2026-06-10, 17:45
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eric-Draven
Lite synd att ingen av de som bodde i fosterhemmet samtidigt som Jockiböj har vågat träda fram. Enligt förstahands information från en som var placerad samtidigt så är delar av det som finns med i boken sådant som andra ungar har lurat i honom eller gjort mot honom som han påstår mamman gjort. Han var hemmets driftkucku.

Ber om ursäkt om det redan varit på tal. Jädra lång tråd om Östergötlands egna leprechaun.
Intressant! Kan du berätta mer?
Citera
2026-06-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Reckord hållare i att åka bil utan reg nummer ™
Stolt sektledare och hypnotisör av av förtalskenneln™.
Citera
2026-06-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Intressant! Kan du berätta mer?
I nuläget kan jag inget säga. Men flera vet om detta både som första person och i andra hand. En dag kommer någon att våga kliva fram, men det kan dröja.
Citera
2026-06-10, 21:02
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
I nuläget kan jag inget säga. Men flera vet om detta både som första person och i andra hand. En dag kommer någon att våga kliva fram, men det kan dröja.

Varför skulle det dröja?
Citera
2026-06-10, 21:06
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Lite synd att ingen av de som bodde i fosterhemmet samtidigt som Jockiböj har vågat träda fram. Enligt förstahands information från en som var placerad samtidigt så är delar av det som finns med i boken sådant som andra ungar har lurat i honom eller gjort mot honom som han påstår mamman gjort. Han var hemmets driftkucku.

Ber om ursäkt om det redan varit på tal. Jädra lång tråd om Östergötlands egna leprechaun.
Oj! Här har vi en potentiell guldgruva!

Är det ngn som vet något om de här personerna? Förhoppningsvis vågar de träda fram så snart de inser att Jockibois era är över. Känns som att allt går i en rasande fart just nu. Hans företag är på ruinens nbrant samtidigt som all skit kommer upp till ytan! #FuckJoakimLUndell
Citera
2026-06-10, 21:13
Medlem
vichy6s avatar
Jockes barndom är egentligen ointressant. Att han var stökig i ett familjehem är liksom förbi. De som eventuellt kan säga något… ?

Det är Jockes beteende nu som borde uppmärksammas.
Citera
2026-06-10, 21:25
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jockes barndom är egentligen ointressant. Att han var stökig i ett familjehem är liksom förbi. De som eventuellt kan säga något… ?

Sant, men man blir ju intresserad. När han ljugit så mycket om allt som hänt vill man veta hur det egentligen var.
Citera
2026-06-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Juridikintresserad i alla fall
Är du säker på att de faktiskt har bytt juridisk hemvist?
Det jag hittar är att bolagen verkar ha postadress/postbox i Enköping, men fortfarande säte i Norrköping. Om det stämmer är det en ganska viktig skillnad.

En postadress i Enköping innebär inte i sig att skatteärenden eller rättstvister automatiskt flyttas dit. Och frågan om myndighetskontakter känns som ett väldigt stort steg utan några konkreta belägg
Jag tycker den intressanta frågan snarare är vad som faktiskt har ändrats. Är det postadress, delgivningsadress eller bolagets juridiska säte?
Det är juridiskt helt olika saker.
Om det bara handlar om en postbox kan det lika gärna bero på posthantering, redovisningsbyrå eller någon annan administrativ lösning. Om sätet däremot faktiskt har flyttats vore det betydligt mer intressant att fundera över varför.
Jag utgick kanske felaktigt från det första svaret på Google där det står att sätet är i Enköping. När jag nu försöker hitta svaret är svaren olika på olika hemsidor så eventuellt har dom ändrat det tillbaka, men enligt Bolagsverket har dom idag säte i Norrköpings kommun.
Citera
2026-06-10, 22:39
Medlem
Citat:

Ja- och nej!

Allt borde föras samman för att visa beviskedjan! När det blir tydligt via tenns år för år…så bör det inte finnas minsta tvivel för den mest efterblivne vem han var..och vem han fortfarande är!
Citera
2026-06-10, 22:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Ja- och nej!

Allt borde föras samman för att visa beviskedjan! När det blir tydligt via tenns år för år…så bör det inte finnas minsta tvivel för den mest efterblivne vem han var..och vem han fortfarande är!

Tänker att 25 år gamla vittnesmål är nada värt.
Citera
2026-06-10, 23:31
Medlem
Citat:
Tänker att 25 år gamla vittnesmål är nada värt.
För det första är det inte i juridisk mening detta är relevant, Mycket är preskriberat. Men för att använda Jockibois egna ord så kan man ”avrättas offentligt”, vilket är en helt annan sak.

Även de flesta lågbegåvade klarar av att förstå när de ser den tydliga kedjan från a,b,c, osv..

Detta är viktigare, gällande den här biten, än att vinna i domstol. Han förlorar stor del av sitt följe om de ges tydligt nog bevisning för ”idioter” att förstå!

Jag vet att just du fattar vad jag menar här. Jag har förstått, från tidigare historik, att du är vettig, så detta riktas inte direkt mot dig (utan mot Jockeyn, som ni alla vet läser detta). Alltså den lilla hästryttaren som faktiskt inte FÅR vara över 170 cm lång! (Tur att han kvalar in med sina 166 cm).

Vad jag är ute efter är att få hans fans att förstå/ tvivla och avfölja samtidigt som allt annat också rasar.

För..om sanningen ska fram, så handlar ju allt faktiskt om karma! Och om jag får rätt (vilket jag ofta får) så kommer allt bita honom i den lilla rumpan inom kort. Puss och godnatt❣️
Senast redigerad av macranna 2026-06-10 kl. 23:33.
Citera
2026-06-10, 23:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
För det första är det inte i juridisk mening detta är relevant, Mycket är preskriberat. Men för att använda Jockibois egna ord så kan man ”avrättas offentligt”, vilket är en helt annan sak.

Även de flesta lågbegåvade klarar av att förstå när de ser den tydliga kedjan från a,b,c, osv..

Detta är viktigare, gällande den här biten, än att vinna i domstol. Han förlorar stor del av sitt följe om de ges tydligt nog bevisning för ”idioter” att förstå!

Jag vet att just du fattar vad jag menar här. Jag har förstått, från tidigare historik, att du är vettig, så detta riktas inte direkt mot dig (utan mot Jockeyn, som ni alla vet läser detta). Alltså den lilla hästryttaren som faktiskt inte FÅR vara över 170 cm lång! (Tur att han kvalar in med sina 166 cm).

Vad jag är ute efter är att få hans fans att förstå/ tvivla och avfölja samtidigt som allt annat också rasar.

För..om sanningen ska fram, så handlar ju allt faktiskt om karma! Och om jag får rätt (vilket jag ofta får) så kommer allt bita honom i den lilla rumpan inom kort. Puss och godnatt❣️

Ska ta mig friheten att korta ner ditt inlägg som beskriver allt:

Jocke är en lidande posör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in