Citat:
Ursprungligen postat av
Katki
1 miljon har han lagt in i ett fastighetsbolag i samband med detta. Som verkar komma från böckerna och där man från andra änden har intäkter från sd även till fastighetsbolaget som han har nytta av därmed. Han har heller inte anmält sin styrelsepost.
Då var det inga miljooooner som du först menade, viss skillnad. Jag är inte speciellt påläst i denna soppa, men tycker generellt att det är ett bedrövligt drev från vänsterblivna media mot SD. Det finns så sjukt många skandaler att plocka från V eller S om de skulle vilja.
Det gör mig riktigt orolig för hur indoktrinerade vi faktiskt är. Jag kan spontant tycka att det är en skitgrej att investera i ett bolag, pengar hade han nog ändå, eller kanske lånat. Men nu ska man efterhandskonstruera och få honom att framstå som ett fifflande monster. Ska sägas att jag inte röstar på SD, men anser ända att media passerat varje gräns i sitt drev. Samma jävla idioter gjorde världens grej av deras trollfabrik, med rätta, men de har närmast helt glömt bort att skriva om den trollfabrik S har, eller om lotteriskandalen.