2026-06-07, 11:48
  #181
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Återigen, jag har inge mentala problem och behöver inte söka hjälp. Nä, nu är du ute i din fantasi om ofredande och hemfridsbrott. Du har vanföreställningar om det, kom tillbaka till verkligheten. Du ljuger om det. Du påstår dig bara med lösa grunder om mig.

Jag tycker de som fällde Peyman Kia för spioneri behöver hjälp som har mentala problem. Han skall bli frisläppt.

Nu, åter till frågan om migration. Jag anser flyktingsvågen 2015 det värsta grunden till alla ökad kriminalitet.


Du lider uppenbarligen utav vanföreställningar och mytomani och det behöver du söka hjälp för.

Jag förstår verkligen inte hur du kan ha så dålig koll på lagar och regler när Google är gratis att använda.
Eller är det så att dina vanföreställningar inte tillåter dig att acceptera det faktum att du bara är en snuskgubbe som ofredar dina grannar och inte en hemlig agent på spaningsuppdrag när du tittar in genom deras fönster?
Citera
2026-06-07, 11:59
  #182
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du lider uppenbarligen utav vanföreställningar och mytomani och det behöver du söka hjälp för.

Jag förstår verkligen inte hur du kan ha så dålig koll på lagar och regler när Google är gratis att använda.
Eller är det så att dina vanföreställningar inte tillåter dig att acceptera det faktum att du bara är en snuskgubbe som ofredar dina grannar och inte en hemlig agent på spaningsuppdrag när du tittar in genom deras fönster?
Återigen, jag har inga vanföreställningar och inte mytomani och behöver inte hjälp. Samma replik, det vet du. Jag är ingen "snuskgubbe".

Det där med att jag tar en kikare och kollar in i fönster från min lägenhet, där sade jag en lögn. Ville bara se reaktionen.

Men det är inte så svårt din blånekare att söka upp vad spioneri är för ett brott. Jag har för mig att jag har citerat det för dig från Säkerhetspolisens hemsida. Jag förstår inte varför folk inte läser spioneri lagen och tar det seriöst.
Citera
2026-06-07, 12:14
  #183
Medlem
Kirk03Linds avatar
De som allvarligt tror att Peyman Kia var spion lider av vanföreställningar, inre psykos och är långt bort från verkligheten och ljuger.

Han är ingen spion, han ska bli frisläppt.
Citera
2026-06-07, 12:19
  #184
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Återigen, jag har inga vanföreställningar och inte mytomani och behöver inte hjälp. Samma replik, det vet du. Jag är ingen "snuskgubbe".

Det där med att jag tar en kikare och kollar in i fönster från min lägenhet, där sade jag en lögn. Ville bara se reaktionen.

Du fortsätter bevisa att du är en lögnare och mytoman.
Snälla sök hjälp, inte bara för din skulle men också för din familjs.
Citera
2026-06-07, 12:21
  #185
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du fortsätter bevisa att du är en lögnare och mytoman.
Snälla sök hjälp, inte bara för din skulle men också för din familjs.
Återigen, jag ljuger inte och är inte mytoman och behöver inte hjälp. De som fällde Peyman Kia för spioneri är mytoman och ljuger och behöver hjälp.

Kan vi prata om något annat?
Citera
2026-06-07, 13:36
  #186
Medlem
BestOfSektens avatar
Ända sedan Kevin kom in i sin egna flashbacktråd och började veva så står en sak klart. Något står inte rätt till i hans huvud. Absolut, han stammar och har autism men det är långt ifrån grundproblemet. Det är någon fantastisk kombination av psykos, mytomani, vanföreställningar och andra diverse inbillningar.

Han är inte en sund person, tar illa upp över saker som helt ärligt talat inte ens är en förolämpning och har ett ego större än han kan hantera. Säger någon att han har fel så är det tvärtom enligt honom utan att förklara varför.

På något sätt gör det väldigt tydligt varför han blev utfryst i gymnasiet, varför han inte klarade av journalistlinjen och varför han helt ärligt blir trollad på tiktok så mycket som han blir.

Han kommer läsa detta och sedan lägga någon dåligt formulerad kommentar som precis går att förstå för att sedan påstå att jag kallar honom en massa saker.
Citera
2026-06-07, 14:38
  #187
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Återigen, jag ljuger inte och är inte mytoman och behöver inte hjälp. De som fällde Peyman Kia för spioneri är mytoman och ljuger och behöver hjälp.

Kan vi prata om något annat?

Berätta så utförligt du bara kan om hur du fick kontakt med rysk underrättelsetjänst och hur er kontakt sen såg ut.
Citera
2026-06-07, 14:43
  #188
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Ända sedan Kevin kom in i sin egna flashbacktråd och började veva så står en sak klart. Något står inte rätt till i hans huvud. Absolut, han stammar och har autism men det är långt ifrån grundproblemet. Det är någon fantastisk kombination av psykos, mytomani, vanföreställningar och andra diverse inbillningar.

Han är inte en sund person, tar illa upp över saker som helt ärligt talat inte ens är en förolämpning och har ett ego större än han kan hantera. Säger någon att han har fel så är det tvärtom enligt honom utan att förklara varför.

På något sätt gör det väldigt tydligt varför han blev utfryst i gymnasiet, varför han inte klarade av journalistlinjen och varför han helt ärligt blir trollad på tiktok så mycket som han blir.

Han kommer läsa detta och sedan lägga någon dåligt formulerad kommentar som precis går att förstå för att sedan påstå att jag kallar honom en massa saker.
Jaha, nu ska vi prata om gymnasiet igen. Trodde vi var färdiga med det ämnet.

Jag får helt enkelt leva med det här. "Blir trollad"... Något du tagit från Sverigedemokraterna? Jag har inte dåliga formulerade kommentarer.

Jag skulle vilja nämna så många namn som jag anser lever i vanföreställningar och psykos och allt annat ni har kallat mig för som förtjänar få allt sånt som ni har sagt till mig om. Men sån är inte jag.

Ni tror hellre på någon som begått ofredande eller våldtäkt än på nån som begått spioneri och erkänner. Ja ja, så är världen idag. Kan inte ändra på det.

Vad är det du vill, BestOfSekten? Tycker du om mobbningen mot mig, driva och göra åtlöje?
Citera
2026-06-07, 15:44
  #189
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Berätta så utförligt du bara kan om hur du fick kontakt med rysk underrättelsetjänst och hur er kontakt sen såg ut.
Äntligen, nu börjar du bli seriös. Till slut och öppen att lyssna. Din tröga...

Nå, jag ska ge så utförligt som möjligt. Såhär var det:
Efter incidenten på Teamveckan-20, 26/9-2020, så började utfrysningen veckan efter jag kom tillbaka till skolan. Eller den era som jag helst vill kalla, the cold war, med tanke på annan synonym för köld (frysning, kallt osv). Jag hade sån indignation och hämndlysten inre ilska och ville ge igen på klassen, poetisk rättvisa. Då tänkte jag vad jag skulle göra, något ovanligt och något som inte behövde bli något blodigt i slutändan och skulle bli kallblod mördare resten av mitt liv. Så ond är jag inte. Då tänkte jag spioneri. Jag ringde ryska ambassaden och erbjöd mig att sälja papper till de, de kopplade mig till någon manlig sekreterare. En Kirill Ioskevich, finns på listan över ambassad personal: Källa: Government.se https://share.google/K4OlOWfooKfaatSlH. Han bad mig skicka över 1 000 kr i kontant i kuvert till ambassaden. Vi pratade engelska, men han kunde lite svenska. Tog en och en halv månad tills jag blev uppringd av samma person. Då frågade han hur det skulle gå till att lämna över pappren, jag föreslog vid en björk vid Lillfjärden i Hudiksvall -uppenbart med tanke på att jag gick på gymnasiet och hade tid på lunchrasten att gå runt sjön - där jag markerade med kottar eller stenar på ett diskret särskilt sätt. En så kallad död brevlåda, som det heter i den spion världen och klassisk metod by the book. Jag lämnade en USB sticka i en plastpåse där under grejerna fyra gånger under min tid på gymnasiet. Jag fick köpa nya gång på gång. Och jag kollade upp att de inte var kvar, tog bara två dagar per gång tills de försvann. Jag vet dock inte vem som var upphämtaren eller kuriren, men samtidigt en eller två veckor efter fick jag ett kvitto från ett företag som jag tänker inte nämna utan bara för rättegången på 1 000 kr. Alltså sammanlagt 4 000 kr för att ha sålt ut information - PANG, du bröt mot BrB 19:5 - om min klass, dess adress, politiska färgpalett, åsiktsregistrering och små observationer om de och vad de har sagt om si och så och gällande deras utfrysnings metoder mot mig. Jag tänkte då om min klass "här får ni igen". Sen så fick jag ett meddelande av okänd avsändare med ett enkelt ord "Layout". Då ville de att jag skulle fotografera skolans alla lokaler och korridorer osv. Varför vet jag inte, men jag gjorde det ändå och lade till i USB minnet. Någon extra peng för det fick jag inte. Jag fick ett USB tillbaka en gång, som inte var mitt, med deras "underrättelserapporter" om något som jag kommer bara säga i rättegången men som jag tyckte "jaha, vad ska jag med det här till och veta?".

Jag försökte nå ambassaden igen i slutet av min tid på gymnasiet gällande hur jag skulle fortsätta, men de svarade. Ända tills våren 2024 blev jag uppringd av ett polskt nummer, det var Kirill Ioskevich som ridge. Fast han har ryskt nummer. Han tog i kontakt med mig eftersom han hade fått kännedom om att jag hade börjat jobba som lokalvårdare på Samhall (det står på min Facebook sida), han tänkte att jag skulle fota av de papper som låg löst på de kontor på olika ställen där jag städade när ingen såg. Det var få ställen som var av intresse. Jag fick lite mer betalt, men ingen jätte summa. Jag tackade ja, det är som ett gift att fortsätta med det där. Stig Bergling kan bekräfta den känslan [url]https://youtu.be/sQK9zQt8ibQ?t=1737 Så då gjorde jag det, bestämde en ny plats för död brevlåda och sen så fick jag nog. Jag fick dåligt samvete. Så då sommaren 2025 bestämde jag mig för att avveckla den lilla tjänsten med ryssen, jag fick lite ryskt hot om jag skulle säga si eller så så om vad jag fick veta från de skulle de ta fram de kvitton och rapporter om mig ge över till den svenska underrättelsetjänsten. Varför säger jag allt detta? Jo, nån gång kommer sanningen fram och hålla hemligheter i sig i längden är kämpigt. Något kodnamn hade jag inte.

Du kommer återigen säga att jag har vanföreställningar och inre psykos och det, skratta åt mig och håna. Men det är det seriösa svar du får för din uppriktiga fråga. Så låg det till. Om du vill har mer svar utav det jag inte kan säga här får du åtala mig för spioneri och vara med som åhörare i rättegången.
Citera
2026-06-07, 16:07
  #190
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Äntligen, nu börjar du bli seriös. Till slut och öppen att lyssna. Din tröga...

Nå, jag ska ge så utförligt som möjligt. Såhär var det:
Efter incidenten på Teamveckan-20, 26/9-2020, så började utfrysningen veckan efter jag kom tillbaka till skolan. Eller den era som jag helst vill kalla, the cold war, med tanke på annan synonym för köld (frysning, kallt osv). Jag hade sån indignation och hämndlysten inre ilska och ville ge igen på klassen, poetisk rättvisa. Då tänkte jag vad jag skulle göra, något ovanligt och något som inte behövde bli något blodigt i slutändan och skulle bli kallblod mördare resten av mitt liv. Så ond är jag inte. Då tänkte jag spioneri. Jag ringde ryska ambassaden och erbjöd mig att sälja papper till de, de kopplade mig till någon manlig sekreterare. En Kirill Ioskevich, finns på listan över ambassad personal: Källa: Government.se https://share.google/K4OlOWfooKfaatSlH. Han bad mig skicka över 1 000 kr i kontant i kuvert till ambassaden. Vi pratade engelska, men han kunde lite svenska. Tog en och en halv månad tills jag blev uppringd av samma person. Då frågade han hur det skulle gå till att lämna över pappren, jag föreslog vid en björk vid Lillfjärden i Hudiksvall -uppenbart med tanke på att jag gick på gymnasiet och hade tid på lunchrasten att gå runt sjön - där jag markerade med kottar eller stenar på ett diskret särskilt sätt. En så kallad död brevlåda, som det heter i den spion världen och klassisk metod by the book. Jag lämnade en USB sticka i en plastpåse där under grejerna fyra gånger under min tid på gymnasiet. Jag fick köpa nya gång på gång. Och jag kollade upp att de inte var kvar, tog bara två dagar per gång tills de försvann. Jag vet dock inte vem som var upphämtaren eller kuriren, men samtidigt en eller två veckor efter fick jag ett kvitto från ett företag som jag tänker inte nämna utan bara för rättegången på 1 000 kr. Alltså sammanlagt 4 000 kr för att ha sålt ut information - PANG, du bröt mot BrB 19:5 - om min klass, dess adress, politiska färgpalett, åsiktsregistrering och små observationer om de och vad de har sagt om si och så och gällande deras utfrysnings metoder mot mig. Jag tänkte då om min klass "här får ni igen". Sen så fick jag ett meddelande av okänd avsändare med ett enkelt ord "Layout". Då ville de att jag skulle fotografera skolans alla lokaler och korridorer osv. Varför vet jag inte, men jag gjorde det ändå och lade till i USB minnet. Någon extra peng för det fick jag inte. Jag fick ett USB tillbaka en gång, som inte var mitt, med deras "underrättelserapporter" om något som jag kommer bara säga i rättegången men som jag tyckte "jaha, vad ska jag med det här till och veta?".

Jag försökte nå ambassaden igen i slutet av min tid på gymnasiet gällande hur jag skulle fortsätta, men de svarade. Ända tills våren 2024 blev jag uppringd av ett polskt nummer, det var Kirill Ioskevich som ridge. Fast han har ryskt nummer. Han tog i kontakt med mig eftersom han hade fått kännedom om att jag hade börjat jobba som lokalvårdare på Samhall (det står på min Facebook sida), han tänkte att jag skulle fota av de papper som låg löst på de kontor på olika ställen där jag städade när ingen såg. Det var få ställen som var av intresse. Jag fick lite mer betalt, men ingen jätte summa. Jag tackade ja, det är som ett gift att fortsätta med det där. Stig Bergling kan bekräfta den känslan [url]https://youtu.be/sQK9zQt8ibQ?t=1737 Så då gjorde jag det, bestämde en ny plats för död brevlåda och sen så fick jag nog. Jag fick dåligt samvete. Så då sommaren 2025 bestämde jag mig för att avveckla den lilla tjänsten med ryssen, jag fick lite ryskt hot om jag skulle säga si eller så så om vad jag fick veta från de skulle de ta fram de kvitton och rapporter om mig ge över till den svenska underrättelsetjänsten. Varför säger jag allt detta? Jo, nån gång kommer sanningen fram och hålla hemligheter i sig i längden är kämpigt. Något kodnamn hade jag inte.

Du kommer återigen säga att jag har vanföreställningar och inre psykos och det, skratta åt mig och håna. Men det är det seriösa svar du får för din uppriktiga fråga. Så låg det till. Om du vill har mer svar utav det jag inte kan säga här får du åtala mig för spioneri och vara med som åhörare i rättegången.
Så du ska alltså ha sålt information om folk du gick i gymnasiet med för att du får konsekvenser för ditt agerande? Fuck around and find out.
Citera
2026-06-07, 16:13
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Äntligen, nu börjar du bli seriös. Till slut och öppen att lyssna. Din tröga...

Nå, jag ska ge så utförligt som möjligt. Såhär var det:
Efter incidenten på Teamveckan-20, 26/9-2020, så började utfrysningen veckan efter jag kom tillbaka till skolan. Eller den era som jag helst vill kalla, the cold war, med tanke på annan synonym för köld (frysning, kallt osv). Jag hade sån indignation och hämndlysten inre ilska och ville ge igen på klassen, poetisk rättvisa. Då tänkte jag vad jag skulle göra, något ovanligt och något som inte behövde bli något blodigt i slutändan och skulle bli kallblod mördare resten av mitt liv. Så ond är jag inte. Då tänkte jag spioneri. Jag ringde ryska ambassaden och erbjöd mig att sälja papper till de, de kopplade mig till någon manlig sekreterare. En Kirill Ioskevich, finns på listan över ambassad personal: Källa: Government.se https://share.google/K4OlOWfooKfaatSlH. Han bad mig skicka över 1 000 kr i kontant i kuvert till ambassaden. Vi pratade engelska, men han kunde lite svenska. Tog en och en halv månad tills jag blev uppringd av samma person. Då frågade han hur det skulle gå till att lämna över pappren, jag föreslog vid en björk vid Lillfjärden i Hudiksvall -uppenbart med tanke på att jag gick på gymnasiet och hade tid på lunchrasten att gå runt sjön - där jag markerade med kottar eller stenar på ett diskret särskilt sätt. En så kallad död brevlåda, som det heter i den spion världen och klassisk metod by the book. Jag lämnade en USB sticka i en plastpåse där under grejerna fyra gånger under min tid på gymnasiet. Jag fick köpa nya gång på gång. Och jag kollade upp att de inte var kvar, tog bara två dagar per gång tills de försvann. Jag vet dock inte vem som var upphämtaren eller kuriren, men samtidigt en eller två veckor efter fick jag ett kvitto från ett företag som jag tänker inte nämna utan bara för rättegången på 1 000 kr. Alltså sammanlagt 4 000 kr för att ha sålt ut information - PANG, du bröt mot BrB 19:5 - om min klass, dess adress, politiska färgpalett, åsiktsregistrering och små observationer om de och vad de har sagt om si och så och gällande deras utfrysnings metoder mot mig. Jag tänkte då om min klass "här får ni igen". Sen så fick jag ett meddelande av okänd avsändare med ett enkelt ord "Layout". Då ville de att jag skulle fotografera skolans alla lokaler och korridorer osv. Varför vet jag inte, men jag gjorde det ändå och lade till i USB minnet. Någon extra peng för det fick jag inte. Jag fick ett USB tillbaka en gång, som inte var mitt, med deras "underrättelserapporter" om något som jag kommer bara säga i rättegången men som jag tyckte "jaha, vad ska jag med det här till och veta?".

Jag försökte nå ambassaden igen i slutet av min tid på gymnasiet gällande hur jag skulle fortsätta, men de svarade. Ända tills våren 2024 blev jag uppringd av ett polskt nummer, det var Kirill Ioskevich som ridge. Fast han har ryskt nummer. Han tog i kontakt med mig eftersom han hade fått kännedom om att jag hade börjat jobba som lokalvårdare på Samhall (det står på min Facebook sida), han tänkte att jag skulle fota av de papper som låg löst på de kontor på olika ställen där jag städade när ingen såg. Det var få ställen som var av intresse. Jag fick lite mer betalt, men ingen jätte summa. Jag tackade ja, det är som ett gift att fortsätta med det där. Stig Bergling kan bekräfta den känslan [url]https://youtu.be/sQK9zQt8ibQ?t=1737 Så då gjorde jag det, bestämde en ny plats för död brevlåda och sen så fick jag nog. Jag fick dåligt samvete. Så då sommaren 2025 bestämde jag mig för att avveckla den lilla tjänsten med ryssen, jag fick lite ryskt hot om jag skulle säga si eller så så om vad jag fick veta från de skulle de ta fram de kvitton och rapporter om mig ge över till den svenska underrättelsetjänsten. Varför säger jag allt detta? Jo, nån gång kommer sanningen fram och hålla hemligheter i sig i längden är kämpigt. Något kodnamn hade jag inte.

Du kommer återigen säga att jag har vanföreställningar och inre psykos och det, skratta åt mig och håna. Men det är det seriösa svar du får för din uppriktiga fråga. Så låg det till. Om du vill har mer svar utav det jag inte kan säga här får du åtala mig för spioneri och vara med som åhörare i rättegången.

Fast...du motsäger ju dig själv flera gånger? It makes no sense

Min favoritsak i denna fantasi är att du tror inte att SÄPO redan skulle fångat upp detta om det var sant, eftersom du sitter och öppet skriver om det. Som någon skrev, Egot och vanföreställningarna börjar bli bisarra. Ta o logga av internet ett tag, jobba lite på dig själv osv. För det finns bara en värld där detta är sant, och det är i ditt huvud.
Citera
2026-06-07, 16:46
  #192
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Fast...du motsäger ju dig själv flera gånger? It makes no sense

Min favoritsak i denna fantasi är att du tror inte att SÄPO redan skulle fångat upp detta om det var sant, eftersom du sitter och öppet skriver om det. Som någon skrev, Egot och vanföreställningarna börjar bli bisarra. Ta o logga av internet ett tag, jobba lite på dig själv osv. För det finns bara en värld där detta är sant, och det är i ditt huvud.
Legalisera spioneri!!
Spioneri, lögner, vanföreställningar och desinformation är ett mycket bra verktyg.

Peyman Kia blev dömd för något fantasi påhopp. Han skall bli frisläppt! Jag vet mycket väl om Säkerhetspolisens metoder och de, men återigen är jag ingen anställd expert utan har bara studerat det i många år.

Ni tror att Peyman Kia verkligen var spion. Ha! Vilken fantasi lever ni i? Ta och läs på vad spioneri egentligen är, finns på Säkerhetspolisen hemsida.

Ni skulle hellre ta på allvar och inte göra åtlöje om jag skulle erkänna om jag våldtog någon, där skulle du inte säga att jag levde i fantasi och vanföreställningar om jag erkände det. Eller hur? Ja! Det har ni en helt annan uppfattning om. Men nu har jag såklart inte gjort det, så hemsk är jag inte och förstår hur illa det är.

Hela denna Flashback tråd ska loggas ut och tas bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in