Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Tänker att 25 år gamla vittnesmål är nada värt.
För det första är det inte i juridisk mening detta är relevant, Mycket är preskriberat. Men för att använda Jockibois egna ord så kan man ”avrättas offentligt”, vilket är en helt annan sak.
Även de flesta lågbegåvade klarar av att förstå när de ser den tydliga kedjan från a,b,c, osv..
Detta är viktigare, gällande den här biten, än att vinna i domstol. Han förlorar stor del av sitt följe om de ges tydligt nog bevisning för ”idioter” att förstå!
Jag vet att just du fattar vad jag menar här. Jag har förstått, från tidigare historik, att du är vettig, så detta riktas inte direkt mot dig (utan mot Jockeyn, som ni alla vet läser detta). Alltså den lilla hästryttaren som faktiskt inte FÅR vara över 170 cm lång! (Tur att han kvalar in med sina 166 cm).
Vad jag är ute efter är att få hans fans att förstå/ tvivla och avfölja samtidigt som allt annat också rasar.
För..om sanningen ska fram, så handlar ju allt faktiskt om karma! Och om jag får rätt (vilket jag ofta får) så kommer allt bita honom i den lilla rumpan inom kort. Puss och godnatt❣️