2026-04-19, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redux89
Comviq fungerar tyvärr inte, jag har testat nu under eftermiddagen. Första SMSet fick jag direkt svar att mitt abb. Inte stödjer betal-sms. Samt info om att köpa +Saldo för att kunna skicka betal-sms. Fyllde på +Saldo och testade smsa, men då kom inget svar alls. BC känns förlorat så länge de inte ser över sina betalningsalternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av Redux89
Uppdatering, Comviq fungerar inte med kontantkort, men däremot med abonnemang!
Lyckades verifiera mitt konto nu på morgonen.

Jag betalade just med samma Comviq kontantkort jag alltid gör utan problem. Har dock ett annat Comviq som inte funkar med hänvisning till "mitt abbonemang inte stödjer betal-sms" men det ligger hos Comviq och inte hos BC. Orkar man traggla sig fram till Comviqs obefintliga support kan dom öppna det.
Citera
2026-04-20, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det går bra men inte med Telia.

Är du fortfarande på "BC"?
Citera
2026-05-22, 19:42
Medlem
Ingen som har löst ett sätt att göra ett nytt konto på bc?
Citera
2026-05-23, 18:15
Medlem
Via Bodycontact har jag hittat många kåta killar, mestadelen heterokillar som har sökt en snabb avsugning eller som velat knulla en tajt mansröv!
Jag har nu, efter flera år, en kille med stor kuk som knullar mig regelbundet inomhus men även ute på olika spännande ställen med viss risk att bli upptäckta.
Nästa steg att checka av är att hitta två kåta grabbar på bc som vill dubbelknulla mig i stjärthålet!
Citera
2026-05-24, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeam
Via Bodycontact har jag hittat många kåta killar, mestadelen heterokillar som har sökt en snabb avsugning eller som velat knulla en tajt mansröv!
Jag har nu, efter flera år, en kille med stor kuk som knullar mig regelbundet inomhus men även ute på olika spännande ställen med viss risk att bli upptäckta.
Nästa steg att checka av är att hitta två kåta grabbar på bc som vill dubbelknulla mig i stjärthålet!

Aldrig varit medlem på bodycontact men tycker det är intressant att du kallar dem du träffar för "heterokillar" är det verkligen vanligt att heterokillar är så desperata att dom knullar killröv?
Citera
2026-05-24, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Aldrig varit medlem på bodycontact men tycker det är intressant att du kallar dem du träffar för "heterokillar" är det verkligen vanligt att heterokillar är så desperata att dom knullar killröv?

Ja, det är rätt vanligt att de står fast vid att de är straighta. De tycker att det bara är drn suger eller blir påsatt som är gay.
Citera
2026-05-24, 12:06
Medlem
Citat:

Ja det är jättevanligt! Otroligt många som bara är ute efter ett snabbt sprut, ”töm & glöm” liksom.
Vissa återkommer flera gånger.
Citera
2026-05-24, 12:19
Medlem
Citat:

Ofta är det dessutom heterokillar som är gifta eller i förhållande som hör av sig till mig eftersom deras partner vägrar att suga kuk.
Citera
2026-05-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeam
Ofta är det dessutom heterokillar som är gifta eller i förhållande som hör av sig till mig eftersom deras partner vägrar att suga kuk.

Hur förklarar dom sin "heterosexualitet" när du har kontakt med dom?

Är dom hypersexuella kanske?
Citera
2026-05-24, 20:49
Medlem
Citat:
Hur förklarar dom sin "heterosexualitet" när du har kontakt med dom?

Är dom hypersexuella kanske?

Dom förklarar det inte och jag brukar inte fråga heller. Dom är kåta och jag vill ha kuk, så det är brukar bara vara pang på!
Citera
2026-05-29, 15:12
Medlem
Snartfinsks avatar
Har väl testat i omgångar. Flesta tjejerna där verkar vara scammers (andra män uppenbarligen) som vill att man ska gå över till romansrummet och bli blåst på pengar.

Så nej, Bodycontact blir det inget mer utav.
Citera
2026-06-04, 18:18
Medlem
Fl1pst3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk
Har väl testat i omgångar. Flesta tjejerna där verkar vara scammers (andra män uppenbarligen) som vill att man ska gå över till romansrummet och bli blåst på pengar.

Så nej, Bodycontact blir det inget mer utav.
Gissar att sidan dom hänvisar till heter www.dinrom*ns.se (*=a) som är en clickbait sida för att mjölka naiva idioter på pengar och ID handlingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in