Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Det här är så urbota korkat så jag vet inte vad.
Du tror alltså på allvar att du kan lura i oss att en rysk agent skulle vara intresserad utav information om ett gäng random gymnasieelever och layouten på en skola de enkelt kan få tag på ändå?
Ännu en gång bevisar du att du lever i en fantasivärld.
Var "utfrysningen" efter Teamveckan så traumatisk för dig att du blev tvungen att gömma dig i den här fantasin för att du inte klarar av att ta ansvar för ditt vidriga beteende under Teamveckan?
Lura? Jag har sagt sanningen, men ni vägrar att tro på det. Vissa brott är för bra för att vara sant. Nåväl, återigen så kommer man undan med det. Ni skulle hellre tro på om jag förklarade hur en våldtäkt gick till, eller hur? Där skulle du inte säga att jag lurar och lever i vanföreställningar, eller hur? Det är något helt annat. Jag vet det är sjuk jämförelse, men ibland måste jag krydda till mina argument för att bevisa min mening.
Du vet inte vad som hände på Teamveckan-20. Du var inte där. Du var inte en del av min klass. Du har inte hört allt hela bilden av det. Så kom ned i verkligheten och låt det där vara och anklaga mig inte för lösa grunder som du har hört via kedjebrev.
Hur många dagar ska vi hålla på såhär? Kan vi inte prata om något annat om mig? Eller vad tycker du?