Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Intäkter är inte samma sak som vinst. Du kan välja att låta pengarna ligga kvar i bolaget i flera år och innan du plockar ut vinsten.
Då agerade han synnerligen klantigt Trustor pojkarna framstår som smarta i jämförelse speciellt i dessa tider när SD behövs allra mest.
Nyheterna om fadäser förstörde min nattsömn helt, Jag är i chock!