Citat:
Ursprungligen postat av
Allanamn
Det här med att dom pratade om sex. Javisst det är en del av ett förhållande men alla normalintelligenta människor mellan 18-60 år vet att det inte är helt ovanligt att inte få orgasm vid sex. Vill man ha tips på hur det kan lösas så är Google cirka en millimeter bort. Samma med att det kan vara svårt att ”komma” när man tar ADHD medicin.
Jag tycker sex hör till privatlivet och inte till att tas upp på tv framför t ex Jasmines och Henkes släktingar som garanterat kollar.
Så där var det skämskudde, ja.
Jag tror inte på nåt av paren. Anna VILL så gärna vara kär i John men nej det är hon inte.
Emilia och Sofie är för olika, Jasmine och Henrik oxå.
Jag är övertygad om att man ska ha nån som är lik en själv.
Tänker som Allanamn. Ingen av paren kommer hålla i och framåt forever gifta. Det jag förundras över. Kanske är jag vansinnigt pryd och blyg🤷🏼♀️ Med mina mått mätt i mitt liv av erfarenhet av att dejta, flörta, umgås och känna in intresse och vara öppen och nyfiken över att lära känna en fräsch ny eventuell, partner. Är att jag inte pussar, ligger sked i sängen, är bekväm med att kramas, hålla om eller bli omhållen, kyssas, smeka armen, fingra i varandras hår, hålla handen, hångla mm som eventuellt leder till sex tillsammans.För dessa par verkar det vara helt okej. Minus det första paret som skilde sig. Många vänner har jag. Gamla vänner. Och nya vänner jag nyss har träffat. Som jag lär känna och finner likhet och gemenskap med. Äldsta vännerna älskar jag, för att de är som de är. De nya fortsätter jag lära känna. Både män och kvinnor. Inte fan håller jag dem i handen, pussas, kramas och gosar med🤔 I gvfö ses det legitimt rätt väldigt fort, helt som om att det är"naturligaste" pang på med en total främling.