Citat:
Ursprungligen postat av
Dinlilladotter
Hoppas också vi slipper det. Sedan tacoparet hände tycker jag det är pinsamt tydligt att många är med för att bli influensers. Sämst tycker jag om Arvid och Ida. Strax efter dem Dennis och Jannica. Det borde vara en regel att paren klädsamt ska försvinna ur media när deras säsong är över.
Det började redan med Maxime och Emil, men jag kunde ändå tolerera dem och till viss del även tacoparet. Sen var marknaden definitivt mättad. 🤣
Har svårast för exakt samma två par som du, de saknar fullständigt integritet, är med i pinsamma efterprogram om sex som när Arvid åkte till något sexcenter för att hitta sin orgasmpunkt i analen,
(VARFÖR BLEV DET ETT HELT TV-PROGRAM OM DETTA??) och använder sina barn som dragplåster i tid och otid, som nu när Dennis och Jannika postar ett inlägg där de håller i sin son och skriver om hur sorgligt det är att han inte får bli storebror för de fick missfall.
PÅ RIKTIGT, jag förstår att det är skönt för er att få folks sympatier för missfallet och beklagar att ni gick igenom detta, men måste ni verkligen skaffa det genom att exploatera erat barn så? Han har ju ingenting att säga till om och ska inte behöva agera dragplåster för er!