Citat:
Ursprungligen postat av
Famlove
Ja , det är inte konstigt att folk säger att dom ljuger då dom ändrar sina utsagor historier hela tiden
Undrar också varför det är hysch Hysch
Ok då är det 2 historier här också för det är inte så jag minns det .
Självklart önskar ingen att dom skulle ha råkat ut för det som hänt , det jag men många andra reagerar på är deras historia kring detta .
Tycker allt känns så himla konstigt.
Kanske jag som överreagerar pga att jag aldrig skulle dölja det som hänt utan prata om det . Här känns det mer som om dom döljer något el skäms
Mycket konstigt som pågår i familjen Hernestig.
Verkar inte vara guld och gröna skogar längre mellan Jeanette och Christer.
Men han har många företag och en hel del pengar så då går det kanske att härda ut för henne?
Kanske bara en tidsfråga innan hon flyttar till huset som Viktor har köpt till Nicci och barnen, så kul för Viktor när han ska hälsa på sin fru och barnen

!
Men såklart måste de ha barnvakt så de kan göra det Nicci drömmer om "ligga i natt", haha den låten var inte för hennes röst och koreografin inte för hennes kropp, istället för EPA-dunk kunde hon sjungit en lugnare låt och dansat ensam så hade hon inte behövt försöka synka både låt och de som dansade bakom, blev tyvärr pinsamt.
Jag har nog aldrig sett någon som pratar emot sig själv så mycket som Nicci och sedan tycker att alla är dumma och avundsjuka men såklart måste hon skylla på någon annan.