2026-06-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
För det första är det inte i juridisk mening detta är relevant, Mycket är preskriberat. Men för att använda Jockibois egna ord så kan man ”avrättas offentligt”, vilket är en helt annan sak.

Även de flesta lågbegåvade klarar av att förstå när de ser den tydliga kedjan från a,b,c, osv..

Detta är viktigare, gällande den här biten, än att vinna i domstol. Han förlorar stor del av sitt följe om de ges tydligt nog bevisning för ”idioter” att förstå!

Jag vet att just du fattar vad jag menar här. Jag har förstått, från tidigare historik, att du är vettig, så detta riktas inte direkt mot dig (utan mot Jockeyn, som ni alla vet läser detta). Alltså den lilla hästryttaren som faktiskt inte FÅR vara över 170 cm lång! (Tur att han kvalar in med sina 166 cm).

Vad jag är ute efter är att få hans fans att förstå/ tvivla och avfölja samtidigt som allt annat också rasar.

För..om sanningen ska fram, så handlar ju allt faktiskt om karma! Och om jag får rätt (vilket jag ofta får) så kommer allt bita honom i den lilla rumpan inom kort. Puss och godnatt❣️

Godmorgon! Det glädjer mig såhär en torsdagsmorgon att se att att den blonderade, 162 cm korta mytomanen, fått ENDAST 22006 visningar på sin senaste video. Det går stadigt neråt !!!
Citera
2026-06-11, 08:34
Medlem
opartisk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Betvivlar starkt att det är Jocke eller Ninetone som ligger bakom den där sidan. Inte för att jag tror att de inte skulle kunna göra exakt det här, för det hade 100% kunnat hända. Men om de låg bakom shopen hade den förmodligen funnits med bland bilagorna, istället för en bild på en tröja med Jocke i en annan märkeströja som inte verkar gå att köpa någonstans.

Tror snarare att det vi ser här är definitionen av bootlegs. Undra om Ninetone driver någon typ av process mot vem som än ligger bakom? Det hade varit rimligare att jaga någon som utger sig för att ha den enda officiella merchbutiken för Jockiboi kan man ju tycka. Fast det är klart, plagieraren kanske aldrig sagt någonting taskigt om den riktiga jockiboi, så det är väl inte lika akut.

https://jockiboi.se ägs inte av jockiboi. Vet inte vad som blev av det där men det fanns olika idéer med domänen, "merch-butiken" är en placeholder.

Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Åh herregud! Tack till den som satt ihop detta. Hoppas att sidan får stor spridning och att den inte tas ner.

Det är boyond allt att just detta äckel har lyckats nästla sig in i tv-sofforna och blivit många lågutbildades och småbarns darling. Han har aldrig haft någon bra kvinnosyn. Inte då- inte nu! Enda skillnaden är att han nu har förstått att han inte ska visa sin fula sida utåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha episkt! Men Jockeboi lär ju gå all-in mot den som ligger bakom sidan tyvärr

Vi får väl se.
Utöver https://joakimbordell.com finns även https://joakimrunkell.com. Hans gamla blogg är ju inte direkt lättillgänglig på wayback machine, så det kanske dyker upp ett och annat där också.
Citera
2026-06-11, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jockes barndom är egentligen ointressant. Att han var stökig i ett familjehem är liksom förbi. De som eventuellt kan säga något… ?

Det är Jockes beteende nu som borde uppmärksammas.

Fast han håller väl fortfarande på och anklagar sin morsa för de där sakerna, i podden tex. Eller åtminstone försvarar sin kavalkad av lögner. Dessutom verkar det uppväxthistorien vara en sådan sak som han är genuint orolig för att det ska komma fram hur mycket han ljugit.

Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Ja- och nej!

Allt borde föras samman för att visa beviskedjan! När det blir tydligt via tenns år för år…så bör det inte finnas minsta tvivel för den mest efterblivne vem han var..och vem han fortfarande är!

Enig! Dessutom - om det går att styrka att flera av hans historier är helt fabricerade eller hände pga någon annan kanske hans mamma äntligen kan få en gnutta upprättelse.

Det slog mig häromdagen att jockeyn inte bussat sina hundar på Goatbrainkebab trots att hon totalt demolerar hans "uppläsning" av SOC/BUP-papper. Det lär ju knappast bero på att det är en liten kanal, sådana har de ju inte som helst problem med att avrätta offentligt i vanliga fall. Men jävlar vad han inte vill att hans följare ska komma över den podden
Citera
2026-06-11, 09:38
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Fast han håller väl fortfarande på och anklagar sin morsa för de där sakerna, i podden tex. Eller åtminstone försvarar sin kavalkad av lögner. Dessutom verkar det uppväxthistorien vara en sådan sak som han är genuint orolig för att det ska komma fram hur mycket han ljugit.

Enig! Dessutom - om det går att styrka att flera av hans historier är helt fabricerade eller hände pga någon annan kanske hans mamma äntligen kan få en gnutta upprättelse.

Det slog mig häromdagen att jockeyn inte bussat sina hundar på Goatbrainkebab trots att hon totalt demolerar hans "uppläsning" av SOC/BUP-papper. Det lär ju knappast bero på att det är en liten kanal, sådana har de ju inte som helst problem med att avrätta offentligt i vanliga fall. Men jävlar vad han inte vill att hans följare ska komma över den podden

Ord mot ord är ett nollsummespel.

Dräp honom i sin vuxenkropp?
Citera
2026-06-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ord mot ord är ett nollsummespel.

Dräp honom i sin vuxenkropp?
Ja såklart, det jag tänkte på var mer att någon kanske har en egen stack SOC-papper där det står att Pelles mamma tvingade honom att stoppa fingrarna i en lampa för att få elstötar.

Fast å andra sidan uppdagades det ju att hacka korv och fingrar-berättelsen återfanns i en Japansk skräckfilm, men det är det jävligt tyst om. (Vilken var det nu igen förresten?)
Citera
2026-06-11, 12:37
Medlem
Dopys avatar
Jag såg precis Medvikts video där dem tar upp hur Jocke har jagat människor på Flashback.

Jocke erbjöd pengar för att få fram min och flera andra användares identiteter, Jocke påstod senare att han hade fått tag på våra identiteter och att vi skulle komma med i hans dokumentär. Men någon dokumentär blev dock aldrig av, och jag fick heller aldrig något hembesök.

Att Jocke fortfarande 2 år senare använder samma typ av hot för att förska tysta folk är faktiskt bara pinsamt

https://youtu.be/16n81Cr-ras?si=s7w2JfAT2Ex_rAQO
Senast redigerad av Dopy 2026-06-11 kl. 12:44.
Citera
2026-06-11, 12:47
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Det enda värdfulla och intresannta kontot här er Larserik32
Ingen annan här bidrar med nått om JockeyBoy som inte får en att slummra till
Ta tex fasans fulla oväntade vänskapen inom team JockeyBoy-haters temu mellan Axel och Cissi när Cissi nyligen hängt ut Axels övergrepp på flikka

Det är bara jag och Larserik32 om vågar lyfta cissis gå-över-begravda-lik-maniska hat mot JockeyBoy här
Ingen annan vågar pga rädd för kommande InYourHead-dokumentär hahahaha 😂😂😂😂😭😭
Varken du eller Larserik har ju ett enda svar på kritiken riktat mot Jockiboi. Det enda ni skriver är i stil med "Jockey är bäst. Han är rik. Det går bra för Jockey"..

Varför ljög Jockiboi om att det stod i journalerna att hans mamma fick honom att elektrifiera sig med en lampsockel? För han säger själv att han mådde så illa när han LÄSTE det.
Citera
2026-06-11, 12:49
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Varken du eller Larserik har ju ett enda svar på kritiken riktat mot Jockiboi. Det enda ni skriver är i stil med "Jockey är bäst. Han är rik. Det går bra för Jockey"..

Varför ljög Jockiboi om att det stod i journalerna att hans mamma fick honom att elektrifiera sig med en lampsockel? För han säger själv att han mådde så illa när han LÄSTE det.
JockeyBoy är rikare än Cissi Vallin ;-)
Citera
2026-06-11, 12:49
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
JockeyBoy är rikare än Cissi Vallin ;-)
Snart personlig konkurs för pojken tror jag.
Sen svarar du återigen inte på kritiken riktat mot Jockiboi.
Citera
2026-06-11, 12:53
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Elefannten i rummet är endå att Cissi och Axel förenas i sitt hat mot JockeyBoys förmögenheter och fram gångar!
Det är absolut inte elefanten i rummet. Ljugiboi är det. Sen kan ju du också försöka hålla dig till att diskutera just Jockiboi i den här tråden och sluta dra in massa andra hela tiden.
Citera
2026-06-11, 13:00
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Nä, därför han kört bolaget i konken snart och måste skaffa ett riktigt jobb. Det blir kul.

Citat:
Jag tror Jockiboi faller hårt redan iår. Det börjar redan sina i kassan.

Citat:
Är det en bedrift de? Jockiboi åker väl runt i obesiktigade bilar nu, gör han inte de?

Citat:
Snart personlig konkurs för pojken tror jag.
Tollkar jag dej rätt att du tror att JockeyBoys ekonomi är dålig? 🤭
Citera
2026-06-11, 13:01
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Tollkar jag dej rätt att du tror att JockeyBoys ekonomi är dålig? 🤭
Japp. Har du insyn i den eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera