2026-06-12, 23:23
  #3529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Det har du verkligen rätt i! Hon lämpar snarare över ansvaret på Stefan, ser alla chanser hon får till det! Innan var det verkligen hon och Mellon men nu verkar hon mest bara trött på honom. Allt hon mår bra av är nya sjukdomar, då går hon verkligen all in. Lever ut till fullo. Visst hon har en inflammation i ögonen men detta skådespel är helt galet! Solglasögon inomhus, ögon som västskar. Och detta EFTER hon fick sin diagnos. Innan hon visste han hon inga symtom?
Ja nåt är ju helt galet och det med båda två och jag vågar påstå även följarna som ökar på allt hennes trams. Inte normalt det heller att inte kunna se igenom all fake liksom.
Citera
2026-06-12, 23:47
  #3530
Medlem
MissFitt73s avatar
Dagens vlogg 😂. Nu har hon solglasögon framför datorn och en hippie bandana 😂
Citera
2026-06-13, 08:08
  #3531
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Dagens vlogg 😂. Nu har hon solglasögon framför datorn och en hippie bandana 😂
Ja herregud! Hon ser mentalt sjuk ut!

Varför sover dom i huset dom ska sälja?
Dom kan väl sova hos farmor och farfar några nätter? Antar att Stefan vill vara med sina barn och föräldrar om dom är där.

Ellie har nu också smittat av sitt sätt att prata med Stina till Mellon...Stiiiiina
Citera
2026-06-13, 08:22
  #3532
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Mellon verkar vara på dagis. Tycker det är konstigt hon är hemma och Stefan med och Mellon får ändå vara på dagis..
En arbetslös får ha sitt barn 15 timmar i veckan o Mellon går heltid.
Jättekonstigt! Nu pluggar hon ju inte längre. Men det kanske räknas som jobb att vara youtuber?

Undrar också hur mycket inkomst dom får från vloggarna. Antar att det är därför hon ska göra det varje dag fram till bröllopet nu...
Citera
2026-06-13, 08:30
  #3533
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Man kan ju undra hur hon kan läsa på mobilen 😉jävla hycklare.
Det måste vara något maaagiskt som gör att hon kan läsa på mobilen, men kan inte läsa vart köttet kommer ifrån (för hon skiter ju i att det är tyskt/danskt när det är till andra än henne själv)
Citera
2026-06-13, 09:00
  #3534
Medlem
Av vilken anledning har hon halsbanden på sig som dottern ska ha. Vem har ens sånt skit på studenten😂 Men nu kan hon ju kisa lite med ena ögat. Se där ja 😂
Citera
2026-06-13, 09:12
  #3535
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Av vilken anledning har hon halsbanden på sig som dottern ska ha. Vem har ens sånt skit på studenten😂 Men nu kan hon ju kisa lite med ena ögat. Se där ja 😂
Nyfiken på vad dom köper i studentpresent. Säkert något på loppisen. Men till sina egna ungar är det lego minst en gång i veckan
Citera
2026-06-13, 09:22
  #3536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nyfiken på vad dom köper i studentpresent. Säkert något på loppisen. Men till sina egna ungar är det lego minst en gång i veckan
Det ska bli intressant ja. Ser inte ut som farmor&farfar vill va med på video. Kan förstå dem. Så pinsamt inför hela Sverige.
Citera
2026-06-13, 09:52
  #3537
Medlem
Borde inte hon ha en egen son som tar studenten i år? Eller går han inte i gymnasiet?
Länge sedan man såg hennes barn eller några vänner i hennes vloggar. Har alla vänt henne ryggen?

Förstår inte varför hon envisas med att säga farmor och farfar. Är de verkligen bekväma med det?

Det är obehagligt att se hur det har gått utför med henne sedan hon flyttade upp till Gävle.
Citera
2026-06-13, 15:49
  #3538
Medlem
Wiktor som är född 2006 borde tagit studenten men det kom annat emellan. Dömdes i början av 2025 till böter för olaga hot, utpressning och sprängt en handgranat mot en skönhetssalong i Täby.
Verkar som att han går på gymnasiet nu.

Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Borde inte hon ha en egen son som tar studenten i år? Eller går han inte i gymnasiet?
Länge sedan man såg hennes barn eller några vänner i hennes vloggar. Har alla vänt henne ryggen?

Förstår inte varför hon envisas med att säga farmor och farfar. Är de verkligen bekväma med det?

Det är obehagligt att se hur det har gått utför med henne sedan hon flyttade upp till Gävle.
Citera
2026-06-13, 16:48
  #3539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Wiktor som är född 2006 borde tagit studenten men det kom annat emellan. Dömdes i början av 2025 till böter för olaga hot, utpressning och sprängt en handgranat mot en skönhetssalong i Täby.
Verkar som att han går på gymnasiet nu.

Ja hon pratade ju väldigt kort (hon ville väl inte outa barnen) att två pojkar hade lite problem i skolan. Men när de bott i Norrsundet ett tag sade hon något om att det gick jättebra i skolan för barnen och att det hade blivit ”bättre”. Antar det var bättre än i Stockholm.
Vad jag förstått (kan ha missförstått) gick han inte i skolan på riktigt i Stockholm. Och de barnen är lätta offer för kriminalitet.
Citera
2026-06-13, 17:31
  #3540
Medlem
Som hon sa i en video var anledningen till flytten höjda räntor, matkostnader, elpriser samt att de större barnen valde att bo varannan vecka hos sina pappor vilket gjorde att hon inte fick underhåll för dem.
Deras skolgång verkade hon inte så intresserad av efter att Mellon föddes.

Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja hon pratade ju väldigt kort (hon ville väl inte outa barnen) att två pojkar hade lite problem i skolan. Men när de bott i Norrsundet ett tag sade hon något om att det gick jättebra i skolan för barnen och att det hade blivit ”bättre”. Antar det var bättre än i Stockholm.
Vad jag förstått (kan ha missförstått) gick han inte i skolan på riktigt i Stockholm. Och de barnen är lätta offer för kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in