Undrar om Jockeboi faller i år? Eller blir det nästa år? Vad tror ni? Någon gång måste ju media och TV4 acceptera sanningen om honom?
Synd att det inte blir någon mer kurragömma i så fall för dom senaste var ju bra!
Är behovet av att chatta med småtjejer som röker större än att bara hålla käften, gå vidare, fortsätta med sin Youtube-kanal samt att ta hand om sin familj? Skulle inte förvåna mig om detta är Kapten Klänning 2.0