia om han dedikerat sitt liv åt träning? Inte en jävla chans liksom
Citera
2026-08-02, 19:54
Medlem
Hoppas Måns är redo för Benjoo när han anländer i Sverige

Ser fram emot deras nästa battle

Hoppas Benjoo vågar ta ett samtal med honom som läggs upp på hans egna kanal eller i en BOB, så vi kan reda ut det här

Har en känsla om att Benjoo kanske är på krigsstigen när han kommer hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in