Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Går han all in, ska man suga av barnet också? Annars blir det inte en riktig judisk omskärelse som är en direkt order av gud
Förekommer den sedvänjan ens i Sverige? Vi har inte särdeles många ultraortodoxa judar här. Jag tror att jag sett två sådana gå förbi på stan en (1) gång under mitt drygt 50-åriga liv. Eller möjligtvis var det bara en, det var så länge sedan att jag inte minns säkert.
Men ja, det förslaget var cp av Jimmie oavsett. Ska vi ha religiösa särrättigheter i Sverige så tänker jag bli hedning och kräva rätten att bära svärd. Har dock inget med trådämnet att göra.