2008-01-06, 14:38
Medlem
Apspektakels avatar
Åh fy nej!
Citera
2008-01-06, 15:04
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Så säger bara fördomsfulla människor.

Och du har verkligen inget bättre att skriva? "Exakt hur ful är du?".. Som bekant ligger skönheten i betraktarens öga, vilket innebär att en ful person för dig kan vara en vacker person för en annan, eller är du för korkad för att inse att inte alla har samma inskränkta preferenser som du? För övrigt har jag inga svårigheter att få brudar på krogen, så nej, jag är inte ful.

Och vad har mina studieskulder med saken att göra? Men om du nu måste veta så kan du nog räkna efter själv: 2½ år, fullt lån. Knock yourself out.

2,5 år... det förklara saken, vart jobbar du? McDonald´s?

P.S Byt avatar D.S
Citera
2008-01-06, 16:50
Medlem
Vlaads avatar
Dum fråga.
Jag har som idelig regel att efter tredje dejten be min eventuellt blivande partner att genomgå en vad jag kallar acnescanning, och använder mig av denna för att hitta underliggande rodnader och svullnader under huden som möjligen skulle kunna blomma upp och bli ett acneliknande fragment. Hittils har jag efter samtliga inspektioner fått säga tack och hej och skickat notan med posten. Detta rättesnöre får mig för övrigt att må förträffligt och känna mig klar över mig själv och mina prioriteringar i livet. Någonstans måste ju ta mig fan ribban sättas.
Citera
2008-01-06, 17:45
Medlem
Alfons Åbergs avatar
Det är utsidan man blir intresserad av, men det är insidan man fastnar för.
Citera
2008-01-06, 17:56
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPlayboy
2,5 år... det förklara saken, vart jobbar du? McDonald´s?

P.S Byt avatar D.S

Nej, hurså? Vill du prata med din massah om att anställa mig?

Har du hört talas om ordet student någon gång? Standard treårig utbildning? Ringer det några klockor?

Och nej, jag tänker inte byta avatar för att de inte "når upp till" dina krav, SvenskLekpojke.
Citera
2008-01-06, 18:04
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Nej, hurså? Vill du prata med din massah om att anställa mig?

Har du hört talas om ordet student någon gång? Standard treårig utbildning? Ringer det några klockor?

Och nej, jag tänker inte byta avatar för att de inte "når upp till" dina krav, SvenskLekpojke.

Varför inte, om du är helt befriad från akne, så kan du få tvätta mina bilar...

P.S Det är JAG som är "massah", undersåte! D.S
Citera
2008-01-06, 18:24
Medlem
lancedances avatar
Bla bla bla..trams trams..insidan är viktigast..bla bla bla..
Herr Alfons sumerade det hela väldigt bra:
"Det är utsidan man blir intresserad av, men det är insidan man fastnar för."
Citera
2008-01-06, 18:28
Medlem
Azarins avatar
Jag skulle inte kunna göra det. Skulle jag däremot vara tillsammans med en tjej sedan tidigare, och hon helt plötsligt får kraftig acne så skulle jag försöka hjälpa henne/stå ut med det tills det försvinner.
Citera
2008-01-07, 12:19
Medlem
Studspojkens avatar
Acne? - Inga problem, bara hon inte är korkad.
Citera
2008-01-07, 16:08
Medlem
Tore Franss avatar
Hallå TS, ta och formulera om frågan till: Tjejer - skulle ni......killar med akne?
Detta p g a de flesta tjejer döljer sina hudproblem med ett några cm tjockt lager av smink. Lägg också till att på krogen (antar att det är TS syftar på) är jävligt taskig belysning och efter en bira för mycket blir nästan alla brudar snygga.
Citera
2008-01-07, 16:45
Medlem
Jag tror för det första att jag skulle bli jävligt förvånad om jag såg en person med hela ansiktet fullt med acne. Det är inte ofta man springer in i någon som har det, tycker jag iaf. Knappt folk som har lite.

Hursomhelst så går dom fetbort, finnar och personer som luktar illa är nog det värsta som finns. Mycket värre än långa, feta, korta.. ja, vad de nu än är folk anser som oattraktivt.
Citera
2008-01-07, 16:54
Medlem
Ledarens avatar
Nej aldrig i livet. Det säger väl en hel del om personen om den har massa finnar i ansiktet, hygien etc. Sen är det rätt äckligt med pizza-faces.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in