Citat:
Ursprungligen postat av
Dinlilladotter
Tolererar tacoparet eftersom de inte är gränslösa kring sex och inte heller säljer ut sina barn fullkomligt. Men det var för dumt när de skulle gifta sig en gång till för att få göra det "på sitt sätt". Bara det att "deras sätt" var tydligen att gifta sig i tv en gång till med massa c-kändisar som gäster. De kunde väl i alla fall varit ärliga och sagt att de gärna ville ha mer uppmärksamhet och att det var därför de skulle leka bröllop.
Det där sexprogrammet Ida och Arvid gjorde var fruktansvärt, det vet jag utan att ha sett en sekund av det. Hur kan man ha så lite integritet att man går med på det bara för att få synas lite till?
Förresten stör jag mig också på att de par som lyckas i gvfö sedan ska framställa sig som relationsexperter. Möjligt att de kan ha goda råd till andra som ska delta I programmet. Men annars, nej. De har inte presterat något.
Det mest fascinerande är nästan hur snabbt vissa går från att haverera sina egna relationer till att agera relationscoacher.
Och på tal om Amanda, den senaste gråtvideon på insta gav mig starka flashbacks till Bilddagboken-eran: maximal dramatik, minimal självdistans. Det är svårt att inte få känslan av att sorgen över den uteblivna influencerkarriären är större än sorgen över relationen med Sebastian. Det finns också något ganska teatraliskt över att göra sina mest privata känslor till offentliga föreställningar. Otrolig tjej