2026-06-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Åh vad jag saknar när dom börja gräva ur källaren.
när hon kånkade fram och tillbaka med skotykärran så skrattade jag så att ja kiknade
Ha ha ha det var underhållande riktigt! Hon flåsade o svettades rejält😂😂
Citera
2026-06-12, 20:52
Medlem
Dagens vlogg......
Alltså jag tror det slagit över riktigt. Hon verkar inte må bra.
Hon är inte den gamla ellie längre. Det hände nåt när hon flyttade upp till Gävle. Hon vågar nog inte stå för det. Men jag tror hon mår väldigt dåligt psykiskt.
Citera
2026-06-12, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Dagens vlogg......
Hon är inte den gamla ellie längre. Det hände nåt när hon flyttade upp till Gävle. Hon vågar nog inte stå för det. Men jag tror hon mår väldigt dåligt psykiskt.

Första FEM minuterna som hon håller på i köket så ser hon helt lost ut.
Jag tror inte heller att hon mår så bra av flytten som hon påstår sig göra.
Hela hon har förfallet.
Citera
2026-06-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Dagens vlogg......
Stundtals i en helt annan värld, lite åt det psykotiska hållet.
Citera
2026-06-12, 21:58
Medlem
Undrar vad svärföräldrarna tycker om henne… Och att bli kallade farmor och farfar…
Citera
2026-06-12, 22:03
Medlem
S kör bil utan bilbälte? Kanske bara var på parkeringen men han backade ju inte ens så varför skulle han tagit av det innan hon började filma.
De där två är speciella båda två…
Citera
2026-06-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Stundtals i en helt annan värld, lite åt det psykotiska hållet.

Tror vi att hon fortfarande äter gabapentin? Eller om det var pregabalin, men troligare gabapentin. Något av det syntes ju i en tidigare video i höstas. Känner flera som fått detta och som upplevdes som borta och påverkade.

Dock tror jag fan hon fejkar i början av videon. Vilket är jävligt sjukt i sig.
Citera
2026-06-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
S kör bil utan bilbälte? Kanske bara var på parkeringen men han backade ju inte ens så varför skulle han tagit av det innan hon började filma.
De där två är speciella båda två…

Vad var det för drp hon tog i början? Theralen? Det kan folk bli konstiga på.
Undrar just om hon mår så bra i förhållandet med den fula feta grisen? Allt ändrades efter han kom och hon bryr sig mindre om sin pojke.
Nåt är skumt och kan lika gärna va han!
Citera
2026-06-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Första FEM minuterna som hon håller på i köket så ser hon helt lost ut.
Jag tror inte heller att hon mår så bra av flytten som hon påstår sig göra.
Hela hon har förfallet.
Hon kommer asandes ut som en grottmänniska 🤣
Citera
2026-06-12, 22:44
Medlem
Citat:
Undrar just om hon mår så bra i förhållandet med den fula feta grisen? Allt ändrades efter han kom och hon bryr sig mindre om sin pojke.

Ja det hade hon väl för klådan och att sova? Sen atarax?
För att ”inte få några mediciner” till att ha haft flera…

Kanske mycket fokus på honom, jag vet inte. Jag tror han är bra med M, men hur tryggt deras förhållande är vet man inte. Ett tag verkade det ju ”syrligt” mellan dem. Men men…
Skum är han oavsett, och hon också
Citera
2026-06-12, 22:45
Medlem
Citat:

Det har du verkligen rätt i! Hon lämpar snarare över ansvaret på Stefan, ser alla chanser hon får till det! Innan var det verkligen hon och Mellon men nu verkar hon mest bara trött på honom. Allt hon mår bra av är nya sjukdomar, då går hon verkligen all in. Lever ut till fullo. Visst hon har en inflammation i ögonen men detta skådespel är helt galet! Solglasögon inomhus, ögon som västskar. Och detta EFTER hon fick sin diagnos. Innan hon visste han hon inga symtom?
Citera
2026-06-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Det har du verkligen rätt i! Hon lämpar snarare över ansvaret på Stefan, ser alla chanser hon får till det! Innan var det verkligen hon och Mellon men nu verkar hon mest bara trött på honom. Allt hon mår bra av är nya sjukdomar, då går hon verkligen all in. Lever ut till fullo. Visst hon har en inflammation i ögonen men detta skådespel är helt galet! Solglasögon inomhus, ögon som västskar. Och detta EFTER hon fick sin diagnos. Innan hon visste han hon inga symtom?
När hon fick veta det var allvarligt med ögonen så blev det att slå på stora trumman och att utnyttja det.
Hon får väl mer möjlighet till sitt skådespel och sjukdomsvinnande när hon har S till att passa M, samt att hon kanske får bekräftelse för sina problem av S så det ökar hennes ”problem”, för då får hon mer bekräftelse av honom också (och följarna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in