2026-06-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han har slutat med Reta. Det är ingen bra reklam att det går så snabbt att gå upp i vikt om man slutar med det.

Greg doucette gjorde en video om reta där han förklarar att man går upp allt man har gått ner när man slutar.

Han borde köra cardio istället för att ta enkla vägar hela tiden.
Citera
2026-06-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Frågan är hur länge hans hjärta pallar med 3 gram bola i systemet?
Han går ju aldrig av kurer heller.

Dessutom med ett medfött hjärtfel, han kör rysk roulette med sitt liv

Spelar ingen roll om hans blodprov ser bra ut, det gör dom säkert

Det finns skador på hjärtat osv som händer endå, framförallt av Tren, och det har han ju dessutom fått bekräftat av en läkare i Sverige, men då blev han ju så oerhört upprörd, och började svamla om att läkaren inte visste vad han sa, och sen så blockerade han hela sitt kommentarsfält på den videon

Han kan fortfarande få en plötslig hjärtattack eller stroke och bara ramla ihop från ingenstans, jag skulle säga att han är i en väldigt hög riskzon eftersom han inte bara tar en galen megados konstant, utan även har genetiska anlag för både hjärtfel & stroke
Citera
2026-06-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Har inte kunnat släppa det sedan jag såg en kommentar gällande det för kanske ett halvår sedan Det var någon som påpekade att hans ögon ser ut som ett downs, och varenda gång jag ser hans ögon så blir jag påmind om hur träffsäker kommentaren var.

Jag var tvungen att fråga GPT om downs kan vara ett spektrum, men det ska tydligen vara mer binärt än så. Därmed tror jag han klarar undan downsstämpeln, men likförbannat kan jag inte sluta tänka på det när jag ser hans ögon.

En laglig version 🙃. Stod även ”medfött hjärtfel”.
Citera
2026-06-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Dessutom med ett medfött hjärtfel, han kör rysk roulette med sitt liv

Spelar ingen roll om hans blodprov ser bra ut, det gör dom säkert

Det finns skador på hjärtat osv som händer endå, framförallt av Tren, och det har han ju dessutom fått bekräftat av en läkare i Sverige, men då blev han ju så oerhört upprörd, och började svamla om att läkaren inte visste vad han sa, och sen så blockerade han hela sitt kommentarsfält på den videon

Han kan fortfarande få en plötslig hjärtattack eller stroke och bara ramla ihop från ingenstans, jag skulle säga att han är i en väldigt hög riskzon eftersom han inte bara tar en galen megados konstant, utan även har genetiska anlag för både hjärtfel & stroke

Han förklarade alla negativa resultat på att han haft en förkylning när han tog blodprov. Och gick igenom det.

Alltså han är precis som en pundare som rationaliserar sitt knarkande.
Citera
2026-06-11, 21:20
Medlem
Hahaha Dansksisu! alla som kollar på benjoo får det där dampanfallet du nyss fick
Hans content är så sjukt provocerande
Killen säger HELA tiden en grej och gör en annan.
Citera
2026-06-11, 22:22
Medlem
Bara jag som tycker det är så jävla töntigt att han sitter med fisheye lins och i helt perfekt vinkel i sina poddar för att se stor ut? (skulle inte förvåna mig om han pumpar upp sig litegrann före poddarna också) - här ser hans armar ut som kanske 45-46cm / 18 inches

Men sen när man ser hur han egentligen ser ut, ingen pump, ingen fisheye och inga bra vinklar, ja då är sanningen något helt annat, då ser hans armar ut att vara kanske 38-39cm / 15 inches, om inte ännu mindre! det är en ENORM skillnad från det man ser i poddarna

För övrigt ser han ju ut som en tjock gamer farsa som gymmar lite i källaren när han inte dricker öl

Om han nu ska looksmaxxa så kan han ju börja med en fitness transformation först och främst, eftersom han ser jävligt otränad ut när han inte använder sina knep för att se bättre ut på video
Citera
2026-06-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
100% med ögonen å downs.

Stora ögon utan .. vet inte, stora runda öppna ögon, ser det hos downs ALLTID.

Det är något fel med benjo.
Ögonen håller på att poppa ut! 50/50 åt downs hållet, alltid sagt att hans ögon ser på pricken ut som dom som lider av down syndrome!

För övrigt, han glömde nämna nu när han look maxar hur han ska göra med sitt orangea skägg och orangea ögonfransar??! Dessutom hur fan kan han inte ens va lite brun i Vietnam?! Vill han självmant framhäva allt jävla orangea kroppshår och fula utslag över armar och rygg?!
Citera
2026-06-11, 23:13
Medlem
Nån som e smartare än mig som kan räkna ut vad som hänt med hans tiktok? Shadowbannad eller något? Han hade fan massa videos med fan många views nu är det helt dött där.
Citera
2026-06-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Nån som e smartare än mig som kan räkna ut vad som hänt med hans tiktok? Shadowbannad eller något? Han hade fan massa videos med fan många views nu är det helt dött där.

Han har ju inga # i sina klipp
Citera
2026-06-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew

Gissar också på shadowbannad, har tänkt samma sak själv, han blev väl reportad pga allt svammel om manlighet, peptider osv

Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Han har ju inga # i sina klipp

Man behöver inte # på tiktok, man får spridning endå
Citera
2026-06-12, 00:16
Medlem
Hade varit kul att se en tränings BOB med allt konstigt han gjort på gymmet, finns mycket guldkorn när han tränar med Ali och står och skriker "KOMIGEN BIG BOSS, KOMIGEN BIG BOSS"

Och när han tränade med asiaterna som var starkare än han, och massa annat random 😂
Citera
2026-06-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Bara jag som får vibbar av en laglig version av down syndrome?

Jag har tänkt det hela tiden, man ser det på hans ansikte. Kan vara mosaicism som är en variant på down syndrom, tror jag det var.

Folk med down syndrom kan ha andningsproblem, så det skulle kunna vara en förklaring till varför han alltid är så andfådd också... 🥴
Senast redigerad av tomato.panda 2026-06-12 kl. 01:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in