2026-06-07, 21:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
nej för då var det VIP eller vad det hette och fördomsshowen

Då kom den nog bara på SVT PLAY kl 20, men kolla där
Citera
2026-06-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Alla sa ja men hur ser det ut idag?

Hur vet du det?
Citera
2026-06-07, 22:04
Medlem
Någon som sett senaste avsnittet och kan berätta vilka som sa ja respektive nej.
Tydligen kan man inte se program på SVT om man är utomlands. Public service...
Citera
2026-06-07, 22:13
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Någon som sett senaste avsnittet och kan berätta vilka som sa ja respektive nej.
Tydligen kan man inte se program på SVT om man är utomlands. Public service...
Alla sa ja! Nästa söndag får vi veta om det höll!
Citera
2026-06-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Alla sa ja! Nästa söndag får vi veta om det höll!

Okej, tack snälla för svar.
Citera
2026-06-07, 22:29
Medlem
Isefises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamn
Det här med att dom pratade om sex. Javisst det är en del av ett förhållande men alla normalintelligenta människor mellan 18-60 år vet att det inte är helt ovanligt att inte få orgasm vid sex. Vill man ha tips på hur det kan lösas så är Google cirka en millimeter bort. Samma med att det kan vara svårt att ”komma” när man tar ADHD medicin.
Jag tycker sex hör till privatlivet och inte till att tas upp på tv framför t ex Jasmines och Henkes släktingar som garanterat kollar.
Så där var det skämskudde, ja.

Jag tror inte på nåt av paren. Anna VILL så gärna vara kär i John men nej det är hon inte.
Emilia och Sofie är för olika, Jasmine och Henrik oxå.
Jag är övertygad om att man ska ha nån som är lik en själv.
Tänker som Allanamn. Ingen av paren kommer hålla i och framåt forever gifta. Det jag förundras över. Kanske är jag vansinnigt pryd och blyg🤷🏼‍♀️ Med mina mått mätt i mitt liv av erfarenhet av att dejta, flörta, umgås och känna in intresse och vara öppen och nyfiken över att lära känna en fräsch ny eventuell, partner. Är att jag inte pussar, ligger sked i sängen, är bekväm med att kramas, hålla om eller bli omhållen, kyssas, smeka armen, fingra i varandras hår, hålla handen, hångla mm som eventuellt leder till sex tillsammans.För dessa par verkar det vara helt okej. Minus det första paret som skilde sig. Många vänner har jag. Gamla vänner. Och nya vänner jag nyss har träffat. Som jag lär känna och finner likhet och gemenskap med. Äldsta vännerna älskar jag, för att de är som de är. De nya fortsätter jag lära känna. Både män och kvinnor. Inte fan håller jag dem i handen, pussas, kramas och gosar med🤔 I gvfö ses det legitimt rätt väldigt fort, helt som om att det är"naturligaste" pang på med en total främling.
Citera
2026-06-08, 00:12
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenis84
Hur vet du det?

Citera
2026-06-08, 00:22
Medlem
Nej nu var det måndagens avsnitt som gick i repris.
Citera
2026-06-08, 01:16
Medlem
Det paret som jag blev allra gladast över att de sa jag var Anna och John de är lika smarta på nåt sätt. Men kan inte Anna klä sig fint nån gång??? Komma dit i en sketen t-shirt. Det är möjligt att tishan är dyr men ändå en tisha.

Att henke hade shorts och såg slafsig ut var mer väntat.
Citera
2026-06-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Revenge dressen gjorde mig faktiskt övertygad om att hon var osäker på Sofies svar 🤣

Vad menar du med det? Att klänningen var för snygg eller? Jag tycker de ska klä upp sig för det är högtidligt och inte komma i en t-shirt.
Citera
2026-06-08, 01:44
Medlem
Men hur ofta ska de yngla av sig egentligen?

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fper malink.php%3Fstory_fbid%3Dpfbid02GowhFYYQehyEQJyfN dCjvMFesjTCguJKYVmz6JfJCgzX2NhKigKEVhZQa2zChVFYl%2 6id%3D61585368359793&show_text=true&width=500" width="500" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>
Citera
2026-06-08, 01:54
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Men hur ofta ska de yngla av sig egentligen?

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fper malink.php%3Fstory_fbid%3Dpfbid02GowhFYYQehyEQJyfN dCjvMFesjTCguJKYVmz6JfJCgzX2NhKigKEVhZQa2zChVFYl%2 6id%3D61585368359793&show_text=true&width=500" width="500" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>

Du misslyckades med länken. Vilket par handlar det om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in