2026-06-10, 16:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
... Ylva Franzén...

Lät bekant nånstans, googlade och det är visst hon som har Venusgården, jag var på väg att boka där när jag var i 20-ggr/v-fasen, det är ett tag sen nu men min karl sa Nej, det går inte, det ser för sunkigt ut.
Citera
2026-06-10, 17:00
Medlem
Emilia verkar spendera 95% av all tid i sitt liv att ligga i en säng.
Citera
2026-06-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter
Tolererar tacoparet eftersom de inte är gränslösa kring sex och inte heller säljer ut sina barn fullkomligt. Men det var för dumt när de skulle gifta sig en gång till för att få göra det "på sitt sätt". Bara det att "deras sätt" var tydligen att gifta sig i tv en gång till med massa c-kändisar som gäster. De kunde väl i alla fall varit ärliga och sagt att de gärna ville ha mer uppmärksamhet och att det var därför de skulle leka bröllop.

Det där sexprogrammet Ida och Arvid gjorde var fruktansvärt, det vet jag utan att ha sett en sekund av det. Hur kan man ha så lite integritet att man går med på det bara för att få synas lite till?

Förresten stör jag mig också på att de par som lyckas i gvfö sedan ska framställa sig som relationsexperter. Möjligt att de kan ha goda råd till andra som ska delta I programmet. Men annars, nej. De har inte presterat något.

Det mest fascinerande är nästan hur snabbt vissa går från att haverera sina egna relationer till att agera relationscoacher.
Och på tal om Amanda, den senaste gråtvideon på insta gav mig starka flashbacks till Bilddagboken-eran: maximal dramatik, minimal självdistans. Det är svårt att inte få känslan av att sorgen över den uteblivna influencerkarriären är större än sorgen över relationen med Sebastian. Det finns också något ganska teatraliskt över att göra sina mest privata känslor till offentliga föreställningar. Otrolig tjej
Citera
2026-06-10, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Lät bekant nånstans, googlade och det är visst hon som har Venusgården, jag var på väg att boka där när jag var i 20-ggr/v-fasen, det är ett tag sen nu men min karl sa Nej, det går inte, det ser för sunkigt ut.
Håller med din snubbe. Kan inte tänka mig nåt osexigare. Föreslår att ni övernattar på Birgittasystrarnas gästhem i Vadstena: https://birgittaskloster.se/
Citera
2026-06-10, 23:54
Medlem
dialektikers avatar
Hur går den där Krokodil-låten Henke sjöng på Midsommarfesten? Dotra sjöng den då hon kom hem från dagis då hon var liten och jag fick aldrig grepp om den.
Citera
2026-06-11, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hur går den där Krokodil-låten Henke sjöng på Midsommarfesten? Dotra sjöng den då hon kom hem från dagis då hon var liten och jag fick aldrig grepp om den.

https://www.youtube.com/watch?v=_Xr9nn4qGVc
Citera
2026-06-11, 02:50
Medlem
Trolleholm702s avatar
Jag gillar programmet och formatet, därför fortsätter jag titta. MEN fan vad jag stör mig på dessa uttjatade, uttryck som de alla använder sig av jämt och ständigt. Detta eviga ”skaver” och ”landa i mina egna känslor”, ”landa-..” osv. Fantasilöst att rapa dessa modeord när det finns ett rikt språk.
Citera
2026-06-11, 15:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
https://www.youtube.com/watch?v=_Xr9nn4qGVc

Tack. Tittade på Daniel Norberg https://www.instagram.com/reel/DYXjc_gN-ea/ och kom att tänka på låten.
Alltså jag begrep aldrig den där låten då dotra kom hem och sjöng den. Är det ens en låt, tyckte jag.😂
Citera
2026-06-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMcCutcheon
Det mest fascinerande är nästan hur snabbt vissa går från att haverera sina egna relationer till att agera relationscoacher.
Och på tal om Amanda, den senaste gråtvideon på insta gav mig starka flashbacks till Bilddagboken-eran: maximal dramatik, minimal självdistans. Det är svårt att inte få känslan av att sorgen över den uteblivna influencerkarriären är större än sorgen över relationen med Sebastian. Det finns också något ganska teatraliskt över att göra sina mest privata känslor till offentliga föreställningar. Otrolig tjej

Vad gråter hon över nu?
Citera
2026-06-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Vad gråter hon över nu?

Vad gråter hon inte över? Denna gång var det att alla andra paren sa ja och hon inte ”fick nån som var bra”. Som om det var en present hon förtjänade. Istället för att kunna glädjas för andra gör hon deras relationer till ett bevis på att hon själv blivit orättvist behandlad. Så teatraliskt och uppmärksamhetssökande att filma det och lägga upp det ett år senare
Citera
2026-06-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMcCutcheon
Vad gråter hon inte över? Denna gång var det att alla andra paren sa ja och hon inte ”fick nån som var bra”. Som om det var en present hon förtjänade. Istället för att kunna glädjas för andra gör hon deras relationer till ett bevis på att hon själv blivit orättvist behandlad. Så teatraliskt och uppmärksamhetssökande att filma det och lägga upp det ett år senare

Jag håller med henne att bli ihopparad med denne perverse killen förtjänar ingen.
Citera
2026-06-12, 00:51
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Måste faktiskt (efter att ha kollat hennes instagram) erkänna att jag börjar undra kring Amanda.

Herregud vad det gråts och ältas även per idag. Och superfixade ögonbryn och fransförlängning - är helt övertygad om att hon läser här i tråden, där många beskrivit henne som en "tant" sett till såväl klädsel som syn på relationer.

Att hon "minsann har varit i relationer längre tid än hon varit singel" och sedan bara fortsätter mata exakt samma saker mot Sebastian gång, på gång, på gång.

Det är något som inte står rätt till med henne, är min känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in