Igår, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Hoppas också han får mer tid med C❤️🙏 hans genuina glädje att fått träffa henne till slut syns så tydligt. Allt de hånfullt beskriver att C:s möten med A var inte bra (ännu en lögn) faller platt till marken.

Helt enig!❤️
Ja det blir rätt patetiskt när man försöker förstöra något och ljuga om det.
Det lyser verkligen om hela A när han pratar om C, otroligt fint och roligt att se trots de motgångar som funnits. Reagerade på att han lät ledsen däremot när han sa ”mitt namn”, hoppas C snart inser att han är hennes pappa 😢
Citera
Igår, 14:46
Medlem
Citat:
Tack för denna. Som jag skrev till Famlove, flaskan ser rakt av en kopia av F**ip D:s parfym och den första jag tänkte på. Han gjorde ett enormt jobb med lansering. Han verkar ha varit med från början till slut med att komponera dofterna.

Blir så märkligt att hon ska rida på den vågen med lättklädda bilder. Jag hade definitivt inte fattat parfymen utifrån bilderna, är det en damdoft, en herrdoft, en unisexdoft (som FD:s är)???

Ja, Många mindre/nystartade parfym-märken köper ofta färdiga “stock bottles” från glasproducenter och sätter sedan egen branding på dem.
N:s & FD:s flaskor är nästintill identiska. Det enda som skiljer är trycket/loggan. Möjligtvis också val av kork?

N väljer också "semi nude" bilder som en direkt anspelning på erotik. Här kommer "sexapeal" åter upp igen" och man uppfattar att varje "scen" N själv medverkar i anspelar i någon form på sex.

Kampanj-bilderna följer en ganska vanlig influencer-parfym-estetik som många redan använder sig av idag.

Inte mycket av det N företar sig känns genuint, unikt, äkta och eller moget, tyvärr.

Hon saknar dessvärre en egen identitet och är “osjälvständig" på många plan.

En till synes tvättäkta "influens-bar".
Citera
Igår, 15:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
För min del blir all denna fixering av sex från N och J:s håll obekvämt och bara För mycket.
Men uppenbarligen finns det några där ute som gillar deras, ursäkta lågt ställda retorik.

Som flera här redan nämnt. Gubbslem som vältrar sig över det material som kastas framför deras ögon mot betalning.
Kosta vad det kosta vill. 🤮

Vad en vuxen väljer att göra är den vuxen nog att ta konsekvenserna av.

Min klump i magen formas främst av att det finns små barn i ett rum bredvid som sover och eller kanske till och med är vakna medan deras mamma frivilligt tar betalt för att ägna sin tid åt att naket genom bild/film objektifiera sig själv och således riskerar att locka till sig människor av ohederlig natur.

N utsätter självmant hennes familj för direkt fara i sin egen jakt på pengar.

Av det man kan se så har bilder/videos/konversationer med anspelningar på sex börjat att spridas utanför betalväggen och risken för oönskade kontakter, trakasserier/stalking, falska konton och negativ påverkan på familj samt framtida jobb ökar markant.

Som sagts...
Barn är ju oerhört känsliga för sinnesstämningar och likaså en moders brist på känslomässig och fysisk närvaro så var finns den respekten?

Att V går med på och mår bra i detta som Make och Fader är för mig helt overkligt, även om V själv tycks ha sina outtalade egenheter.

Ja det är sorgligt för barnen, tyvärr förstår inte Nicci hur många sjuka människor det finns.
När hon blinkar, gör pussmun och trycker ut brösten samt säger att folk ska komma och chatta med henne så kan någon få för sig att han ska komma hem till henne och rent juridiskt har den personen rätt då det är en allmän inbjudan.

Såklart har personen inte rätt att göra något men när någon är sjuk så kan en situation uppstå och eskalera bortom hennes kontroll.

Förstår inte heller grejen med "sexiga" bilder blandat med bilder på hennes två små flickor.
Det är hennes jobb att se till att de är säkra men det är de inte.

Var väldigt många bilder mm på Reddit, fattar hon inte att de hon säljer bilder till gärna delar med sig till andra?

Det som är kul är att hon själv sitter på höga hästar och klagar på andra men beter sig som en h*ra/k*t singel i smyg fast nu kom sanningen fram i både text och bild.

Det är en sak att misstänka henne och en annan sak att se svart på vitt hur hon egentligen är.

Tror att alla undrar om Viktor gillar detta eller inte?
Han kanske också är sjuk i huvudet?
Han tillät att bli filmad när han smörjer in sin bonusdotter naken, är det verkligen något man vill visa upp offentligt?
Undrar hur många som sparat det för att r*nka till?
Känns äckligt att skriva men det är mer sant än vad de vill erkänna.

Spyr på de "vuxna" i familjen som inte tänker på barnen utan jagar följare och pengar före dem.
Citera
Igår, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ja det är sorgligt för barnen, tyvärr förstår inte Nicci hur många sjuka människor det finns.
När hon blinkar, gör pussmun och trycker ut brösten samt säger att folk ska komma och chatta med henne så kan någon få för sig att han ska komma hem till henne och rent juridiskt har den personen rätt då det är en allmän inbjudan.

Såklart har personen inte rätt att göra något men när någon är sjuk så kan en situation uppstå och eskalera bortom hennes kontroll.

Förstår inte heller grejen med "sexiga" bilder blandat med bilder på hennes två små flickor.
Det är hennes jobb att se till att de är säkra men det är de inte.

Var väldigt många bilder mm på Reddit, fattar hon inte att de hon säljer bilder till gärna delar med sig till andra?

Det som är kul är att hon själv sitter på höga hästar och klagar på andra men beter sig som en h*ra/k*t singel i smyg fast nu kom sanningen fram i både text och bild.

Det är en sak att misstänka henne och en annan sak att se svart på vitt hur hon egentligen är.

Tror att alla undrar om Viktor gillar detta eller inte?
Han kanske också är sjuk i huvudet?
Han tillät att bli filmad när han smörjer in sin bonusdotter naken, är det verkligen något man vill visa upp offentligt?
Undrar hur många som sparat det för att r*nka till?
Känns äckligt att skriva men det är mer sant än vad de vill erkänna.

Spyr på de "vuxna" i familjen som inte tänker på barnen utan jagar följare och pengar före dem.

Håller helt med, så vidrigt🤮. Ser ut som om V är naken när han sitter på huk, men bilden efter eller innan är med badshorts. Inte för det har någon betydelse för dessa äckel bryr sig mindre. Fattar inte hur J tänker där, otroligt obegåvat. Hade det varit privat till familj en sak men till alla följare helt sjukt även om hennes konto är privat så har hon 35000 följare, knappast bara familj och vänner.

Såg i en av IF:s klipp på tt där hon mimar till någon musik. Jag reagerade på något hon "sa" och tänkte, såg jag fel🤔 Fick det till kunde vara två olika ord. Men med tanke på V och alla sexanspelningar från Nicci då kom det mindre rumsrena i tanken, om det var ett "meddelande" till honom eller om honom🤷‍♀️
Citera
Igår, 15:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Den kommande "halvnakna" doftlanseringen som det hintades om hos MB.........

https://skadi-collection.com/?utm_source=ig&utm_medium=social&utm_content=link_ in_bio&fbclid=PAb21jcASFjRJleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBm FwcF9pZA81NjcwNjczNDMzNTI0MjcAAaf_52qgQOU8r2B1zJzD WKZssxM fSwQROwMWKk0qgwYm4U4GPKWNDkgLi4Jo_g_aem_VneA3UwFrJ NiPgIqQfLhxA

Ingår hennes parfym i ett annat företag?
Skadi finns redan, både parfym och kläder
https://www.parfumdreams.se/Pana-Dora-Sweden/Unisexdofter/Skadi/Eau-de-Parfum-Spray/index_139090.aspx
kan bli väldigt dyrt att stjäla ett etablerat märke.

Såg att parfymen skulle representera Självständighet mm, då är väl inte Nicci en bra representant för det, bor hos mamma och styvpappa med två små barn och kan inte ta hand om varken sig själv eller barnen ensam.

Hittade texten:
"Namnet Skadi kommer från den nordiska gudinnan för vinter och styrka. Hon står för enkelhet, klarhet och självständighet, samma värden som våra produkter. Varje doft och varje flaska bär det skandinaviska uttrycket: renhet och självsäkerhet."
Senast redigerad av LadyCinderbottom Igår kl. 15:47.
Citera
Igår, 16:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Håller helt med, så vidrigt🤮. Ser ut som om V är naken när han sitter på huk, men bilden efter eller innan är med badshorts. Inte för det har någon betydelse för dessa äckel bryr sig mindre. Fattar inte hur J tänker där, otroligt obegåvat. Hade det varit privat till familj en sak men till alla följare helt sjukt även om hennes konto är privat så har hon 35000 följare, knappast bara familj och vänner.

Såg i en av IF:s klipp på tt där hon mimar till någon musik. Jag reagerade på något hon "sa" och tänkte, såg jag fel🤔 Fick det till kunde vara två olika ord. Men med tanke på V och alla sexanspelningar från Nicci då kom det mindre rumsrena i tanken, om det var ett "meddelande" till honom eller om honom🤷‍♀️

Det är exakt det som pedofiler tänder på, att se en man smörja/smeka en liten söt tjej.

Det är något som är normalt att göra i en familjesituation och såklart skicka till de i familjen som inte är där.
Men det är inte normalt att lägga upp det för hela världen.

När man har barn måste man tänka både ett och två steg längre.
Jag har jobbat väldigt mycket i USA och där pratas det otroligt mycket om barns säkerhet och faran för pedofiler mm.

Såg en dokumentär från England som hette Kidfluencer eller något liknande, det är mamman som sköter dotterns konto, hon var inte alls gammal när hon började få massvis med följare och i DM var det extremt många meddelanden om vad de ville göra med den lilla flickan.

Några föräldrar har också blivit erbjudna Väldigt Mycket Pengar för att någon ska få ha deras lilla flicka en timme ensam.

Men som någon skrev så verkar de själva gå igång på att äckel i olika åldrar r*nkar till dem, kan det verkligen kännas bra i hjärtat att veta att yngre och äldre män/gubbar r*nkar till bilder/videos på Chiara?

Då är det verkligen något fel i huvudet på dem.
Eller hatar de Andreas (och indirekt hälften av Chiara) så mycket att de struntar i om något händer?
Undrar mer och mer om det är så det ligger till?
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Idioter. Både V och N hade en chans att växa upp och ta ansvar. Men går fortsatt igång på kickar och adrenalin.
Citera
Igår, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ingår hennes parfym i ett annat företag?
Skadi finns redan, både parfym och kläder
https://www.parfumdreams.se/Pana-Dora-Sweden/Unisexdofter/Skadi/Eau-de-Parfum-Spray/index_139090.aspx
kan bli väldigt dyrt att stjäla ett etablerat märke.

Såg att parfymen skulle representera Självständighet mm, då är väl inte Nicci en bra representant för det, bor hos mamma och styvpappa med två små barn och kan inte ta hand om varken sig själv eller barnen ensam.

Hittade texten:
"Namnet Skadi kommer från den nordiska gudinnan för vinter och styrka. Hon står för enkelhet, klarhet och självständighet, samma värden som våra produkter. Varje doft och varje flaska bär det skandinaviska uttrycket: renhet och självsäkerhet."

Kan vara så att N har ett samarbete med Pana Dora för ex. influencer edition, ambassadör etc. där hon är ansiktet utåt/modell för en kommande produkt med ett specifikt koncept.
I så fall är flaskan man ser bara en/ett prototyp/provex.

Utåt sett kan det se ut som “hennes projekt”, men produkten ägs oftast av parfymföretaget som står bakom lanseringen.
"Sidan" blir en illusion om att det möjligen är N som skapat märket men att det i själva verket är någon annan som står bakom.

Huruvida det egentligen är i N:s fall vet man ju inte eftersom hon inte gått ut med någon information, bortsett från att MB fått sniffa henne i armhålan.

Men jag skulle tro, om jag får gissa att N bara frontar Pana Doras egna produkt "SKADI" då doft-ämnena är identiska från båda håll.
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Håller med, en tvättäkta copy cat. Flertal influensers som släppt musik och parfym nu. Nicci och J känns alltid så "sena" på bollen. Flaskan ser ut som en "exakt" kopia av F*li* D:s parfym. Samma färgställning också, en kopia av flaskan helt enkelt. Var hans parfym jag tänkte på direkt när jag såg den. Hennes ska representera skandinavisk skönhet vad nu det är, det var inte min första tanke kan jag säga när jag såg den. Vem vet kanske doftar gott🤷‍♀️ Döma av MB:s reaktion så verkade han inte så imponerad.

Som du säger hon vill verkligen vara som B och liknande influensers hon rider gärna på andras våg lik en snyltare och parasit. Nicci för mig idag är som en knockoff kopia från temu🫣 kom på något eget vet jag!

Otroligt naivt att tro att bilder man lägger ut på nätet om så bakom betalvägg inte kommer spridas. De kommer dyka upp om och om igen när hon minst vill det. Även hennes barns bilder utan kläder som är ännu värre. Såg på J:s story förra veckan tror jag där V i badshorts hukandes såg naken ut, smörjer C i bar överkropp. Tänkte detta är verkligen inget för följare att se, hon vet aldrig vem som döljer sig där. Båda två borde lugna sig med sin höga svansföring. Att säga att de inte visste, lite försent med den ursäkten eftersom många påtalat det med resultat av att bli blockerade. De vill man ska säga till dem först, men det funkar inte, hur vänligt och konstruktivt man än gör det.
ja dessa 2 sjunker längre och längre ner på min lista .
V har jag inte heller så stort förtroende för pga hans förflutna. Visst personer kan ändra sig och få en andra chans vilket han fått ett ex antal ggr

Men om jag var N skulle jag aldrig bjuda in en kille med ett sånt förflutet som inte är helt återställt i sitt beroende. Nu syfta jag inte på drogerna utan han verkar ha ett sexberonde till andra kvinnor . Är ju inte första el sista gången han är otrogen .

Såg att du också reagera på en text IF la ut ja den tolka jag som den var riktad till V .

Sen detta med att V ej vill synas på sociala medier är en stor lögn ! Då hade han aldrig låtit sig filmas när han smörjer in sin bonus dotter . Han om någon vet vilka idioter detta drar till sig .
Och att dom ej visste om det är en stor fet lögn .

Att sen sitta och kasta skit på A att han ej tar ansvar för C och att han ej bryr sig har åter igen vissat sig vara en stor lögn .

Tycker fam H L ska börja se över sin egen skit och städa upp det först innan dom spyr gala över A
Citera
Igår, 17:45
Medlem
Blir jobbigt om det tar slut med V. Han har rätt till gemensam vårdnad till lilla C, bor i Karlstad. Om A får vårdnaden för stora C som bor i Göteborg? Blir ett väldigt flängande för flickorna.
Citera
Igår, 21:10
Medlem
geek12s avatar
Haha låten hon släpper inatt ” Ligga i natt ” man hör en snutt också, låter inte bra? Första låten får säkert en del lyssningar pga många är nyfikna men sen kommer karriären dö ut.
Citera
Igår, 21:47
Medlem
Jag har nog sällan sett en liknande ”omslagsbild” för en vanlig låt av en sexig artist. Det här är inte sexigt. Det är smaklöst och inte något man gör 2026.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in