2026-02-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Undrar om han (Benjoo) köper prenumeranter? Han har legat på EXAKT 9 140 prenumeranter i månader. Sedan helt plötsligt var han nere 9 130 för att nu vara tillbaks på 9 140 prenumeranter. Något skumt är det. Han behöver 10 000 prenumeranter för vi ska kunna göra en tråd om honom.
Jag vet inte, men jag hoppade över allt hans snack i senaste filmen fram till träningen sen ser jag Pec dec och så stängde jag ner.
Citera
2026-02-05, 10:45
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Undrar om han (Benjoo) köper prenumeranter? Han har legat på EXAKT 9 140 prenumeranter i månader. Sedan helt plötsligt var han nere 9 130 för att nu vara tillbaks på 9 140 prenumeranter. Något skumt är det. Han behöver 10 000 prenumeranter för vi ska kunna göra en tråd om honom.

Om dom är köpta så ryker hela kanalen för gott så fort YouTube upptäcker det
Citera
2026-02-05, 17:37
Medlem
Tror ej han köper subscribers många subbar sen tar aldrig bort den, o han får inte många nya då han tar bort alla kommentarer, han skjuter verkligen sig själv i foten. Tyckrr dock uttrycket "benjoo banger" som hans "fans" kallar sig är asroligt, kan stolt säga att ja kom på det som skämt o försökte driva igång uttrycket med mycket lyckat resultat.

Annars ingen video idag än har han kolat av på allvar nu? :/
Citera
2026-02-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror ej han köper subscribers många subbar sen tar aldrig bort den, o han får inte många nya då han tar bort alla kommentarer, han skjuter verkligen sig själv i foten. Tyckrr dock uttrycket "benjoo banger" som hans "fans" kallar sig är asroligt, kan stolt säga att ja kom på det som skämt o försökte driva igång uttrycket med mycket lyckat resultat.

Annars ingen video idag än har han kolat av på allvar nu? :/

Kanske har polisen i Vietnam fått upp ögonen för honom.
Hans haters är många. Såg på IG att de hade anmält honom för bedrägeri så han fick en varning eller något liknande.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-02-05 kl. 23:16.
Citera
2026-02-06, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Kanske har polisen i Vietnam fått upp ögonen för honom.
Hans haters är många. Såg på IG att de hade anmält honom för bedrägeri så han fick en varning eller något liknande.

Jag tror ju han fortfarande hämtar pengar som personlig assistent till farsan sin fast han e utomlands, är det det de anmällde han för eller något annat?
Citera
2026-02-06, 15:48
Medlem
Citat:
Jag tror ju han fortfarande hämtar pengar som personlig assistent till farsan sin fast han e utomlands, är det det de anmällde han för eller något annat?
Ja möjligtvis, man skulle kunna leva på 10k sek i sydostasien, om man bodde billigt, åt billigt och inte festade, men inte på det sättet han lever, skulle gissa att han behöver runt 15 med alla tatueringar, preparat osv.

Vad kan youtube med <10k views per video ge?

Sen coaching, nu vet jag inte hur det funkar när man är i vietnam men i sverige om du tar betalt 1000 för coachning så i slutändan har du max 400kr kvar efter skatter och moms.
Citera
2026-02-06, 16:21
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:

Det tycks vara en omöjlig uppgift att komma upp i över 10k prenumeranter för honom. Vilket är fullt förståeligt. Han är en av få som ändå tycks ha levt ett mer intressant liv i Sverige än vad han gör i Vietnam. Att höra honom smaska i sig kyckling som en ociviliserad orc och snacka om:

*Hur hårt han arbetar
*Att hans putmage beror på att han äter mycket kyckling
*Fysik, som han skulle kunna diskutera på AVANCERAD nivå men då skulle inte tittarna förstå, så han drar till med Newtons andra men misslyckas totalt med formeln...
*Att broscience inte fungerar, förutom när det fungerar, för att det fungerar för bodybuilders! Dessa kan inte ha fel.
*Hur hårt han arbetar
*Att han ska deffa
*Att han ska bulka
*Hur hårt han arbetar
*Putmagen?

...fungerar endast i ett par avsnitt. Att köra samma tugg om och om igen får folk att tröttna, samtidigt som nya då och då får upp ögonen för honom. Så det är fullt rimligt att det blir +-noll i slutänden.

Han största prestation är, enligt mig, att ha postat 4600 videor. Ration mellan prenumeranter och antalet videos är anmärkningsvärd. EDIT: Nu är han ju inte (längre) fake natty, om något skulle jag beskriva honom som fake roider (så mycket kräm, så lite gagn).
Senast redigerad av OldButBaldGuy 2026-02-06 kl. 16:35.
Citera
2026-02-06, 18:38
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Det tycks vara en omöjlig uppgift att komma upp i över 10k prenumeranter för honom. Vilket är fullt förståeligt. Han är en av få som ändå tycks ha levt ett mer intressant liv i Sverige än vad han gör i Vietnam. Att höra honom smaska i sig kyckling som en ociviliserad orc och snacka om:

*Hur hårt han arbetar
*Att hans putmage beror på att han äter mycket kyckling
*Fysik, som han skulle kunna diskutera på AVANCERAD nivå men då skulle inte tittarna förstå, så han drar till med Newtons andra men misslyckas totalt med formeln...
*Att broscience inte fungerar, förutom när det fungerar, för att det fungerar för bodybuilders! Dessa kan inte ha fel.
*Hur hårt han arbetar
*Att han ska deffa
*Att han ska bulka
*Hur hårt han arbetar
*Putmagen?

...fungerar endast i ett par avsnitt. Att köra samma tugg om och om igen får folk att tröttna, samtidigt som nya då och då får upp ögonen för honom. Så det är fullt rimligt att det blir +-noll i slutänden.

Han största prestation är, enligt mig, att ha postat 4600 videor. Ration mellan prenumeranter och antalet videos är anmärkningsvärd. EDIT: Nu är han ju inte (längre) fake natty, om något skulle jag beskriva honom som fake roider (så mycket kräm, så lite gagn).

Varför jag tror han kan ha köpt prenumeranter är för han får inte enda prenumerant nu. Helt otroligt. under 10 000 prenumeranter så ser man exakt hur många som prenumererar.

Han kanske läser här och vet att han får en tråd här DIREKT han får 10 000 prenumeranter.
Citera
2026-02-06, 21:36
Medlem
Citat:

Nej det rörde sig om något inlägg på Instagram som blivit flaggat för bedrägeri.
Men det är möjligt att han tar ut pengar från sin förra anställning.
Citera
2026-02-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500

Sen coaching, nu vet jag inte hur det funkar när man är i vietnam men i sverige om du tar betalt 1000 för coachning så i slutändan har du max 400kr kvar efter skatter och moms.
Sött av dig att tro att han betalar skatt och moms. Kan lova att han varken skattar i vietnam eller sverige på dom där intäkterna.
Citera
2026-02-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Sött av dig att tro att han betalar skatt och moms. Kan lova att han varken skattar i vietnam eller sverige på dom där intäkterna.

Han har då ingen imponerande lön i Sverige om han fuskar.
Citera
2026-02-07, 08:02
Medlem
I klassisk Benjoostil så laddar han upp en video över hur fantastiskt det går, för att sedan inte ladda upp på 2 dagar, jag gissar att nästa video är med rubriker om hur allt kraschat, och som vanligt är inget hans eget fel.

Vet inte om han är bipolär eller om det är steroiderna som gör det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in