2026-06-06, 21:12
Medlem
Ok, han friade inför andra? Ja vad svarar man på det? Ja givetvis. Och speciellt Pernilla som har sådana problem om det blir jobbigt enligt Bianca. Detta har hon sagt flera gånger om sin mor, att hon bara skrattar bort jobbiga situationer, hon fixar det helt enkelt inte. Vilket han givetvis kände till. Smart den där Bauer 😏.
Tror också mer på Emilio, de känner varandra väl. Och har förhoppningsvis mognat och lämnat det gamla bakom sig. Tror även det skulle glädja deras gemensamma barn.
Och ni nu som tycker att de är ju "vuxna" så kan jag berätta att åldern har ingen betydelse där. Man blir glad, ledsen, förbannade , t o m för sina åldrande päron. För deras skull och för sin egen.
Så vem vet.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Ett spel för galleriet absolut. Idag fyller olivers barn år och Bauers barnbarn Colin? Kallad Colle av Moffa 🤣 PW filmat från kalaset och Oliver såg så besvärad ut.Blicken han gav söger allt. Mycket stel stämning med vuxna i sofforna och ungarna på golvet. Bauer kramade om sin mamma. Barn brukar härma omgivningen men aldrig sett en vuxen som härmas omgivningen som han. Nu lägger han ut kärkeksförklarinar till höger och vänster på mamma och barnbarn osv. Precis som PW. Han måste på nåt vis vara som hon. Så extremlöjlig och fjantig han är.
En sak är då säker. Hade Bauer friat till PW på tu man hand så tror jag inte att hon hade svarat ja. Nu var han så ful och friade inför hela familjen. Vad skulle hon ha svarat liksom?
Tror hon har ångrat detta från start. Hon borde ta Emilio istället. Dom är betydligt mer lika varandra och verkar ha kul ihop igen.
Citera
2026-06-07, 09:41
Medlem
Citat:
Exakt! Vem skulle inte påverkas?... tänker att när det gäller Bauer så har hon alltid varit så snål på något sätt. Hon bjöd honom på lunch på parkeringen utanför hans jobb. Hade det varit Bianca så hade det varit minst 7 rätter på bordet i Östermalmshallen ( som den otacksamma ungen sedan kilar hem och kräks upp).
Nu bjuder hon honom på en typ tunbrödrulle i skogen med skumpa till . Hade det varit Benjamin så minst 10 Carbonara med kanelbulle inne i stan eller levererat med Foodora CB han bara flinar med och tycker att det är mysigt. Snacka om att stå sist i tronföljden.Att han orkar karln !

"Orken" heter pengar, status och TV. 🙄

Den här typen håller sig kvar som en igel... Ska CB byta bort det här livet gör han det för ett likadant.

Är övertgad om att andra kändiskvinnor charmas högt och lågt för en plan B.
Citera
2026-06-07, 11:49
Medlem
Ja han kommer aldrig byta bort det, tror tvärtom att han är en person det genererar energi hos. Och han vill ha det till varje pris. Och visst, de finns absolut, hoppa runt med honom ett tag. Han har väl fått klivit vidare några gånger för det verkar ju vara han som flyttar in. Förutom attefallshuset då, mellanlandningen inför Ps jättehus.
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
"Orken" heter pengar, status och TV. 🙄

Den här typen håller sig kvar som en igel... Ska CB byta bort det här livet gör han det för ett likadant.

Är övertgad om att andra kändiskvinnor charmas högt och lågt för en plan B.
Citera
2026-06-07, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ok, han friade inför andra? Ja vad svarar man på det? Ja givetvis. Och speciellt Pernilla som har sådana problem om det blir jobbigt enligt Bianca. Detta har hon sagt flera gånger om sin mor, att hon bara skrattar bort jobbiga situationer, hon fixar det helt enkelt inte. Vilket han givetvis kände till. Smart den där Bauer 😏.
Tror också mer på Emilio, de känner varandra väl. Och har förhoppningsvis mognat och lämnat det gamla bakom sig. Tror även det skulle glädja deras gemensamma barn.
Och ni nu som tycker att de är ju "vuxna" så kan jag berätta att åldern har ingen betydelse där. Man blir glad, ledsen, förbannade , t o m för sina åldrande päron. För deras skull och för sin egen.
Så vem vet.
Ja om jag minns rätt var dom uppe i fjällen någonstans, stuga med sprakande brasa mm. Tror Benjamin var med på nåt foto. Säkert Bianca med. Dom var måttligt roade. Hon fick en ring med en ananas. Vet inte om hon gjort om den .
Kom på nu att jag aldrig har hört PW prata om begagnat, loppisfynd, återbruk eller liknande så då undrar jag ju varför vigselringen promt skulle vara från en pantbank?. Hon ville bara ha nåt billigt typ. Han pröjsade typ 4000:- men hade väl kunnat köpa en ny tycker man. Undrar varför hon inte ville det?🤔. Hon propsade på begagnat, inte han...Inte så märkvärdigt typ...
Citera
2026-06-07, 13:31
Medlem
Ok, då stämmer nog teorin om att han körde med "publik" för att hon inte skulle kunna backa. Stelt om t o m barnen undrade vad han höll på med. Nej hon brukar väl köpa nytt och gärna dyrt men hon ville väl inte få höra sedan att han lagt ner en förmögenhet på henne för det verkar inte vara till ett genuint bröllop. Mer att spela på för WV och tittarrna. Men även inför släkt och vänner. Tror hon blev tagen på sängen och fick bara svälja hans upplägg.
Citat:
Ja om jag minns rätt var dom uppe i fjällen någonstans, stuga med sprakande brasa mm. Tror Benjamin var med på nåt foto. Säkert Bianca med. Dom var måttligt roade. Hon fick en ring med en ananas. Vet inte om hon gjort om den .
Kom på nu att jag aldrig har hört PW prata om begagnat, loppisfynd, återbruk eller liknande så då undrar jag ju varför vigselringen promt skulle vara från en pantbank?. Hon ville bara ha nåt billigt typ. Han pröjsade typ 4000:- men hade väl kunnat köpa en ny tycker man. Undrar varför hon inte ville det?🤔. Hon propsade på begagnat, inte han...Inte så märkvärdigt typ...
Citera
2026-06-07, 13:53
Medlem
Citat:

Bianca och Benjamin var med, tror att även Teo fick äran att beskåda frieriet. Christian satt på deras favoritlåt och föll sedan på knä och friade.
Citera
2026-06-07, 23:34
Medlem
Citat:

Oavsett vad man tycker om Ch så tycker jag faktiskt det var personligt och fint med en ananasring. Lite tanke bakom och hon älskar ju ananaser. Däremot satt ju hon och barnen och hånskrattade åt den bakom ryggen på honom. Fult och lite äckligt nyrikbeteende!
Citera
2026-06-08, 07:45
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Oavsett vad man tycker om Ch så tycker jag faktiskt det var personligt och fint med en ananasring. Lite tanke bakom och hon älskar ju ananaser. Däremot satt ju hon och barnen och hånskrattade åt den bakom ryggen på honom. Fult och lite äckligt nyrikbeteende!

Om inte CB hade påpekat ca hur många gånger som helst hur fantastiskt finurlig, snäll, omtänksam, romantisk etc han är som kommit på det här med ringen så hade man ju tyckt att han var just det.

Men eftersom han inte kan låta bli att slå på stora trumman för sin egen förträfflighet så ruttnar man ju bara på honom.
Citera
2026-06-08, 08:34
Medlem
Exakt, blir en väldigt otrevlig eftersmak att återigen ska ljuset falla över honom.
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Om inte CB hade påpekat ca hur många gånger som helst hur fantastiskt finurlig, snäll, omtänksam, romantisk etc han är som kommit på det här med ringen så hade man ju tyckt att han var just det.

Men eftersom han inte kan låta bli att slå på stora trumman för sin egen förträfflighet så ruttnar man ju bara på honom.
Citera
2026-06-08, 11:03
Bannlyst
Pernilla har gått ut med hon åter ska ha en föreställning under hösten, för att slippa christian?
Citera
2026-06-08, 11:35
Medlem
Sista föreställningen
Näst sista föreställningen
Nästnäst sista föreställningen

Ja vissa gör allt för att slippa vara hemma
🌟😅☺️

Citat:
Ursprungligen postat av Othael
Pernilla har gått ut med hon åter ska ha en föreställning under hösten, för att slippa christian?
Citera
2026-06-08, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100

Fast han fattar ju inte att han leker med rika kändisar nu... Han är accepterad i de kretsarna så länge PW bestämmer.

Ger man sig in i kändisleken får man antingen leken tåla eller göra som M Wistam - hålla sig i bakgrunden. 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in