2026-06-05, 11:46
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag tror att vi redan är där. Ingen seriös firma kommer vilja ta i Jockiboi med tång hädanefter.
Han har ju gett dem all info och det är pga honom de nu ser extremt amatörsmessiga ut.

Balansen mellan vad som han egentligen ser som skada i förhållande till hans inkomster, antal följare (?) och visningar, för att inte glömma listan på priser, är extremt ojämn. Hur många priser har han vunnit förresten? Som inte är framröstade av följare? Listan han bifogat är gammal skåpmat där det mest handlar om Youtube och röster från följare. Hur många följare har han egentligen? Kan det röra sig om 5-600 000?
Citera
2026-06-05, 12:27
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Jag kan inte komma ifrån dumheten i att Jockiboi som BEVIS i detta mål lagt fram:
- En bild där han ser mycket belåten ut med nyhetstext om att det går bra för Jockiboi (trots ryktena).
- En print på en story mannen själv lagt ut över antal visningar på videos och en skryttext.
- En photoshoppad bild på en tröja innehållandes Fuck Joakim Lundell-texten fast en bild på Jockiboi inlagd över ordet Fuck, där Jockiboi själv bär en Celine-tröja.
- En bild på när Jockiboi själv lagt in en av tröjorna i en Etsy-varukorg.

Det här är beyond korkat.

Hur kan Astra Advokater ens VÅGA stå bakom detta?
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-06-05 kl. 12:42.
Citera
2026-06-05, 12:36
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
En ny hemsida kopplad till mannens citat kring sexköp finns ute!

https://joakimbordell.com/
Citera
2026-06-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag kan inte komma ifrån dumheten i att Jockiboi som BEVIS i detta mål lagt fram:
- En bild där han ser mycket belåten ut med nyhetstext om att det går bra för Jockiboi (trots ryktena).
- En print på en story mannen själv lagt ut över antal visningar på videos och en skryttext.

- En photoshoppad bild på en tröja innehållandes Fuck Joakim Lundell-texten fast en bild på Jockiboi inlagd över ordet Fuck, där Jockiboi själv bär en Celine-tröja.
- En bild på när Jockiboi själv lagt in en av tröjorna i en Etsy-varukorg.

Det här är beyond korkat.

Hur kan Astra Advokater ens VÅGA stå bakom detta?
Det fetade är inte hans bevis, du har nog tittat på Medvikts bilagor. I jockibois stämning står det ju att han lidit ekonomisk skada pga de dör tröjorna, parallellt med att han på story, podd och media skryter om att slå rekord för att visningarna ökat. Vet inte om han har en annan definition av ekonomisk skada än vad alla andra har eller hur han tänkte där.
Citera
2026-06-05, 12:58
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Det fetade är inte hans bevis, du har nog tittat på Medvikts bilagor. I jockibois stämning står det ju att han lidit ekonomisk skada pga de dör tröjorna, parallellt med att han på story, podd och media skryter om att slå rekord för att visningarna ökat. Vet inte om han har en annan definition av ekonomisk skada än vad alla andra har eller hur han tänkte där.
Jag hade för mig det var Jockibois bilagor. Får se när Medviktarna går igenom det i en video. Du har nog rätt. Han har ju dock skrytit genom hela stämningen om sina vunna kristaller och överdriver sitt följarantal, etc.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-06-05 kl. 13:01.
Citera
2026-06-05, 13:50
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
En ny hemsida kopplad till mannens citat kring sexköp finns ute!

https://joakimbordell.com/
Åh herregud! Tack till den som satt ihop detta. Hoppas att sidan får stor spridning och att den inte tas ner.

Det är boyond allt att just detta äckel har lyckats nästla sig in i tv-sofforna och blivit många lågutbildades och småbarns darling. Han har aldrig haft någon bra kvinnosyn. Inte då- inte nu! Enda skillnaden är att han nu har förstått att han inte ska visa sin fula sida utåt.
Citera
2026-06-05, 13:55
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Åh herregud! Tack till den som satt ihop detta. Hoppas att sidan får stor spridning och att den inte tas ner.

Det är boyond allt att just detta äckel har lyckats nästla sig in i tv-sofforna och blivit många lågutbildades och småbarns darling. Han har aldrig haft någon bra kvinnosyn. Inte då- inte nu! Enda skillnaden är att han nu har förstått att han inte ska visa sin fula sida utåt.
Jockiboi tycker vi ska glömma allt han skrivit i bloggen för att "Han är Joakim Lundell nu", men nej Jockiboi... Fasaden är Joakim Lundell. Du är lika rutten idag som när du var med i Kungarna av Tylösand.
Citera
2026-06-05, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Balansen mellan vad som han egentligen ser som skada i förhållande till hans inkomster, antal följare (?) och visningar, för att inte glömma listan på priser, är extremt ojämn. Hur många priser har han vunnit förresten? Som inte är framröstade av följare? Listan han bifogat är gammal skåpmat där det mest handlar om Youtube och röster från följare. Hur många följare har han egentligen? Kan det röra sig om 5-600 000?
Någonstans där ligger nog de verkliga siffrorna. Vilket jäkla luftslott! Hoppas att även denna sanningen kommer ut så att han får stå med rumpan bar och skämmas!
Citera
2026-06-05, 15:28
Medlem
cinmiks avatar
När Jocke köper följare så köper han 10k åt gången.
Citera
2026-06-05, 15:36
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Ingenting i media än. Det är djupt beklämmande. Att Jockiboi fått igenom den här narcissist-stämningen...
Citera
2026-06-05, 15:39
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
När Jocke köper följare så köper han 10k åt gången.
Vet du om det finns bevis för detta?

Jag menar inte att jag ifrågasätter att det är så, jag är fullständigt övertygad om att det förhåller sig på det sättet. Jag undrar dock om det finns bevis. I så fall tycker jag att media bör informeras. Varför ska han få komma undan när Blondinbella föll hårt?!

Tror ni att Jonna är medveten om de uppblåsta siffrorna? Skrattar högt åt att han skriver att han har 3,2 miljoner följare!
Citera
2026-06-05, 15:40
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Vet du om det finns bevis för detta?

Jag menar inte att jag ifrågasätter att det är så, jag är fullständigt övertygad om att det förhåller sig på det sättet. Jag undrar dock om det finns bevis. I så fall tycker jag att media bör informeras. Varför ska han få komma undan när Blondinbella föll hårt?!

Tror ni att Jonna är medveten om de uppblåsta siffrorna? Skrattar högt åt att han skriver att han har 3,2 miljoner följare!
Jag tror Jockiboi blåst Jonna att dom är större än vad de egentligen är.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-06-05 kl. 16:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in